Ataxxiia

"Naprawdę nie wiem"

 

TG34-H1 uruchom proszę protokół 15cZa.

-Polecenie przyjęte przez gniazdo R16, ID zezwalającego na wykonanie procedury: 8576974985394H.

Witaj Adam, w czym mogę służyć?

Chodź za mną, ostatnio mam w sobie tyle myśli na temat świata w jakim żyjemy. Jest on… Straszny. Ogromna nić fioletowych tuneli, mostów, przewodów, platform i wież. Spójrz przed siebie, wiesz gdzie jest moje mieszkanie? Oczywiście że wiesz ale ja bez ciebie bym nie znalazł drogi. Czuję się samotny, zagubiony w tym świecie…

-Zaskoczenie. Nielogiczna zmienna. Adamie, nie możesz czuć się samotny przecież ludzki gatunek jest zapełnia Ataxxie stworzoną przez Czterech. Możesz: iść na piwo, zamówić znajomych, zamówić zaprogramowanych znajomych, nawet dostępne są dla ciebie wszystkie rodzaje gatunku żeńskiego. Brak odpowiedzi do: zagubiony.

Ehh… Zbliżamy się do handlowej, jeden z wielu, gdzie to, co kiedyś było kobietą, stoi na wystawie i jest do wzięcia. Przecież w naszej kochanej metropolii nie ma waluty, wszystko jest za darmo. Popatrz na nie przez szybę, stoją i wykonują rozkazy, zdejmują ubrania, dają się obmacywać jak jakieś zabawki. A tam, patrz na niego jak sobie w ekranie tworzy ludzką kobietę dla siebie. I co smutne tylko dla zabawy, przecież nie możemy się rozmnażać jak dawniej, wszystkie są bezpłodne. One coś w ogóle czują?

-Reakcja z katalogu 26, użytkowniku, nie powinieneś myśleć o takich rzeczach. Obserwator, jeden z Czterech, żył wieki w ludzkich ciałach i obserwował. Doszedł do wniosku że kobiety mimo że nawet i przez gatunek przeciwny, używane były i postrzegane jako sposób by ulżyć mężczyźnie, zauważone zostało również że efektywność gatunku męskiego wzrasta gdy jego potrzeby są zaspokojone. Ważnym był fakt iż gatunek żeński w większym procencie, wybierał by traktować siebie i swoje ciało jako przedmiot, za które mógłby zostać wynagrodzony. Również warto zwrócić uwagę na możliwości manipulacyjne kobiet jakie czasem mógł zauważyć. Obserwator wraz z Okiem doszli do wniosku iż wyeliminowanie jednej płci przysporzyłoby najwięcej korzyści, biorąc również pod uwagę, że występował procent pięknych relacji kierowanych miłością, dla Oka miało to duże znaczenie jednak Obserwator nie zgadzał się by zachować oryginalną linię gatunku żeńskiego. Kompromisem zostało stworzenie i zmodyfikowanie kobiet by pełniły swoje stare funkcję w idealnie zaprogramowany sposób.

Hmmm… Nie rozumiem, czemu to nie zlikwidowano mężczyzn? Przecież my mieliśmy małą rolę w rozmnażaniu naszego pokolenia, to kobieta przechodziła przez ciężki okres ciąży nie mówiąc już o wiecznym innym okresie. Oh, no tak. No cóż, chyba tylko mi się nie podoba w naszej idealnej Ataxxii. Dobra mam dosyć tych świateł walących po oczach, chodź ze mną do parku, jaki by on nie był nie prawdziwy.

-Potwierdzam. Zapytanie. Cel?

Jak to cel, chce porozmawiać z przyjacielem. Czy to wbrew procedurom?

-Cel, brak danych, wysyłam i przechodzę w reakcje z katalogu 13. Wybacz Adamie, ale moją rolą jest oprowadzanie mieszkańców oraz wskazywanie im drogi, nie rozumiem co masz na myśli mówiąc przyjaciel. Jak wcześniej wspominałem…

Tak, tak. Mogę zadzwonić przez zaprogramowanego kumpla i patrzeć jaki to on idealny… Zaraz… Właśnie mi coś strzeliło do głowy, no już, już wchodź. Popatrz no biała pusta kula ale wystarczy że kliknę guzik, i mam znikąd park rozciągający się na kilometry, czuję się jak w domu.

A więc, H1, powiedz mi po co żyjemy?

-Negatywa, brak procedury przechodzę do reakcji z katalogu 13, błąd, błąd. Cofam i kasuje pamięć. Pytałeś o coś Adamie?

Cholera czyli rzeczywiście coś tu może nie grać… Te wszystkie stworzone na wzór ludzki, roboty? Może? Czyżby chcieli stworzyć własny gatunek żyjący na zasadach ludzkiego? Nie… Przecież siedział w głowach ludzi tyle czasu… Może chcieli nas ogłupieć? Żebyśmy przestali widzieć świata w jakim żyjemy, tylko wszystko wyidealizowane pod podświadomość naszego gatunku? TG34, baza danych, raporty ludzkich zachowań.

-Proszę podać hasło oraz ID użytkownika.

ID: 3453 em… Czekaj, czekaj, mam gdzieś zapisane, o! Jest. Dobra to teraz leci, ID: 34539874032745786739673906587482375937594765763656832675937390574C Hasło zaś, o jejku, %%%454@#!()^&23C

-Dostęp przyznany, wszelkie szkody oraz sytuacje, w których użytkownik łamie procedury zostaną zapisane.

Wyszukaj proszę po kolei, zagubiony, wątpliwości, myśli, pytania, niechęć, smutek, samotność.

-Brak wyników. Log wysłany do…

Dobra, dobra mniejsza do kogo, teraz wyszukaj po kolei, radość, szczęście, marzenia, kobiety i… lody truskawkowe!

-Razem wyników 99999999999999999999999999999999999999999999…

Okej, okej, nie musisz mówić dalej.

-Wysyłam log…

Nie obchodzi mnie to!

-Negatywa, wykonuje jedynie zaprogramowane mi zadania, proszę, nie utrudniaj pracy jednostce TG.

A może zapytasz jak się czuje?!

-Brak danych, przechodzę do reakcji z katalogu 13. Użytkowniku, moja obecność mogłaby być wykorzystana w bardziej korzystny sposób, siedzenie przy tobie w parku nie jest moją funkcją.

Całkiem ładna reakcja przyjacielu.

-Dlaczego mówisz do mnie jak do… Błąd, błąd. Wykryto uszczelkę w programie, przechodzę do autodestrukcji.

Ej, ej, zaraz, nie ma mowy! Nie! Zabraniam TG34-H1 wykonaj protokół 15aZc!

-Ja... Już rozumiem… O co chodziło, Adamie… Przesyłam do twojego ITRS… dane…

Wybuchł… Na moich oczach mój ulubiony robocik, tak sobie fajnie latał obok mojej głowy, merdał uszkami jak wysyłał raport… Wiedziałem że jest coś nie tak z tym światem, ale muszę działać ostrożnie, ale co ja mogę nawet nie wiem jak trafić do domu…

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania