xx

xx

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Smok analog :)
  • Artbook 09.10.2021
    ?
  • Cicho_sza 06.10.2021
    Rozumiem, że to refleksje po ostatniej awarii social mediów. No cóż, czasy są jakie są. Czasem mi się wydaję, że niektórzy już nie potrafią żyć analogowo. Ode mnie 5 ?
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Urodzeni po 2000 roku już nie potrafią. Ale mam wątpliwości, czy i urodzeni wcześniej byliby w stanie poradzić sobie w 100% analogowym świecie. Nawali wszystko, co oparte na 01? OK, a kto ma dziś w domu telefon stacjonarny? SMS i GSM to jednak też cyfrowe wynalazki. Telewizję analogową wyłączyli, więc nie pooglądasz nic z nudów. Jeszcze o tyle dobrze, że klasyczne, analogowe radio jeszcze nam zostawili, ale to też nie wiadomo, na jak długo. Papierowego opowi też nie ma. xD Wątpię, że ktokolwiek dziś potrafiłby żyć "analogowo", włącznie z ludźmi starszej daty.
  • Cicho_sza 06.10.2021
    cos_ci_opowiem tak, to prawda. Nic już do końca nie jest tylko analogowe. Nawet w sklepie w większości płaci się kartą, bo rzadko kto ma przy sobie gotówkę. Moi tata rocznik '56 długo opierał się nowinkom technicznym. Po czym kupił se wypasionego smartfona, założył FB i komentuje zdjęcia za pomocą gifów ? A cieszy się przy tym jak dziecko!
  • Artbook 09.10.2021
    @Cicho_sza dzięki!
    Cyfrowy świat bywa dla niektórych bardziej realny niż ten prawdziwy...
  • Artbook 09.10.2021
    @cos_ci_opowiem ciekawe obserwacje.
    Niemniej sporo ludzi zaczyna zachowywać dystans do cyfrowego świata.
    Pomaga, ale nie zawsze bywa potrzebny.
    Równowaga między dwoma światami pozwala zachować rozsądek ?
  • Bożena Joanna 06.10.2021
    Rozumiem, że trwa wojna między światem analogowym a cyfrowym. Ten pierwszy wychodzi z mody, a ten drugi króluje pozostawiając w cieniu dawnego rywala.
    Pozdrowienia!
  • Artbook 09.10.2021
    Wojna, to może niekoniecznie, ale coś jest na rzeczy ?
    Zdaje się, że chwila bez mediów społecznościowych potrafi wywołać niezłą burzę...
  • Piotrek P. 1988 06.10.2021
    Ciekawy wiersz i temat. 5, pozdrawiam :-)
  • Artbook 09.10.2021
    Z podziękowaniem Piotrek ?
  • _Natalié_ 06.10.2021
    Oj jesteśmy przywiązani w jakiś sposób do tej technologii. Gdy nagle coś przestaje działać, czuć dziwną pustkę i coraz trudniej jest się odnaleźć w prawdziwym świecie bez elektroniki. Bardzo dobry wiersz ;)
  • Artbook 09.10.2021
    Dzięki @_Natalié_! ?
    To prawda, nie lubimy kiedy coś nie działa...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania