This text has been removed

This text has been removed

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • CrazyWorld 19.07.2015
    Jak na razie najlepsze opowiadanie jakie tu czytalam :) Chcialabym sie przyczepic ,ale za bardzo nie ma do czego :D tekst ciekawy,dobrze napisany i przede wszystkim lekko sie czyta :D Czekam na 3 cxesc i oczywiscie 5 xD ps. Ile masz lat ?? :)
  • NataliaO 19.07.2015
    No, i w takim momencie skończyć haha
    Płynę w Twoich tekstach, 5 :)
  • Drassen Prime 19.07.2015
    Dzięki, dziewczyny, za opinie :)
    Ile mam lat? Zapraszam do mojej autocharakterystyki, dowiesz się tam dużo rzeczy o mnie, jeśli cię to ciekawi ;)
    Ale odpowiem, w tym roku kończę 17 :D
  • CrazyWorld 19.07.2015
    Oo no to jestem pod wrazeniem ! Pytam,bo sposob w jaki piszesz opowiadania jest naprawde dobry, a malo osob w tym wieku potrafi tak sprawnie poslugiwac się jezykiem (pisaniem) tak trzymaj ! :)
  • Drassen Prime 20.07.2015
    Dzięki :3 Nie pierwsza mi to mówisz, ale tak czy siak dzięki :D
  • Pospolita 20.07.2015
    „Mertainer poszybował i wbił się w wielkiego bicepsa barbarzyńcy."
    Wbił się w wielki biceps ;).
    Jak już pisałam w 1 rozdziale opko bardzo mi się podoba. Dobrze opisałeś sceny walk i przedstawiłeś ciekawe postacie. Szkoda, że ta wojowniczka umarła... Lecę czyrać kolejną część.
  • Ronja 26.07.2015
    "Jeszcze inni po prostu siedzieli cicho, a była tą osobą kobieta, awanturniczka z tarczą." - coś nie tak, może "jedną z tych osób"?
    Poza tym historia naprawdę ciekawa, a momenty, w których Lee modlił się na arenie i po walce nieźle mnie rozbawiły ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania