Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Arachnofobia

— Dzień dobry. Proszę, niech pani opowiada.

— Dzień dobry, panie doktorze. No więc… uwielbiam wszelkie wydzieliny i dziki seks bez żadnych zahamowań. Kocham minetkę i kocham być posuwana tak ostro, że potem nie mogę chodzić.

(Doktor wybałusza oczy.)

— W dzisiejszych czasach „cnotka” to gorsza obelga niż „kurwisko”, a ja po prostu lubię być takim właśnie „brudnym kurwiskiem”… Czy pan doktor mógłby mi coś poradzić, żeby jeszcze dodać pikanterii mojemu życiu seksualnemu?

(Doktor przegląda e-rejestrację w komputerze, cały czerwony.)

— Proszę pani, ale miała być arachnofobia. O 11 miałem mieć pacjentkę z arachnofobią. Lęk przed pająkmi. To pani?

— Eeeeeeeee, zdaje się, że jedna pani w poczekalni uciekła z wrzaskiem właśnie po zobaczeniu maleńkiego pająka. Nawet skoczyła na ręce jednemu panu, a potem wybiegła na ulicę.

— W takim razie to pomyłka. W sprawie swoich fantazji musi pani iść do seksuologa, doktora Kasprzaka, ja zajmuję się wyłącznie fobiami. Pan seksuolog przyjmuje obok. Drzwi obok. Jak się pani nazywa?

— Mucha. Ekstaza Mucha.

— A! To stąd pomyłka. Ta druga pani to też Mucha, tylko Histeria. Pielęgniarka musiała nie zapytać o imię, i stąd pomyłka.

— A co by mi pan doktor poradził na arachnofobię, tak przy okazji?

— Musi pani złapać jakiegoś pająka i zjeść go, dokładnie przeżuwając. Jeśli zje pani swojego najstraszliwszego wroga, to lęk zniknie. Gdyby lęk znowu się pojawił, należy złapać kolejnego pająka i również go zjeść, ażeby ponownie uzyskać efekt leczniczy, w tym wypadku efekt wyzbycia się fobii.

— A jeśli ktoś panicznie boi się krokodyli?

— Zasada jest ta sama, ale krokodyla przed zjedzeniem trzeba podzielić na mniejsze części i dokładnie pogryźć, żeby przypadkiem nie siadł na żołądku i nie zaszkodził.

— Dziękuję bardzo za poradę. Do widzenia!

— Do widzenia!

 

KONIEC

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania