...

..

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • refluks 31.10.2019
    O nie, jedynka.
    Idę sobie otworzyć żyły.
    Tylko najpierw oddam koty do schroniska.
    Pozamykają je we klatkach, bidoczki moje, kuleczki puchate, kłębuszki mruczące, sraluszki cudaczne.
    Już nie będą się bawić szyszką, papucia pańci nie wyniesą huj wi gdzie, że rano z bosą stopinką jedną podążać będzie do lodóweczki po smakołyczeczki i mleczynkę dla pupusiów.
    Już im nie ukroi pańcia cudaszków kiełbasowych.
    Żeby choć kto dobry je przygarnął.
    Tak mnie ta jedynka boli, że nie zniese.
  • Bożena Joanna 31.10.2019
    Miej litość nad nimi, jedynki wpisane w los Autora na Opowi.pl, a kotki są superanckie i tęsknią za mięskiem.
  • Pan Buczybór 31.10.2019
    Ej, brukselka jest dobra.
    A tak w sumie to całkiem spoko tekścik. Całkiem obrazowe opisy, wszystko utrzymane w stylistyce lekkiego przerysowania.
  • betti 31.10.2019
    No, lody są git! Poza tym dzieci to nie króliki, żeby marchewki jeść... bez przesady.

    Ref, nie płacz, dam Ci 5
  • maga 31.10.2019
    Dobre opko. Zapomniało jak było się dzieckiem. Racja! Wtedy lody były na samym szczycie priorytetów. Dziś wybrałbym kiełbache. Dzięki Refluks za przypomnienie. Świat widziany oczami sześćiolatka to całkiem co innego jak trzydziestolatka.
  • refluks 31.10.2019
    Lody jak lody. Były takie ciastka na wagę, nazywały się krajanka. refluks co ino miał pieniążki, to do spożywczego i "zZ te pieniążki proszę zważyć". I wylatywał ze sklepu z papierową torebką i z dala od dzieciorów, chytrus, spożywał z lubością.
  • Bożena Joanna 31.10.2019
    Przypominasz mi dzieciństwo, lody są wspaniałe a nadmiar zdrowego jedzenia nuży.!Precz ze zdrową kuchnią! Dzieci powinny jeść to, co lubią. Pozdrowionka!
  • refluks 31.10.2019
    Jeśli mnie pamięć nie myli, to w "Akademii Pana Kleksa" bohater główny nie chciał jeść krupniku i trafiwszy do miejsca z serdelkami jadł je i jadł, i jadł, aż zatęsknił za krupnikiem.
  • Ozar 31.10.2019
    refluks ja pamiętam jak każde warzywo, cokolwiek było w talerzu trzeba było zjeść, bo zapłacone itd. Sam nie lubiłem kapuśniaku, i walka z nim to był bój jak o Moskwę. A pamiętasz picie Tranu? Ja pamiętam, że jak otwierano takie duże szklane cosik z tranem, to wszyscy uciekali z domu. Jego smak to taki mocz Pawiana na ciepło. Rodzice nam to wciskali że niby dobre i zdrowe, a smakowało to jak stary mocz Pawiana. Jednak trzeba było wypić łyżkę tego specjału i nie ma że boli każdy dostawał i kropka.
  • refluks 31.10.2019
    Tranu to nie piłam. Psioczą na to, a teraz kulki z tranem łykają, z czego sporo w tej tablecie nietaniej kapsuły z czegoś tam. Ryby się jadło, tanie jak barszcz. Dorsz i makrela za grosze, a konserwy rybne to ino pijoki kupowali. A teraz rarytas.
  • Ozar 31.10.2019
    refluks No dokładnie!!!
  • sensol 01.11.2019
    łazanki na obiad w szkole. tfu! ale w inny dzień był schabowy. co prawda grubości grafenu ale zawsze
  • Nuncjusz 01.11.2019
    Owsianki nic nie przebije. Na wpół surowy owies plus chrzczone mleko, a lubię owsiankę. No może szpinak, bezsmakowa zielona sraczka. A szpinak też lubię.
  • sensol 01.11.2019
    Nuncjusz owsianka faktycznie brrrrrr... szpinak szkoda gadać. dobrze , że mu już dorośli i koszmary dziecięce mamy za sobą :)
  • sensol 01.11.2019
    "my"
  • Ozar 31.10.2019
    5 za wspomnień czar
  • zingara 31.10.2019
    Są ( byly) zakazy i nakazy. A gdzie wolność? Fajny przekaz
  • sensol 01.11.2019
    ja nienawidziłem kożuchów z mleka i tłustych fragmentów w mięchu. i tak mi zostało do teraz. ładnie napisane. przypomina prosty fakt, że dzieciństwo to wcale nie najfajniejszy i pozbawiony trosk okres w życiu
  • Nuncjusz 01.11.2019
    Kiedyś mleko było inne i kożuchy jakoś powszechniejsze. Ja je akurat lubiłem pasjami, ale ja mam dziwny gust

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania