Avatar to moja... zabawa. andrew24 zaprasza Nas do swojego świata... 59 edycja LBnP

Tym razem do napisania opowiadania inspiruje nas andrew24. Zwyciężca z drugiego miejsca na podium z poprzedniej edycji.

Podaje tematy i zachęca Nas do wzięcia udziału. Mówi, że jego tematy będą dla wszystkich.

 

~ PIERWSZE SPOTKANIE - Zawsze jest kiedyś to pierwsze, które wiele obiecuje, bywa i wesoło zaznacza andrew.

 

„Dzisiaj, kiedy się kogoś spotyka, zaraz po uściśnięciu dłoni i pobieżnym spojrzeniu, notuje się adresy stron i blogów. Seans przed ekranem zastąpił rozmowę. Po spotkaniu nie zostanie nam w pamięci czyjaś twarz, ani barwa głosu, tylko wizytówka z numerami. Ziściło się marzenie społeczeństwa ludzkiego: pocieramy się antenami jak mrówki. Pewnego dnia zadowolimy się obwąchiwaniem”. - Sylvain Tesson.

 

„Spotkania wytyczają drogę ludzkiego losu, niezależnie od tego, czy trwają kilka godzin, kilka dni, czy całe życie” - Theresa Révay.

 

~ KONTAKT Z PRZYRODĄ a może KONTRAKT? - Ciekawy kontakt (kontrakt) z przyrodą, zawsze ciekawy zastanawia andrew, a słone paluszki dodają: -

Kontrakt mi się bardziej spodobał. Mogłoby z tego wyjść całkiej ciekawe sf.

i dalej: Kontrakt z przyrodą + Pierwsze spotkanie - jest dobrym połączeniem, z którego może wyjść coś ciekawego.

 

„Wpatrz się głęboko, głęboko w przyrodę, a wtedy wszystko lepiej zrozumiesz” - Albert Einstein.

 

„Chciałabym napełnić swoje usta deszczem, napakować śniegu do kieszeni. Chciałabym obrysować palcem żyłki w liściu, który spadł z drzewa, i poczuć na nosie smagnięcia wiatru.

Zamiast tego ignoruję rozpacz sklejającą mi palce i wypatruję ptaka, którego widziałam w snach” - Tahereh Mafi

 

Piszemy do 25 stycznia 23.59!

 

andrew24 pozdrawia i życzy miłego wieczoru.

 

ZAPRASZAMY!

 

Życzymy wszystkim świetnych pomysłów i wielu tekstów w konkursie.

Literkowa i andrew24 nie proponują żadnych precyzyjnych wskazówek. Pozostawiają autorom pole do popisu. Puśćcie wodze fantazji!

Dwa tematy i dwa wyzwania, aby zaskoczyć Autorów i Czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie ścieżki dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy!

Napisz i zostań Zwycięzcą. Potrafisz! W nagrodę to, Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji do kolejnej Bitwy i wirtualne uznanie.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami literackich inspiracji. Liczę na Was Kochani — Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Literkowa Bitwa na Prozę 4 miesiące temu
    ZAPRASZAMY do zabawy. Liczymy na Was!

    Literkowa
  • andrew24 4 miesiące temu
    Jesteś jednym z cudów.
    Pozdrawiam,5*
    Miłego wieczoru

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania