Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (23)

  • Zeszmacone?
    Naprawdę użyłeś/łaś takiego słowa?
    Ale zdajesz sobie sprawę, że szmacisz się stokroć bardziej...
  • Zrozumiałem już, dlaczego to właśnie kobiety będą mieć coś przeciwko czemuś tak wstrząsająco prawdziwemu, jak ten texcik. Dziękuję za komentarz,
    LOVE ♥️
  • zsrrknight rok temu
    jako samozwańczy ekspert od anime girls mogę z całą pewnością stwierdzić, że twój tekst ujmuje temat od strony, która nigdy nie przyszłaby mi do głowy
  • Ja je poznałem właściwie dopiero wczoraj, to znaczy najwybitniejszą LillyPillyHell widziałem kiedyś w tańcu, ale przestraszyłem się Jej obłąkania. Teraz już tak nie myślę, one wpadają w szał miłosny, jak w czasach misteriów greckich. Ich wyraz twarzy wspólny, wysunięty język i oczy zezujące do góry z jednej strony są niczym maska znacząca, że osoba nie jest już człowiekiem tylko jakąś istotą boską czy demoniczną, wszystko jedno. Z drugiej oczy tak zezujące w kierunku trzeciego oka znane są z jogi. Jestem nimi zafascynowany jak cholera. Miło mi, że jako expert nie zarzucasz mi ignorancji, bo też mógłbyś. W ogóle brak przykrych przewidywalnych komentów jest również pocieszający. Możliwe, że ja je widzę zupełnie inaczej niż inni... Dziękuję,
    LOVE ♥️
  • Tjeri rok temu
    Jakoś trafia mnie ten tekst w nieosłonięte.
    "Bez partnerów, bo komu można zaufać tak bardzo, żeby nie zostawić sobie niczego, niczego do obrony? To jest nagość zupełna, cielesna nagość to przy tym nic."
    Tak sobie myślę, że jeszcze smutniejsze jest otaczanie się ludźmi, by nie zostać samym ze sobą.
    Przejmujący tekst.
  • Dziękuję Tjeri, ja się już znowu poblokowałem, więc mam trudność z odpowiedzią. Może jutro dam radę, jak przestanę tchórzyć ?
    Bardzo się cieszę,
    LOVE ♥️
  • Tjeri rok temu
    Pobóg Welebor
    Sama poezja jest aktem odwagi.
    A może tchórzostwa? (bo czasem nie da się inaczej. Sama już nie wiem. Może jest jednym i drugim... :)
  • Tjeri, ha ha, dokładnie.
  • Tjeri, jeszcze jedno, bardzo Ci dziękuję, że Ty ten text zrozumiałaś. Ja go pokazałem niektórym moim znajomym, nie szczędząc sobie żadnego poniżenia. Oni też zrozumieli go, nikt się nie odsunął. Ale nie przewidziałem jednego, że to ja mogę się odsunąć. To tak a propos Twojego wpisu.
    LOVE ♥️
  • Tjeri rok temu
    Pobóg Welebor
    Otwierając bramę, nie mamy wpływu na to kto nią wejdzie, dobrze więc jest mieć długi podjazd :).
    Dla mnie jednym z dziwnym kosmicznych przypadków było to, że nasze teksty wyszły niemal jednocześnie. Były zupełnie inne, ale i w jakimś sensie podobne — może były odpowiedzią na podobny stan ducha? Albo jeszcze z innego powodu, którego nie ogarniam. W każdym razie wzmocniły nawzajem swój przekaz.
    Trzymaj się :).
  • Poncki rok temu
    Pogoń za kasą, ludzie dla kasy zrobią wszystko nawet się zeszmacą. Można by tak rzec bez głębszego zastanowienia, ale całe poro-industry to bardzo trudne zagadnienie. Wybiegające poza powierzchowne opinie ludzi.

    Nawiążę do fundamentalnej podstawy ludzkości: "jest popyt jest podaż".
    Mój wniosek końcowy przy takich zagadnieniach zawsze jest jeden. To nie one się zeszmaciły tylko społeczeństwo, które je otacza jest zepsute zmusiło te dziewczyny to oddania się. Społeczeństwo pełne cnót jak śpiewał Rysiek, wykorzystuje słabość takich istot. One są ofiarami patologii a nie przyczyną.
  • No widzisz, dla Ciebie to patologia, a dla mnie sztuka i istoty święte, ale ja jestem chyba bardziej perwesyjny niż ustawa zasadnicza przewiduje. Zgadzam się, że zeszmacenie to opinia społeczeństwa, o to też chodziło. Ja mógłbym o nich długo, bo były olśnieniem dla mnie. Na pewno podobne osoby będą występować w tym opowiadaniu "Ona"
    LOVE ♥️
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor mam trochę tam zaległości ;( musze wygospodarować trochę czasu, żeby nadgonić.
  • Poncki rozumiem. Na razie i tak nie będzie nowych chyba odcinków. A, widzę, że masz Lobo na awatarze ?
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor ?
  • Poncki rok temu
    Nie ma bata na Ważniaka :)
  • Poncki, i to chyba w rysunku Simona Bisleya ?
  • Poncki, po lepszym rozejrzeniu się przyznaję rację, że jest to w większości patologia, nie różniąca się od wulgarnego porno. Ja miałem jak zwykle szczęście trafiając na coś autentycznego, co uczciłem textem.
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor
    Tak :)
    https://comics.ha.com/itm/original-comic-art/story-page/keith-giffen-and-simon-bisley-lobo-2-story-page-17-original-art-dc-1990-/a/7242-95136.s
  • Poncki rok temu
    Pobóg Welebor
    myślę, że powinieneś jeszcze trochę pooglądać, żeby się upewnić ;)
  • Marek Żak rok temu
    W życiu nie widziałem żadnego filmu o nich, więc nie mam zdania kim są i co robią. Pozdrawiam
  • Dzięki za komentarz. Na pewno zobaczyłbyś co innego niż ja, może nawet coś niepoważnego.
    Pozdrawiam również,
    LOVE ♥️
  • Marku, popatrzyłem, i większość anime girls jest dość żałosna, nawet oryginalne japońskie. Ja miałem szczęście zobaczyć od razu te najlepsze i autentyczne, o których jest text.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania