Amulety

Czerwcowy poranek, energii w powietrzu tyle że mam wrażenie połączenia moich żył mikrołukami elektrycznymi z otoczeniem przyrody fundując sobie darmową transfuzję nieśmiertelnego herosa rodem z popieprzonych filmów akcji, klasy b, a może znowu lecę na grzbiecie

nieokiełznanego ogiera z "szału uniesień", Podkowińskiego i tylko czekać aż ślepy los rzuci mnie w jakąś otchłań wyroku za stalkowanie.

Śmiałem sie kiedyś z frustratów podkradających damska bieliznę z suszarki, tych wszystkich zboków co ich potem publicznie pokazywali w sądzie.

A dziś ja, skradam się w krzakach jak kolejny dzikus próbujący zaspokoić nieopisany popęd, silniejszy niż rozsądek.

Zaplanowałem wszystko szczegółowo, upewniłem się czy Iza wywiesi sobotnie pranie na tarasie, okazja była idealna, ponieważ wieczorem tego dnia,

urządzali imprezę przy grillu, muzyka, dużo alkoholu, i ja ich obserwujący co jakiś czas z bezpiecznej odległości, cierpliwie czekający na kamienny sen

towarzystwa nad ranem.

Załatwiłem sprawę jak komandos, po cichu przeskoczyłem przez płot od strony lasu, przedarłem przez gęsty rząd tui posadzonych pod ogrodzeniem,

ze zwinnością kota przemknąłem trawnikiem, pewnym susem wskakując na poręcz tarasu. Nie chciałem za bardzo kusić losu, w pośpiechu zabrałem dwie pary majtek i biustonosz koronkowy,

po czym szybko oddaliłem się z miejsca, przepadając znowu w lesie, niczym zjawa.

Krótko po tym zdarzeniu w drodze powrotnej, doznałem emocji na nieznanym dotąd poziomie intensywności, padłem na kolana w zagajniku młodych świerków.

Ekstaza sparaliżowała ciało, ogarnęło mnie przyjemne ciepło i jakbym to ja sobą rozświetlał mrok, a nie dzień się właśnie zaczynał...

 

https://www.youtube.com/watch?v=Tdz6NcqHwAI

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (68)

  • Poncki dwa lata temu
    Początek brzmi jednak jak amfetamina albo inny dopalacz.
    Przy czym jak jesteś na grzbiecie ogiera, czy to jest sugestia, że jesteś kobietą?
    To byłby doskonały kamuflaż na Twoje skłonności. Wzbudziła byś całkowicie mniej podejrzeń i najprawdopodobniej gdybyś stanęła przed sądem nie tak łatwo było by Ci wlepić wyrok za prześladowanie.
    Raczej dostała byś linijką po łapach za zwykłą kleptomanię.

    (Proszę napisz chociaż jeden tekst jak biegasz z Izy majtkami na głowie jak wielka mucha;) )
  • Niezły psychol dwa lata temu
    No nie jestem kobietą, dzięki za wizytę i komentarz
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Amfetamina powiadasz?
  • Poncki dwa lata temu
    Niezły psychol elektryczne molekuły ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Koniecznie trzeba pisać "mnie", "moje", bo czytelnik za chiny by nie odgadl, że może chodzić o bohatera w cudzych majtkach...
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Wspomnienia tych wydarzeń są dla mnie tak emocjonalne, że czasem piszę mało zgrabnie, a nawet czasem popełniam soczyste byki. Dzięki za wizytę i komentarz
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, to pisz kiedy emocje opadną. Innym zwracasz uwagę, a tymczasem kaszana u ciebie. Wiecej widać pod lasem niż pod nosem?
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM Tak kaszana, nie będę kwestionował twoich uwag, pisze marnie, chyba dlatego czuję się tak swojo na tym portalu. I czasem jak piszę komentarze mieszające tekst z błotem komuś, to mam wrażenie że pluję sobie w twarz, bo nic lepszy w swojej grafomanii nie jestem ;)
    Moja siła polega na tym że potrafię się do tego otwarcie przyznać ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, a co komu albo tobie po tym przyznaniu? Pracuj bad sobą!
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM No jak widzisz pracuję, aczkolwiek opornie mi idzie
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, nerwinka pisze bardzo dobrze. Idź do niego i szlifuj pióro!
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM Łączą ciebie z nim jakieś stosunki seksualne?
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, marnie widzę tę naukę jeżeli potrafisz myśleć jedynie dolną częścią ciała...
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM A ty otworem gębowym klękając przy tekstach nerwinki ;)
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM Nie wiem czy takie działanie ma sens, chyba i tak mu nie dygnie ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, jeżeli wydahe ci się, że możesz być dowcipny, to bardzo się mylisz... jesteś jedynie żałosny.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM Jemu pewnie o to chodziło, abyś go umyła ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, prymityw z ciebie... piszesz marnie, więc zmieniasz temat. Nie sądzę że to pomoże w ocenie tego "dziela"
  • MartynaM dwa lata temu
    wydaje*
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Był taki kawał. Przychodzi dziadek do burdelu, wybiera którą chce i wchodzą na pokój. Dziewczyna po dwóch godzinach fellatio, rezygnuje z dalszej współpracy uznając to za bezsensowne. Dziadzio opdowiada że ok, może skończyć bo w zasadzie chodziło o to, aby go umyć.
  • MartynaM dwa lata temu
    Nie wstawiam na ogół jedynek, ale dla ciebie, prymitywny dziadu, zrobiłam wyjątek... nie musisz dziękować!
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Martynko i tak ciebie lubię XD
  • MartynaM dwa lata temu
    A ja nie lubię ograniczonych do rozporka osobników.

    Lepiej zza tych drzew wyglądasz niż na portalu...
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM Masz jakąś specjalną technikę? Mam wrażenie że masz duże doświadczenie w tych sprawach ;)
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    Martyna123 Po co go prowokujesz? To woda na młyn chorego umysłu. Ale śmianie się z prawdziwych ludzi, którzy mają przypisywane zaburzenia jest jeszcze większym naruszeniem zasad etycznych. Szokuje i to jest jego sposób na zaistnienie.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Don pierogio nie przesadzaj XD
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Pierogio tylko nie pisz że ty, Martyna i Nerwinka robicie wspólne kanapki rano
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    Nicki Rourku Nie masz pracy? Szukasz? Czy pracujesz dla ABW i zgarniasz równych sobie odchyleńców. Fajnie, że piszesz znaczki polskie by pomyślałbym że masz w butach onuce.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    A może to ty jesteś ruski pierog? A jak Martynki pierożek?
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    Mickey Ty chyba cierpisz na zespół małego interesu. Mówienie non stop o seksie nie sprawi, że Ci urośnie. Ale podobno na kiepski interes dobrze wpływają niskie stopy procentowe.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    A co do praco mój drogi pierogu, to mam ten komfort że mogę wybierać kiedy chcę pracować, a kiedy bimbać na wszystko ciepłym moczem
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Pierogu, nie trzeba być omnibusem żeby stwierdzić iż jestem jebnięty, ba...
    Nawet sam o sobie w nicku o tym wspominam
  • MartynaM dwa lata temu
    PierluigiDaPalestrina, on głupi nie jest, tyko WYDAJE MU SIĘ, że przyjął bardzo dowcipną pozę... niektórzy tak reagują na braki edukacyjne. To forma wyparcia...?
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Oj Martyna nie przypieprzaj się, po nerwince to cię kijem nawet nie ruszę ;)
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    MartynaM Czyli już nie OpalonyErnest :) To skandalista Larry Flint. Czerpie z amerykańskiej popkultury pełnymi garściami, zachwycony tamtejszym stylem życia. Dziecko neostrady. Cóż, za komuny byłby bikiniarzem. Dzisiaj jest cool chłopakiem.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Pierogu, przypisujesz mi zbyt duże zasługi, porównujesz do takich ikon współczxesnej kultury, ze aż mam wypieki :)
  • MartynaM dwa lata temu
    PierluigiDaPalestrina, no raczej nie Ernest, bo inny styl pisania, chyba że Ernest wziął się za naukę... bo jak do tej pory, to krótkie i proste zdania jedynie...

    Może Grześ robi sobie jaja, no i kulturą nigdy nie grzeszyl.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM Pociąga ciebie intelekt nerwinki? Może słowo "pociągać" trochę niefortunne, z racji waszych relacji ;)
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    MartynaM Ja przestaniemy z nim rozmawiać zacznie się tak zachowywać:
    https://www.youtube.com/watch?v=A68C1ljiCU8
  • MartynaM dwa lata temu
    Nerwinka pisze dobrze, bardzo dobrze nawet, aczkolwiek lewackie poglądy prezentuje, a te nigdy nie były mi bliskie. Niemniej doceniam technikalia.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM Tak, dla kogoś o twoim poziomie intelektu, nerwinka może być literackim bożyszczem.
    Z mojego punktu widzenia nie reprezentuje sobą nic poza pustym, nudnym ględzeniem
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Pierogio, ty też masz 13 lat?
  • MartynaM dwa lata temu
    Niezły psychol, mylisz się. Nerwinka posiada bardzo dobre teksty, zresztą z tego co wiem, był publikowany w różnych czasopismach.
    Po prostu nie znasz się na literaturze. Ot, jakieś koszalki - opalki sklecisz i doprawisz zaimkozą, ale to żadna sztuka.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    MartynaM A czy ja nazywam swoje wypociny sztuką?
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    MartynaM Podziwiam Cię Martyno. Ten osobnik jedzie po bandzie, a Ty wierzysz w moc naprawy. Podobno kiedyś ktoś uczył lwa jeść marchewki, lew rzeczywiście przez pewien czas wtryniał je, aż pomyślał nad lepszą strawą:)
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Dobrze że go pierogami nie karmili, mógłby mieć od nich problemy żołądkowe
  • Niezły psychol dwa lata temu
    I Martyno, nigdzie nie twierdzę że znam się na literaturze, wszystko co piszę jest moim prywatnym zdaniem, kierując się logiką serca ;)
  • Akwadar dwa lata temu
    Niezły psychol gołodupiec
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    Akwadar To nie Łukasz.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Akwadar Do najbogatszy nie należę, ale zaprotestować muszę kiedy nazywasz mnie gołodupcem, aż tak źle nie jest
  • Akwadar dwa lata temu
    PierluigiDaPalestrina pieprzy tak samo
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    Akwadar Ale Łukasz miał zasady. Atakował personalnie dopiero gdy jego zaatakowano. A ten tutaj zachowuje się jak pajac/clown - co ma w avatarze.
  • Akwadar dwa lata temu
    PierluigiDaPalestrina ewoluował?
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Akwadar Może sprecyzuj jak dokładnie
  • PierluigiDaPalestrina dwa lata temu
    Akwadar Nie sądzę. Łukasz miał swój program CUD. A ten nie ma żadnego programu oprócz pochwały voyeryzmu.
  • Akwadar dwa lata temu
    Niezły psychol wszystko w swoim czasie
  • MartynaM dwa lata temu
    Zawsze zastanawia mnie ten fenomen... każdy kto słabo pisze odsyła do serca, jakby to serce miało prawo być głupie...

    Idę poczytać wiersze...
  • Niezły psychol dwa lata temu
    A czy ja ciebie rozliczam z gerontofilii i obscenicznej relacji z nerwinką?
  • Lotos dwa lata temu
    Tym razem kiepsko, nawet pomysł z bielizną słaby, zdecydowanie bardziej podobał mi się w filmie " Malena".
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Wszystkie zboczenia mają podobny przebieg, pewnie jestem w tym żadnym wyjatkiem, aczkolwiek sprawia mi wielką frajdę
  • Lotos dwa lata temu
    Niezły psychol Rozumiem, ale pisanie kiepskie.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Płakać z powodu twojej opinii nie będę :)
  • Lotos dwa lata temu
    Niezły psychol Nie o to chodzi, trza się starać pisać lepiej.
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Lotos, Jeszcze napisz żeby ciebie naśladować XD
  • Niezły psychol dwa lata temu
    Lotos I to jest ciekawe że musisz ze mną rozmawiać z kilku kont
  • Lotos dwa lata temu
    Niezły psychol Nie rozumiem?
  • Dementor Biały dwa lata temu
    Wciągające powiedziała dziewczyna czytając mi przez ramię
  • Charlotte41 dwa lata temu
    Ciekawe, bardzo ciekawe :) daję 5 na zachętę

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania