Alist /01/ - Do... PS - (czytelniku odgadnij nadawcę i adresata O!) ✉️ 📧 💌

w temacie: listy do...📨 📧 💌

 

Najdroższy ty mój. Nawet nie wiesz o rozognionej miłości, co to bulgocząc, soczyście płonie, ode mnie, ku tobie. Ja wciąż zjawiskowo stęskniona, a ty tak daleko, nieświadomy bujasz. Uczucie do ciebie, bardzo gorące. Rozpala wewnętrznie. Buzuje i bulgocze, wirującą namiętnością. Przez to całe platoniczne zamroczenie, nawet nie bardzo widzę, gdzie jestem. Okala ciemnymi kłębami niespełnionych pragnień. Wciąż marzę o tobie, o naszym wzajemnym ocieraniu, w nieodgadnionych odmętach. Znowu wypiłam trochę mleka. To w jakiś stopniach, uśmierza niezagojone rany, rozgorzałego serca. Pozwala przetrzymać samotne chwile, kiedy nawet gorące łzy, nie potrafią zabliźnić ran. Tak bardzo pragnę, byś je kiedyś mógł zagoić, zasklepić, w naszym wspólnym, przytulanym tańcu, pod gwiazdami. W kółko zadaję sobie retoryczne pytanie, czy mi kiedyś wręczysz, zaręczynowy pierścionek.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • słone paluszki 3 miesiące temu
    WoW! Ludzie listy piszą! Czyli aktualne?
    Supcio!👏
  • słone paluszki
    No "zwykłe, plecone" O!
  • Listy są gołębiem O! Dz dzieła ludki!
  • * Do
  • Grafomanka 3 miesiące temu
    Niepowtarzalny, ty powinieneś jakoś weryfikować treści, które można dopuścić do publikacji, bo to tragedia takie coś na portalu zamieszczać. Dno niesamowite.
  • Grafomanka
    Spokojna twoja O! Nie przychodź, bo ci żyłka pęknie jeszcze xDD
  • Grafomanka 3 miesiące temu
    Tutaj tylko logika pękła... Publikujecie takie idiotyzmy, jakby z psychiatryka ktoś was wypuścił.

    Zero zastanowienia. Wystawiacie sobie świadectwo skończonych debili.
  • Grafomanka
    O sobie mówisz? O!
  • Pasja 3 miesiące temu
    Dziwne i zagmatwane w sobie słowa. PS - skrót i dalej zjawiskowe buzowanie. Na koniec gwiazdy i pragnienie zaręczyn.
    Cholerka coraz bardziej zawiklane te listy.
    Ps. Wrócę.
  • Pasją
    Wracaj i strzelaj O!
  • Dekaos Dondi 3 miesiące temu
    Wyznanie miłości. Bulgoczące i gorące. Może Poncki zmyłkę walnął?😊
  • Dekaos Dondi
    Czyżby tak Poncki bulgotał po pączkach O!🍩

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania