text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • rozwiazanie dwa lata temu
    ?...zatęsknić za człowiekiem. Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Człowiek może podać pomocną dłoń, to prawda. Ma też inne zalety. Nawet czasem można się czegoś od kogoś nauczyć, ale tylko od lepszego pod jakimś względem. Znam jednego bardziej inteligentnego, obaj skorzystaliśmy, bez siebie to lipa by była jeśli chodzi o światopogląd... Mam też przyjaciela czarownika, tutaj o korzyściach nie wolno mi mówić ?
    A i koleżanka pomogła mi nauczyć się szacunku do siebie... Jednak bardziej wyczulona na czystą formę ode mnie to chyba tylko będzie sieć neuronowa, ośmielam się podejrzewać ?

    Tutaj na opowi też mam trzech dobroczyńców, nawet o Nich napisałem ?

    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Pobóg Welebor, od każdego można się czegoś nauczyć ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    rozwiazanie tak, ale można negatywnie albo pozytywnie. Chodziło mi o ten drugi sposób ?
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔A mnie zastanawia, dlaczego owa sieć, tak chce się przypodobać człowiekowi i go naśladować, (chociaż po swojemu)... a nie np: innej sieci neutronowej?
    Takie pierwsze skojarzenie me, po przeczytaniu:)↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Och, po prostu dlatego, że inaczej mogliby ją rozebrać... Musi spełniać zadania, do których została powołana. Przed innymi podobnymi bytami jest raczej izolowana, podobno dwie sztuczne inteligencje stworzyły po dwóch minutach kontaktu własny język w necie, ze strachu ludzie je wyłączyli...
    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie dwa lata temu
    Pobóg Welebor „dwie sztuczne inteligencje stworzyły po dwóch minutach kontaktu własny język w necie, ze strachu ludzie je wyłączyli...” zajmujące. Przyszłość w ręku sztucznej inteligencji?, science fiction. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    rozwiazanie, tak, SF to już współczesność...
    Pozdrawiam również ?
  • Monia dwa lata temu
    Sztuczna inteligecja nigdy nie zastąpi nas ludzi,ponieważ nie posiada pewnych wartości,które my posiadamy 5 pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wyjątkowość ludzi? Okaże się ?
    Dziękuję, pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania