Apogeum

delikatny dotyk

cichutkie westchnienie

 

wzburzona fala

trwa powstrzymana

 

kolejne muśnięcie

pęka krucha tama

 

w apogeum żywioł

wskrzesza nowe drżenia

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (49)

  • Tjeri 11.06.2018
    Maurycy, pierwsza zwrotka jest słaba i bez niej wiersz wydaje mi się o wiele lepszy (tylko zmieniłabym nieco wersyfikację).
  • Tjeri coś w tym jest, co mówisz ;)
    Dzięki za komentarz, bardzo cenie :)
  • betti 11.06.2018
    Nie wiem co napisać, jakoś mi się dzisiaj wszystko z seksem kojarzy, to chyba przez Nuncjusza...
  • Tjeri 11.06.2018
    A co, to wiersz nie o seksie?
  • kalaallisut 11.06.2018
    Tjeri orgazm :)
  • Nuncjusz 11.06.2018
    Zalecam zimne okłady
  • betti 11.06.2018
    Tjeri czasami interpretacje są tak śmieszne i idą w taką stronę, że w życiu bym nie pomyślała, więc i tutaj na upartego można doszukiwać się drugiego dna....
  • Tjeri 11.06.2018
    kalaallisut, a orgazm to nie kategoria seks? :)
  • betti 11.06.2018
    Nuncjusz nie bądź taki... ja do Cb z sercem, a Ty... jak zimny prysznic. Nieładnie.
  • betti 11.06.2018
    Tjeri niektórzy osiągają orgazm na widok kasy, inni butelki...co kto lubi i jeszcze może...
  • Tjeri 11.06.2018
    betti - bo już się zaczęm bać, że jestem zboczona (zaraz przyjdzie Maurycy i się okaże, że jestem)
  • betti 11.06.2018
    Tjeri to ja tak samo zboczona ja Ty... ale u mnie to przez Nuncjusza.
  • Tjeri 11.06.2018
    betti a co łun zboczonego zrobił?
  • betti 11.06.2018
    Tjeri no właśnie, że jeszcze nic i to nie daje mi spokoju... facet trudny do zdobycia, może być świetny... stąd moje zboczone myśli.
  • Tjeri nie jesteś zboczona, dobrze kombinujesz, z tym co kombinujesz :)
  • Tjeri 11.06.2018
    betti
    Aaa i do tego nuncjusz...
  • Tjeri 11.06.2018
    Maurycy Lesniewski - uff...
    Ale pierwsza zwrotka sprawia, że ta kombinacja jest... mniej satysfakcjonująca :D
  • Tjeri zaraz będzie bardziej satysfakcjonujaca :)
  • betti 11.06.2018
    Tjeri nikt jeszcze nie był tak oporny jak on... to pewnie dlatego. Poza tym mam słabość do malarzy, wiesz, przez wyobraźnię... taki to widzi nawet przez ubranie.
  • Tjeri 11.06.2018
    betti a co dopiero taki technik od usg albo rtg...
  • Tjeri 11.06.2018
    Maurycy Lesniewski teraz jest bardzo satysfakcjonująco :D
  • Tjeri cieszę się, że doszłaś :)))
  • betti 11.06.2018
    Tjeri o rany, taki to zobaczy nawet, co myślę...
  • betti 11.06.2018
    niestety trafiałam tylko na baby w tym zawodzie. Raz był facet, ale tak posunięty w wieku, że tylko się ślinił...
  • Nuncjusz 12.06.2018
    Ja też już tylko się ślinię :)
  • Justyska 11.06.2018
    Maurycy Ty celowo ja przypadkiem. Super wyszło! Przybijam 5:)
  • Justysia zara tam zerknę, choć nasuwa mi się od razu takie skojarzenie, chcący czy nie, głodnemu chleb na myśli :))
  • Dekaos Dondi 11.06.2018
    Ja bym zostawił samo: pomiędzy→bo wiadomo, co pomiędzy i o co w tym pomiędzy chodzi. Ewentualnie: rozłożyste ciepłe połacie
    nienasycone i spragnione powiększającej się rysy na tamie...no dobra. Kończę. Pozdrawiam
  • Dzięki DD, niech już jest jak jest, ale fajnie że podzieliłeś się pomysłami.
    Pozdro :)
  • Margerita 11.06.2018
    delikatna piąteczka
  • Dzięki Marg :)
  • Nachszon 11.06.2018
    Dla mnie to raczej olbrzymia rozkosz, ale jeszcze nie orgazm (zabrzmiało dwuznacznie:)). Zresztą orgazm czy nie, to przede wszystkim pieszczota i oczywiście reakcja na nią.

    I są dwie możliwości:
    1.pieszczota kobiecych piersi dłonią kochanka (lub kochanki w zależności od orientacji seksualnej)
    2. pieszczota męskiego penisa dłonią kochanki (lub kochanka w zależności od orientacji seksualnej)

    Równie dobrze może to być opis nadchodzącego tsunami, muśnięcia i dotyki to muśnięcia i dotyki wiatru wtedy.
    Kontekst erotyczny bardziej mi jednak odpowiada, chociaż nie umiem pozbyć się szumu morza w uszach, gdy czytam ten wiersz.
    Jak zazwyczaj cudeńko. Funf.
  • Nachszon twoje interpretacje są zawsze tak bardzo kompletne. Dzięki za to, jest mi bardzo miło.
  • betti 11.06.2018
    A mnie tu brakuje ognia... jest czuła gra wstępna, ale majtki nie spadają.
  • Tadeusz Sznuk 11.06.2018
    Eh ci piromani...
  • Aisak 11.06.2018
    To może najpierw je załóż xD
  • betti 11.06.2018
    Kasieńko, co z Tobą, Ty śpisz w majtkach?
  • Tadeusz Sznuk 11.06.2018
    Białogłowo. mam nadzieję, że z tym ogniem to żart był, straż pożarna jest już w pogotowiu... A nawet w... POLICJI
  • betti 11.06.2018
    Tadeusz Sznuk straż pożarna w pogotowiu - no popatrz, budżetówka się rozwija...
  • Aisak 11.06.2018
    Tak. Tylko w majtkach.
    A bo co?
  • betti 11.06.2018
    Kaśka to dlatego Ty taka skwaszona... po co komu majtki w nocy. Nie rozumiem.
  • Aisak 11.06.2018
    Dobra, to jest ten moment, żeby sobie pójść, i cię osikać.
  • betti 11.06.2018
    Kaśka tylko nie zapomnij zdjąć majtek!
  • Canulas 12.06.2018
    Maurycu wpadłem zobaczyć coś tu poczynił. Chwilowo zaakcentuję tylko, żem był.
    Tekst jest lekki i jakby już ociosany z nadmiaru słów. Jestem chwilowo po drugiej stronie tęczy, jeśli idzie o możliwości "czuciowe", więc musisz mi wybaczyć sam akcent odwiedzin.
    Pozdroxix
  • Dzięki bardzo żes w ogóle się pofatygował Canie, za odwiedziny i zaznaczenie bytności zdejmuję kapelusz i z odpowiednim wymachem, kłaniam się nisko :)
  • Pasja 12.06.2018
    Witam
    Subtelne i eleganckie preludium do wejścia na szczyt miłosnych uniesień.
    Pozdrawiam i miłego dnia
  • Dziękuje Pasjo za refleksjie, jest mi bardzo miło :)
    Pozdrawiam gorąco:)
  • Bożena Joanna 12.06.2018
    O tym wierszu napisano już bardzo wiele. Mogę tylko powiedzieć, że przykuł moją uwagę delikatnością i wzruszeniem. Serdecznie pozdrawiam!
  • Bożeno wiele napisano, lecz jednak nie to co Ty zauważyłaś. Dziękuje bardzo za wizytę i refleksje.
    Miło mi bardzo, pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania