/

/

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • NataliaO 22.07.2015
    Coś to zdanie mi nie pasuje: "Przestań obarczać się winą, rób swoje i czasem odwiedź cmentarz, abym mógł z tobą porozmawiać. " Nie powinno być jakiegoś słowa, albo inaczej to napisane.

    Treść jest ciekawa, czyta się wciągająco. Wszystko co jest przedstawione w opowiadaniu ma jakiś sens, nie brzmi głupio ani banalnie. Interesująca apokalipsa, szkoda, ze krótka, bo wciągnęła. 4:)
  • Johnny2x4 22.07.2015
    Vasto jest jednym z moich ulubionych autorów. Czuć lekkość pisania, a to mi odpowiada. Cały tekst bardzo mi się podobał, nie dostrzegłem też żadnych poważnych zgrzytów, które zakłóciłby mi czytanie. Zostawiam pięć :)
  • Vasto Lorde 22.07.2015
    I to rozumiem. Wiem, że coś nie pasuje i że moje opko nie należy do "idealnych". Cieszy mnie to :) Oceny nie są potrzebne, ciekawią mnie komentarze :) Dziś zasiądę i poczytam trochę :)
  • Lucinda 22.07.2015
    Treść bardzo mi się podoba. Fajnie napisane, bardzo ciekawie. Mam jednak kilka uwag: ,,To nie była twoja wina, (tu zamiast przecinka dałabym kropkę) sam zrobiłem, co zrobiłem"; ,,W telewizji głoszą, o wynalezieniu serum." - ten przecinek jest niepotrzebny, ponieważ nie jest to zdanie złożone ani nie ma żadnego wtrącenia; ,,Ludzie umierają , nie wiedzą dalej, jak i dlaczego." - coś mi tu nie pasuje. Może lepiej by było ,,Ludzie umierają, nie wiedząc jak i dlaczego". Nie zmieniłoby to sensu zdania, a myślę, że lepiej by brzmiało; ,,Chaos nastał, a system już dawno zawiódł." - tutaj zamieniłabym szyk w pierwszej części zdania. Pisząc ,,Nastał chaos, (...)" podkreśliłbyś słowo ,,chaos", ale sam zdecydujesz; ,,Spójrz tam, na blok, (tu też bym dała kropkę zamiast przecinka) pewien młodziak chce skoczyć z dachu."; ,,Nie dziwię się mu, lepiej, aby nie roznosił zarazy." - ,,Nie dziwię mu się. Lepiej, aby nie roznosił zarazy"?; ,,Huk łamiących kości przeszywa ciało,(kropka) przypatrz się dokładnie ( tu bym coś dodała. Nie wiem czy przecinek, może myślnik?) z jego flaków, wychodzą larwy." ; ,,Panika, paranoja i najgorsze,(tutaj natomiast bez zastanowienia dałabym myślnik zamiast przecinka) choroba." ; ,,Na niebie żelazne sępy (przecinek) w środku wojsko." ; ,,Będą wybijać ludzkość, dopóki nie człowiek nie będzie ocalały." - coś tu trzeba zmienić. Większość z tych niedociągnięć to interpunkcja, na nią po prostu trzeba uważać:)
  • Prue 29.07.2015
    Apokalipse według Ciebie czyta się bardzo dobrze. Wciągnęłam się w nią. Treść była intensywna. Podoba mi się choć pojawiły się małe niedociągnięcia. Dam 4
  • Rasia 06.09.2016
    Błędy wypisywali inni, a mnie się nie chce (przepraszam) wyszukiwać, co zostało wypisane, a co nie, tak więc tylko skupię się na samej treści tekstu, nie na formie.
    Ależ genialne jest to ostatnie zdanie, strasznie mi się podoba! Oczywiście przeszkadzały mi literówki, przecinki i tak dalej, ale same opisy, które natworzyłeś, tak bardzo działały na moją wyobraźnię. Poza tym odwołałeś się do motywu danse macabre, fajnie, że udało Ci się go wpleść. Zobaczymy, czy rzeczywiście ten rok 2017 będzie taką porażką, aczkolwiek na razie się na to nie zapowiada i obyś nie miał racji :D Zostawiam 4. Byłoby pięć gdyby nie forma, bo coś w tym opowiadaniu bardzo do mnie trafiło, ten język, opisy, wizja przyszłości. Naprawdę super :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania