Ale mi się tylko wymsknęło... – Kocwiaczek

Zmęczona życiem szukałam otuchy. Znaleźć ją było dość łatwo. Kolejny drink, skręt lub kawa z karmelem. Życie może być piękne w swojej prostocie. O ile się nie zachłystniesz...

Czas i pieniądze trwoniłam w zawrotnym tempie. Tak samo jak ostatnie okruchy serca. Już dawno rozpadło się na miliony drobinek. Uparcie jednak wygrzebywałam opiłki spod paznokci kochanków. Grzech, czy nie – i tak byłam stracona.

Czy żałuję? Może trochę. Rozważniej byłoby wyrywać większe kawały od samego początku. Nie musiałabym zbierać teraz kurzu z dna niemal pustej szkatułki.

Mówi się, że w każdej legendzie znajduje się ziarenko prawdy. Nie należy igrać z opowieściami zawierającymi przesłanie. Tak samo, jak z powiedzeniami.

Nigdy nie wiadomo, kiedy diabeł powie "dobranoc" i wyliże spiczastym jęzorem pustą już jamę. Przeszczep może się nigdy nie przyjąć...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Tjeri 17.10.2020
    Dobre. Szczególnie końcówka.
    Kockwiaczkowe to trochę jest.
  • Tylko ci się wydaje, że to Kocwiaczkowie się wymsknęło hahahhaha
  • kigja 18.10.2020
    Świetne! Może pasji? Kociwiaczka? Pomyślę i dam znać :)
  • Znowu kombinejszyn. Pół/pół i z tego nic nie wynika hahhahah
  • Kocwiaczek 18.10.2020
    Kolejna zagwozdka. Niech będzie Tjeri. Diabeł mówi dobranoc i zabiera ostatnie resztki. Trochę strasznie, nieco gorzko i smutno. Pesymizm i konsumpcjonizm. Szkoda, że bohaterka gdzieś w drodze do pustki nie zapragnęła się zmienić i zwyczajnie chcieć czegoś więcej.
  • Sowa powiadasz! Możliw, że to nasza Sówka hahahha, Ale to nie ona, to ja!
  • Shogun 21.10.2020
    Oj, tutaj znowu Kocwiaczka widzę. Styl bardzo do niej podobny, lecz czy nikt się nie podszywa? Cóż, ostatecznie stawiam na Kociwaczka :)
  • A może ty się rudej napiłeś i źle widzisz hihihi
  • Shogun 21.10.2020
    Niepowtarzalny Styl z Opowi nie potwierdzam, ale i nie zaprzeczam haha :D
  • Szpilka 21.10.2020
    Ale fajne i zagadkowe, stawiam na Tjeri ?
  • Postaw, postaw i się zdziwisz jak z kapelusza wyjdzie zając hahahhaha
  • Dekaos Dondi 21.10.2020
    Kocwiaczek znowu. A co. Mogę przecież:)
  • A możesz!!! Kto bogatemu zabroni dedededededO

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania