...

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Marian 02.09.2020
    Ciekawe wspomnienia z Bieszczad.
    Jest niestety kilka błedów:
    "sponad koronów drzew" -> sponad koron drzew
    "jasno-beżowym" -> jasnobeżowym
    "ciemno-różowych" -> ciemnoróżowych
  • Bożena Joanna 02.09.2020
    Dziękuję za wizytę i komentarz. Błędy poprawiłam. Jeśli chodzi o kolory, posłuchałam automatycznego słownika i poprawiłam, jak się okazało błędnie. Serdecznie pozdrawiam!
  • Jarema 02.09.2020
    Za przypomnienie tego pięknego miasta stawiam piątkę. A doczytam dokładniej później.
  • Bożena Joanna 02.09.2020
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • Pasja 02.09.2020
    Jak zwykle doskonałe opisy i szeroki wachlarz kolorów. Bieszczady to moje wędrowne obozy i znam je doskonale. Dziękuję za wspomnienia. Czytając czułam się tak, jakbym tam była. Kiedyś dzikość terenów i gościnność ludzi, dzisiaj już inaczej wyglądają te okolice.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 02.09.2020
    Cieszę się, że sięgnęłaś do mojego tekstu przesiąkniętego wspomnieniami. W tym roku pandemia przekreśliła moje plany, chciałabym jeszcze odwiedzić stare kościółki-cerkiewki i pospacerować nad Jeziorkami Duszatyńskimi.

    Serdecznie pozdrawiam!
  • Marsjasz 02.09.2020
    Przypomniałaś mi moje bieszczadzkie wędrówki. Tyle w Twojej opowiastce soczystych szczegółów, pięknych opisów miejsc w których nigdy nie byłem że zapragnąłem by tam powrócić i dopełnić swój bieszczadzki obraz. By jeszcze raz usiąść w Cisnej za drewnianym stołem, napić się wódki z miejscowym gawędziarzem i nawet zwichnąć nogę na kamienistym dnie Solinki. Wrócę.
  • Bożena Joanna 03.09.2020
    Jestem zadowolona, że moje opowiadanko zachęciło Cię do ponownego odwiedzenia tych okolic. Pandemia przekreśliła moje plany wakacyjne, ale mam nadzieję odwiedzić Górzankę i wejść na Chryszczatą. Życzę powodzenia!
  • Zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie. Do 07 września można napisać opowiadanie proza, proza poetycka i wrzucić na główną. ( w razie czego przedlużymy termin)
    Odpowiednio zatytułować i dodać link na Forum do wątku:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-linki-do-w934/
    I wygrać.
    Tematy to:
    Temat pierwszy - „Restart”
    Temat drugi - „Zawierzenie”
    Można. na jeden, można na drugi, można połączyć.
    Czekamy i liczymy na ciebie
    Literkowa
  • MarBe 13.09.2020
    Pamiętam Bieszczady w deszczu i to czekanie na przejaśnienia.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 14.09.2020
    Bieszczady są urokliwe, ale te deszcze, o których śpiewała Krystyna Prońko, nieco psują wakacje. Dzięki za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania