------

łoizok

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • laura123 29.11.2020
    Ja to ostatnio w jedną stronę mam skojarzenia... czy ten wiersz jest o wierze w Boga? Motyw syna marnotrawnego?
  • łoizok 29.11.2020
    nieee, to nie ta strona (chociaż faktycznie po Twoim spostrzeżeniu zauważam że mogłoby o to chodzić) natomiast ja poszedłem w bardzo prostą i banalną stronę, zakochanie w osobie która nie ma pojęcia o naszym istnieniu...
  • laura123 29.11.2020
    Widocznie nie znam się na poezji, a może tylko na pewnych zwiazkach partnerskich. Bywa.
  • łoizok 29.11.2020
    No właśnie wydaje mi się że się znasz na poezji, no i dlatego poprosiłem o Twoją opinie
  • laura123 29.11.2020
    Nie znam się, bo nie rozumiem Twojego wiersza.

    Jesteś mój... wymyśl mnie. Jak to rozumieć?
  • łoizok 30.11.2020
    Może jako coś w stylu "ja Ciebie kocham a Ty nawet nie wiesz o moim istnieniu".
  • laura123 30.11.2020
    To skiepsciles ten wiersz po całości. Z tych wersow to nie wybrzmiewa. Jeszcze motyw płótna tym bardziej kieruje w maliny.
  • łoizok 01.12.2020
    Kurczę z jednej strony szkoda że ma to inny wydźwięk, a z drugiej cieszy mnie to że każdy może mieć tutaj swoją interpretację. Dziękuję Ci bardzo za poświęcony czas :)
  • Celina 01.12.2020
    Jeśli chodzi o szczegóły stylistyczne to chyba powinno być: "snuję wizje dalekie: lub snuję wizję dalką". A jest "snuję wizję dalekie". Takie ni przypiał, ni wypiął. Ogólnie podoba mi się ten wiersz.
  • łoizok 01.12.2020
    Ojej faktycznie, tam miało być "wizje" dziękuję za czujność! :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania