Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

"Asystentka"

Historia atak na Hotel 2”

Nowa Wersja

Jest słoneczne gorące wrześniowe popołudnie 2021 roku.Komendant Marek Dębski siedzi jak zwykle zapracowany w swoim gabinecie wojewódzkiej komendy Policji, która mieści się w dużym przeszklonym budynku wraz z parkingiem, a obok na posłaniu śpi jego wierny druh psi partner Reks. Marek Dębski siedząc w swoim eleganckim skórzanym fotelu wnikliwie analizuje ostatnie akta spraw prowadzonych przez siebie w ubiegłym roku. Nagle rozbrzmiewa telefon to dzwoni Edyta Nowak młoda ambitna funkcjonariuszka,której komendant Marek bardzo ufa. Zdenerwowana Edyta oznajmia swojemu szefowi, aby jak najszybciej przyjechał pod Hotel Agata. Komendant Marek odłożył słuchawkę, sięgnął po plan miasta, żeby jak najszybciej tam dojechać. Gwizdnął na Reksa, który leniwie się przeciągnął na legowisku i obaj wyszli z budynku.Hotel Agata mieści się na przedmieściach Łodzi położony jest na ulicy Ogrodniczej 22. Międzyczasie Policja zablokowała przejście dla ludzi do hotelu. Komendant Marek wraz z psim partnerem Reksem dojeżdża swoim cywilnym samochodem i parkuje na pobliskim,parkingu. Przed.wejściem oczekiwała już na Komendanta Marka oraz jego psiego partnera Reksa Edyta ubrana w uniform policyjny i zdała dokładny raport swojemu przełożonemu. Kilka godzin temu jakiś zdesperowany..człowiek podłożył bombę w recepcji hotelu.Porywacz Rafał przetrzymuje zakładników na tarasie widokowym. Wśród zakładników znajdują się między innymi Marysia oraz jej narzeczony Arek. Przed hotelem zgromadzili się tłumy gapiów. Komendant Marek wziął swojego psiego partnera Reksa i weszli do środka, a Edyta czekała na zewnątrz na przyjazd brygady antyterrorystycznej, która ma wesprzeć całą akcję ratunkową, ponieważ porywacz Rafał nie wydał do tej pory żadnych żądań.Komendant Marek i Reks wbiegli pospiesznie schodami na ostatnie piętro, gdzie znajdował się taras widokowy. Rafał mężczyzna w średnim wieku gwałtownie się poruszył i zaczął uciekać korytarzem w kierunku tarasu widokowego. Reks, któremu wydałem szeptem komendę pobiegł za nim .Rafał zostawił zakładników, bo widocznie zdał sobie sprawę, że jego doskonały plan, który uknuł wraz ze swoją wspólniczką Rozalią nie powiedzie się, że może zostać schwytany, a z okupu nici.Marek Dębski ruszył za nimi. Nagle nie wiadomo skąd z kratki wentylacyjnej wyskoczyła brygada antyterrorystyczna. Zaczęli ze wszystkich stron pomału otaczać Porywacza Rafała, który wpadając w panikę zaczyna strzelać ze swojego pistoletu. Niestety wpada w pułapkę, ponieważ na tarasie widokowym jest juz Edyta, która weszła od drugiej strony. Zagradza mu drogę ucieczki. Zdesperowany Rafał który znalazł się w pułapce mając pościg depczący mu po piętach. Rafal bierze Edytę jako zakładniczkę przystawiając jej pistolet do skroni.Wtedy na taras widokowy wbiega szybko Reks, rzuca się na napastnika Rafała, który kompletnie zaskoczony zaistniałą sytuacją nie ma czasu na Reakcje, a Reks zacisnął mocno swoje silne szczęki na ręce Rafała, w której trzymał pistolet. .Zaczęła się szamotanina. Edyta korzysta z okazji, kopiąc napastnika w nogę ucieka, jednak Rafał rusza w pościg za Edytą, goniąc ja przez cały taras widokowy. Reks ponownie atakuje Rafała tym razem gryząc go z całej siły w pośladek. Tymczasem brygada antyterrorystów weszła już na taras i usiłuje schwytać przestępcę. Edyta została ranna w wyniku strzelaniny leży na podłodze obficie krwawiąc. Komendant Marek też został ranny, ale z pomocą pospieszył mu jeden z zakładników Arek. Wierny druh Reks położył się u nóg swojego przewodnika i przyjaciela, czyli komendanta Marka. Po wielu próbach porywacz Rafał w końcu zostaje schwytany i przekazany w ręce władz. Skuty w kajdanki odprowadzony do radiowozu. Komisarz Edyta zostaje przewieziona helikopterem medycznym do szpitala CKD na ulicy.Czechosłowackiej w Łodzi. Stan Edyty jest ciężki więc trafia na oddział intensywnej terapii.Komendant Marek na szczęście jest lekko ranny więc po opatrzeniu drobnych skaleczeń może wyjść z hotelu wraz z Reksem o własnych siłach. Przed hotelem czeka już ekipa dziennikarzy, którzy oczekują na sprawozdanie z przebiegu akcji ratunkowej. Do komendanta podchodzą Marysia i Arek a on dziękuje im za odwagę i wsparcie podczas trwania pościg za porywaczem. Równocześnie komendant Marek jest srogo zawiedziony na swojej partnerce Edycie, która okazuje się szpiegiem, a nie prawdziwą policjantką. Marek Dębski jest wręcz wściekły, że dał się tak oszukać przez osobę podstawioną. Komendant Marek Dębski udziela wywiadu dziennikarce z radia, opowiadając ze szczegółami o przebiegu akcji. Potem podchodzi do Marysi i jej partnera Arka aby jeszcze raz podziękować im za wsparcie, a jednocześnie składa im ofertę pracy w Policji w zastępstwie za komisarz Edytę, która nie powróci już do służby w Policji zostanie osądzona za szpiegowanie dla gangu narkotykowego, którym zawiaduje Rozalia W oraz jej wspólnik Rafał, który był głównym sprawcą tego napadu ataku na hotel. Marysia i Arek obiecują przemyśleć tę propozycję na spokojnie i za kilka dni dać odpowiedź. Komendant Marek wraca wraz ze swoim psim kompanem Reksem na posterunek. Nieoczekiwanie ogarniają komendanta Marka wątpliwości, chce nawet zrezygnować na dobre ze służby czynnej jako Policjant. Te rozmyślania przerywa ciche pukanie do drzwi. W drzwiach stają Marysia i Arek, którzy zdecydowali się przyjąć posadę pracy w Policji. Komendant Marek jest uradowany i wtajemnicza swoich nowych pracowników w tajniki służby. Marysia i Arek okazują swoje listy motywacyjne i bardzo pozytywne rekomendacje. Oboje dostają swoje uniformy a także odznaki. Arek dostaje stopień podkomisarza, a Marysia komisarza zostaje im przydzielony przytulny gabinet. Już nazajutrz Nowa komisarz otrzymuje swoje pierwsze śledztwo. W Szkole podstawowej przy ulicy Chałubińskiego 27 zostaje zatrudniona nowa nauczycielka, która znęca się fizycznie i psychicznie nad uczniami. Co gorsza rozprowadza narkotyki na terenie szkoły, tą nauczycielką jest rzecz jasna Rozalia W. Komisarz Marysia wraz podkomisarzem Arkiem udają się do szkoły, aby spotkać się z dyrektorem i przesłuchać nową nauczycielkę. Dyrektor placówki zaprasza naszych śledczych do gabinetu, zaprasza także nauczycielkę Rozalie W. Komisarz Maria rozpoznaje w nauczycielce byłą asystentkę z Fundacji, która została wyrzucona dyscyplinarnie z fundacji, za stosowanie przemocy wobec podopiecznych. Komisarz Maria postanowiła aresztować nauczycielkę Rozalie,która oficjalnie przyznała się do winy. Rozalia zostaje przewieziona na komendę, aby zostać przesłuchana przez komisarz Marie w towarzystwie podkomisarza Arka oraz Komendanta Marka.W czasie przesłuchania Rozalia usiłuje zmienić swoje zeznania jednak Komisarz Maria nie pozwala się zmylić, gdyż przejrzała zamiary Rozali na wylot. Podczas przesłuchania w torebce Rozalii zostaje znaleziona torebka a w niej narkotyk amfetamina. Rozalia usiłuje złożyć skargę na komisarz Marię jednak w jej obronie staje podkomisarz Arek, a także komendant.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Uuu, niedobrze, bardzo niedobrze. Nawet nie o fabułę chodzi, bo trudno w nią się w ogóle zanurzyć. Styl brzmi jak typowy narrator w paradokumencie - i to w żadnej mierze nie jest komplement. Całość do poprawy, bo aż boli.
  • LBnDrabble 08.08.2021
    Zapraszamy do zabawy ze stu słówkami. Piszemy jedno drabble na tematy:
    - Pocztówka z kosmosu
    - Stare drzewa
    Może być na jeden, albo na drugi, albo połączyć dwa w jednym.
    Czas do 15 sierpnia.
    Liczymy na ciebie!!!
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania