XXX

RRR

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Materazzone rok temu
    Boguś, idź się lecz.
  • Grain rok temu
    Sam się lekuj mentalna kuternogo.
  • Materazzone rok temu
    Grain bier patyk i na wojnę.
  • Noico1 rok temu
    Dziękuję za merytoryczny i kulturalny komentarz;)
  • Materazzone rok temu
    Noico1 po twoim dekalogu lewicowca, straciłeś u mnie możliwość otrzymania większej ilości słów. Nie mówiąc już o jakiejkolwiek merytoryce bo i tak efekt byłby podobny.
  • Noico1 rok temu
    Materazzone trzeba było o Dekalogu dyskutować jak był na to czas. I tak ograniczyłem się tylko do dziesięciu punktów. Jeśli uważasz, że któryś punkt był tam nieprawdziwy, trzeba było to pokazać mój drogi klonie tam, a nie kozaczyć teraz tutaj. Mimo wszystko dziękuję za merytoryczny komentarz i wpadnięcie pod wiersz.
  • Materazzone rok temu
    Noico1 dekalog obnażył Twoje popaprańcze rozumowanie i widzenie świata. Żyjesz w dychotomi. Twoja lewą ręką bije Cię po głowie bo nie lubi prawej i odwrotnie. Tylko nie zauważasz, że jedynie łeb masz obity.
  • Noico1 rok temu
    Materazzone jeśli uważasz się za lewicowca, trzeba było przyjąć na klatę i dyskutować. Nie był to żaden obraźliwy tekst, tylko czysta i cała prawda. Nie mam sobie nic do zarzucenia.
  • Materazzone rok temu
    Noico1 taka prawda, że 10 ludzi Ci tłumaczyło różnice między pogodą, a klimatem, a ty i tak szabelka w dłoń, na kucyka i ciosać brzuski bo jedzie Józef Piłsudzki!
  • Noico1 rok temu
    Materazzone nie kpij:) Ja pisałem o klimacie, a skoro jakiemuś tam baranowi coś się pokiełbasiło, to jego sprawa.
  • Materazzone rok temu
    Noico1 klimatolog, fanatyk szabelek.
  • Noico1 rok temu
    Materazzone ci wasi naukowcy klimatolodzy to podobni do tych uniwersyteckich profesorków, co to udowadniała naukowo, że Słowianie mniej wartościowi gatunkowo od Nordyków. Jakiś król angielski tych pożal się klimatologów karał śmiercią za wygadywanie bzdur, bo pogody dzień naprzód nie umieją przewidzieć, a o klimacie bredzą. Dziś od północy miałem na ekomapie opady śniegu na 100 procent. A póki co słońce świeci i ciepełko. To jest właśnie to lewackie bredzenie.
  • Grain rok temu
    Teraz to by upodlili najpierw.
  • Noico1 rok temu
    Grain, niech się produkują, jak muszą. Inaczej nie umieją:))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania