Anna

Był piękny wiosenny poranek słońce wpadało przez żaluzje w pokoju śpiącej Anny, gdy nagle obudziło ją mocne pukanie do drzwi.

-Anno wstawaj bo się spóźnimy !

rozległ się podniesiony głos jej mamy.

Mama Anny była piękną blondynką o jasnej karnacji skóry i niebieskich oczach.

Anna także była piękna wysoka brunetka, duże piwne oczy i cieniutki głos.

Z reguły cicha osoba bez konfliktowa , nigdy nie miała problemów z nauką.

Do szkoły odwoziła ją mama ponieważ mieszkały na wiosce dziewczyna musiała bardzo szybko wstawać.

Dni leciały jej bardzo szybko, ponieważ niemiała nikogo oprócz mamy i swojej przyjaciółki Iwony.

Zawsze marzyły nocami o swojej pierwszej miłości choć miały po 16 lat to żadna z nich nie mogła znaleźć

chłopaka, który zdobędzie ich serce.

Koleżanki w szkole miały swoje zdanie na ten temat, i nie było one zbyt dobre większość znajomych uważała ją za "kujonkę" i nic więcej. Ubierała się skromnie chodź jej mama dużo zarabiała. Nigdy nie chwaliła się nowymi rzeczami.

Ania często chodziła zamyślona tak też było w ten dzień.

Szybko się podniosła z łóżka ubrała i była gotowa do wyjścia.

-No nareszcie ile można na Ciebie czekać ? -mama Ani była bardzo zapracowaną osobą i nigdy nie miała

czasu na to by porozmawiać z córka , można powiedzieć , że prawie jej nie znała.

-Już jestem gotowa do wyjścia-odparła jak zawsze.

Jadąc w samochodzie zawsze panowała cisza. A jak już rozmawiały to tylko o wynikach nauki Ani.

Gdy dojechały do szkoły Ania od razu poleciała do Iwony, aby wymienić się nowinkami z minionego weekendu, gdy nagle podszedł do Ani Maciek. Chłopak, z którym Ania chodziła do podstawówki. I od tamtej pory jej się podobał. Chłopak, był marzeniem Ani wysoki szatyn, niebieskie oczy chłopak najprzystojniejszy w całej szkole zdaniem Ani oczywiście.

-Cześć, mam prośbę mogłabyś mi pożyczyć zeszyt od Geografii? Nie było mnie w tamtym tygodniu i chciałem uzupełnić notatki.-Chłopak zawsze wiedział, że Ania się w nim podkochuje ale nigdy nic z tym nie zrobił zawsze tylko delikatnie to wykorzystywał.

-Jasne nie ma problemu- odpowiedziała zaskoczona i szybko wyciągnęła zeszyt z plecaka.

-Proszę. Tylko przynieś mi na pojutrze bo też muszę się nauczyć.-uśmiechnęła się, a uśmiech miała zniewalająco piękny. Równe białe ząbki, aż błyszczały.

-Dzięki i spoko przyniosę jak tylko przepiszę.-Odwzajemnił uśmiech , puścił oczko i odszedł.

Ania do końca dnia nie mogła przestać o nim myśleć. Chodziła po szkole jak nieobecna i tylko wypatrywała chłopaka na korytarzach szkolnych. Po lekcjach wracając do domu zawsze wchodziła do baru obok szkoły , aby napić się gorącej czekolady i myśleć i minionym dniu. Ten był całkiem inny przyszła do baru i jak nigdy usiadła i uśmiechała się do szyby.

Czekając na mamę i myśląc o Maćku dzień stał się inny. Godzina za godziną leciały wolno czas się zatrzymał. Nie mogła doczekać się dnia , w którym Maciek odda jej zeszyt. I nagle zadzwonił telefon , który wyrwał Anie z zamyślenia. Tak to była mama Ani. Ania szybko się ubrała i poleciała do auta.

Jak zwykle cisza w aucie, ale tym razem Ani to nie przeszkadzało mogła dalej rozmyślać o swoim ukochanym,

 

To na razie tyle nie wiem czy pisać dalej chciałam się tylko dowiedzieć

czy ten kawałek opowiadania się spodobał :) mam 18 lat i już dawno zaczęłam

pisać takie opowiadania :)

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Prue 03.02.2015
    Na razie mogę powiedzieć, że piszesz dość dobrze. Szkoda, że zafundowałaś nam taką krótką część. Troszkę było to słabe.Całość oceniam na 3.
  • wolfie 03.02.2015
    Mam kilka uwag. Pierwsza rzecz, która rzuciła mi się w oczy: nie powinnaś zaczynać każdego zdania od nowego wersu. Gdzieniegdzie brakowało mi polskich znaków i przecinków. Myślę, że ogólnie źle nie piszesz, ale musisz jeszcze poćwiczyć. Ode mnie 3. Pozdrawiam :)
  • moi, l'histoire 03.02.2015
    Zgadzam się z Wolfie. Czasem przydałoby się też uspokoić trochę akcję, dodać jakiś dłuższy opis... :)
  • KarolaKorman 05.02.2015
    Zastępuj też czasem imię bohaterki zaimkami: ona, dziewczyna, jej lub wykorzystaj pisząc o Ani cechy jej wyglądu czy charakteru np. piwnooka lub milcząca. Nie oceniam :).

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania