text usunięty

💩

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (45)

  • //www.youtube.com/watch?v=7CyCIT48Muk
  • MartynaM rok temu
    Pobóg, jesteś Żydem?
  • Polski Żyd jest Polakiem, niezależnie od tego, czy jest Żydem. Ja nie jestem o ile mi wiadomo.
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, to skoro nie jesteś, czemu stawiasz ich wyżej od nas, kiedy to tacy sami ludzie jak my?
  • MartynaM, nie tacy sami, choć też ludzie, wyżej pod pewnym względem, na przykład Lem, Żyd który nigdy nie interesował się kabałą raczej, miał kabalistyczne myślenie: przyjmował, że badanie praw fizyki kształtuje je. Pewnie za sto lat okaże się, że miał rację...
  • MartynaM rok temu
    Pobóg Welebor, ale co to ma do rzeczy? Ludzie, to ludzie. Nie można jednej nacji nad drugą wynosić. To nieuczciwe.
  • o nim pseud rok temu
    Pobóg Welebor "Polski Żyd jest Polakiem, niezależnie od tego, czy jest Żydem."

    To zależy co masz na myśli pisząc „jest polakiem” — obywatel Polski, mieszkaniec Polski, czy osoba narodowości polskiej? Np. Taki Tuwim, był Żydem z obywatelstwem polskim, który nie był żydem, gdyż był ateistą. Proszę zwrócić uwagę na zapis nazwy żyd/Żyd zapisywanej dwojako — małą literą, jeśli oznacza wyznawcę religii, a wielką — gdy mowa o członku narodu. Czyli był polakiem jeżeli mamy na myśli obywatelstwo, Żydem jeżeli narodowość i nie żydem jeśli religię.
  • o nim pseud rok temu
    * Polakiem
  • MartynaM, Holendrzy są wyżsi od Polaków. Stawiam ich wyżej pod względem wzrostu. Pigmeje są dużo niżsi. Stawiam ich o wiele wyżej pod względem małości, w czołgu chcę pigmejów, Holendrzy won.
  • o nim pseud, jako najważniejszy wyznacznik narodowości podaje się język, w którym się mówi i myśli. Mamy w Polsce sportowca, który jest murzynem i Polakiem, tutaj urodzony. Narodowość a pochodzenie, taki murzyn nie jest żadnej narodowości afrykańskiej, tylko polskiej. Jest Polakiem o pochodzeniu afrykańskim, nie wiem skąd dokładnie. Dla narodowca nie będzie "prawdziwym polakiem", więc dla mnie narodowcy również nie są polakami, tylko udają. Nie chcą być równi temu murzynowi, więc będą mu podlegli, tak lubią ziemię polską, to trzeba ich do niej przywiązać jak kiedyś, bo niczego się nie nauczyli. Chłop nie był żadnym Polakiem, albo raczej był, a rządzili Sarmaci. Wspomniany murzyn będzie zatem Sarmatą, zresztą Sarmaci byli przybyszami, a z dziada pradziada tubylec narodowiec będzie sobie prawdziwym Polakiem 😃
  • o nim pseud rok temu
    Pobóg Welebor "wyznacznik narodowości podaje się język, w którym się mówi i myśli"

    " Może być jednym z wyznacznik, ale nie jest koniecznym, gdyż np. (Argentyna, Boliwia, Chile, Dominikana, Ekwador, Gwatemala, Gwinea Równikowa, Hiszpania, Honduras, Kolumbia, Kostaryka, Kuba, Meksyk, Nikaragua, Panama, Paragwaj, Peru, Salwador, Urugwaj, Wenezuela, Filipiny) to kraje hiszpanko języczce, ale nie Hiszpanie. Podobnie Antigua i Barbuda, Australia, Bahamy, Barbados, Belize, Dominika, Grenada, Gujana, Irlandia, Jamajka, Nowa Zelandia, Saint Kitts i Nevis, Saint Lucia, Saint Vincent i Grenadyny, Trynidad i Tobago, USA, Szkocja, Walia to kraje angielskojęzyczne, ale nie Anglicy. Ciekawym przykładem może być dwujęzyczna Kanada — idąc tym tokiem rozumowania, zamieszkują ją nie Kanadyjczycy, tylko mieszańcy angielko francuscy.

    To, w jakim języku myślimy, jest uwarunkowane znajomość i stopień opanowania tego języka. Gdy zaczynasz myśleć w jakimś języku, nie oznacza, że jesteś przedstawicielem tej naci, tylko to, że opanowałeś ten język na tyle dobrze, że nie sprawia Ci to problemu. I tak znając kilka języków, myślę w jednym z nich, bądź w kilku naraz, w zależności od okoliczności, czyli odpisując tobie na post, myślałem po polsku, gdyż w tym języku komunikuję się z Tobą.

    "Narodowość a pochodzenie, taki murzyn nie jest żadnej narodowości afrykańskiej, tylko polskiej. "
    Mylisz przynależność narodową z rasą, którą przeważnie określamy na podstawie wyglądu zewnętrznego np. koloru skóry.
  • o nim pseud rok temu
    *znajomością i stopniem
  • o nim pseud, ale się wymądrzyłeś, panie poligloto. Jaki Ty mądry, tyle języków znasz, jestem oczarowany. Szkoda że polskiego akurat porządnie nie znasz, bo "plusk".
    Po drugie niczego nie mieszam, co za bezczelność. Nawet nie widać, z czym się właściwie nie zgadzasz z tego, co pisałem. Do narodu przyjmuje się jak do rodziny, i tyle właściwie.
  • Miałem wkleić inny klip. Pokićkało mnie się. Sory. A tekst twój do dupy. Dobrze, że wypędził "wiesław" żydów z polski w 68r. Zajmowali w całej polski główne stanowiska w SB. Mordowali polaków, tych prawdziwych polaków.. Odwet za sytuacje (subtelnie powiedziane) polaków w czasie 2 wojny św. To byli członkowie przedwojennej partii komunistycznej. przetrwali wojnę i zagładę, dzięki pieniądzom i złota. Żydów powinniśmy pozbyć się do końca. Skoro to ma być kraj -POLSKA!. Tylko ilu jeszcze tu przebywa. Jaka wiedza przekazywana jest ówczesnym obywatelom RP.
    I ile jeszcze mogą mącić.
  • Aha, czyli Polak żydowskiego pochodzenia nie jest prawdziwym Polakiem... Jestem zachwycony Twoim komentarzem.
  • Pobóg Welebor
    Mnie chodzi oto, że żydzi po wojnie zajmowali kluczowe stanowiska w SB czyli TZW. Służbie Bespieczeństwa.A tam działo się: Wyroki jak teraz, jedna partia i wie wszystko. Wódz na górze powiedział i taki ma zapaść wyrok, Tak było kiedyś. teraz jest podobnie. To kto rządzi? Ilu tu potomków żydowskich? sumerowie byli żydami. Być może. ŻYdzi rozlazli się po całej europie i dalej. Ale zawsze zachowywali swoją religię. I to pozwoliło zachować spójność narodową. To była konsekwencja. dlatego przetrwali jako naród. To drażniło ludy demokratyczne, gdzie religia była na niby. Dlatego trzeba było tę nację zniszczyć.No i Adolek tak postanowił. A ludzie lubią mięć wroga, gdy jemu się nie powodzi. Nasz obecny wódz stosuje te samą metodę. Bij wroga, bo zagraża Pisowi.
    To my jesteśmy POlską

    Ja sam nie wiem, jakiego jestem pochodzenia.
  • Starszy Woźny tak, ale w 68 to były walki wewnątrz PZPR, jak można wyrzucać obywateli za nic? Niekatolików też należałoby wyrzucić, gdyby ktoś ich chciał, a najlepiej obłożyć podatkiem. To by ich oduczyło tej niepolskości 😃
  • Dopisek - Jaka wiedza przekazywana jest ówczesnym obywatelom RP. Pochodzenia żydowskiego.
  • Do dupy jest text łączący Żydów i Białą Siłę? Czytałeś coś podobnego wcześniej? Do dupy jest sztampa.
  • Martynko! każdy polak, który przyjął kom. św. staje się żydem. To tylko kwestia rozumienia i interpretacji zagadnienia..
    Modlimy się do żyda. Reszta to walka pomiędzy religiami. Tak samo jak pomiędzy partiami.
  • MartynaM rok temu
    Ja tam, pomimo przyjęcia komunii, czuję się Polką a nie Żydówką.
  • Ale Martyno, cała przekazywana wiedza o religii ch. pochodzi z biblii i czterech ewangelii. Czyli żydów. I tu się ścierają dwie duże religie Judaizm i ch, Co kto komu ukradł. A motłoch, jak to przystało. Głupole!
  • Narodowy Polak, opleciony różańcem broni religii z pochodzenia żydowskiej. Oto Polska właśnie. Deja vu.
    I co tu się obrażać. Zaprawdę powiadam wam, wszyscy jesteśmy dziećmi lepszego Boga w odróżnieniu od tych gorszych.
  • Piszęwięcjestem.
    boga nie ma. są ludzie zarabiający na nim. Wmówili ludzkości tę figurę znawcy ludzkiej duszy. A pewni cwaniacy, to wykorzystują do tej pory. A i ludzie chyba potrzebują opiekunczowości od kogoś. No i modlą się do kawałka drewna, lub obrazu.. Cóż poradzić.
  • Tak samo można udowadniać, że jest, jak że nie ma. Szkoda czasu, tkwić w średniowieczu, chociaż z drugiej strony, kto komu zabroni - wolna wola.
  • A ty jak uważasz piszęwięcjestem:
    Bóg jest, czy to figura statyczna?
  • Bóg, pojęcie względne, każdy ma swoje. Wolę coś bardziej namacalnego;)
  • Piszęwięcjestem!
    To kim jest ten nasz p. b. Ja uważam, że ludzie potrzebują czegoś takiego (nie wszyscy) pewna znakomitych ówczesnych filozofów doszła do wniosku, że trzeba dać ludziom boga. będzie im lżej w swym żywocie.. A,MY zgarniemy zyski. Bojaźń. Te prymitywy działają do tej pory i terroryzują społeczeństwa.
  • https://www.youtube.com/watch?v=VA50ZecT_QI
  • Rok rok temu
    Gomułka.
    Patriarchat, antysemityzm i rasizm (oraz macica) stworzyły warunki do Twoich wniosków.
    W dalekiej przyszłości Biały facet będzie najmniej kreatywny. Spocznie na zwietrzałych laurach xd
  • Biały mężczyzna, w szczególności anglosas, powienien się wstydzić siebie i nie wychylać. Chyba, że urządzi sobie holokaust jakiś, a wtedy... Dzięki,
    Pozdrawiam 🙂
  • Rok rok temu
    Pobóg Welebor, mam nadzieję, że kult siły straci na znaczeniu, w końcu ile tysiącleci można napinać muskuły i prać po mordach. Czynnik IQ oraz AI przestawiają powoli priorytety w odwiecznym współzawodnictwie. Sapere aude!
    Pozdr.
  • Rok tak, AI zmieni wszystko kompletnie... Wóz albo przewóz, na pewno będzie wesoło 😃
  • Pobóg Welebor >>> AI <<< to zadziała na zasadzie, że będą kraje, które potrafią korzystać z AI, i są kraje indolencja ignorancja; potęgi takie jak Chiny Rosja USA Izrael Niemcy zarobią na AI - polskie durnie wszystko zmarnują bo tu jest pełna ignorancja indolencja; polska i polacy nie zyskają na AI.
  • Wojciech Grzegorz Domagała, no nie wiem, z komputerów jednak polskie durnie korzystają, więc chyba się mylisz. Dzięki za koment,
    Pozdrawiam 🙂
  • Noico1 rok temu
    Nie rozumiem związku tytułu z treścią???

    A nawiązując do tematu dyskusji pod tekstem, niezdodnego chyba z treścią tekstu, przypomnę jeden z pierwszych moich wierszy, który traktował o antysemityźmie, a napisany został z okazji wygranego przez polską reprezentację piłkarską meczu z drużyną Izraela. Nietrudno zostać antysemitą. Definicję antysemity stworzył chyba kiedyś J.K. Mikke, jest nim każdy kogo nie lubią Żydzi. A podpaść im można za byle co;))

    Ja uwielbiam i sławię takich Żydów, jak Artur Rubinstein, Berek Joselewicz, czy Samuel Posner, którzy oprócz tego, że byli Żydami znaleźi też czas, żeby kochać Polskę i coś dobrego dla niej zrobić.

    A tutaj wiersz:

    Antysemityzm

    Odwagi trzeba doprawdy wiele,
    by w piłkę nożną grać z Izraelem,
    może narobić niemało wstydu,
    każdy, kto strzela w kierunku Żydów.

    Antysemitą nazwą sędziego,
    który odgwiżdże im spalonego.
    i rozpętają nagonki ogrom,
    na tych co w meczu sprawią im pogrom.

    Antysemici podłe gagatki,
    wyssali wrogość wraz z mlekiem matki,
    bo zamiast oddać mecz walkowerem,
    to mieli czelność wygrać do zera.
  • Ha ha, wiersz rewelacyjny, dzięki. Tytuł rzeczywiście bez związku, ale podoba mi się 😅
    Pozdrawiam 🙂
  • Noico1 rok temu
    To jak pamiętam był jeden z nielicznych wygranych przez naszą reprezentację bezproblemowo meczów, nie pamiętam niestety w którym to było roku. I jeszcze pamietam jak publiczność wyzywała Agnieszkę Radwańską, gdy grała w tamtejszym turnieju.
  • To nie jest takie proste wszystko.
  • Ani nie takie skomplikowane 😉
    Pozdrawiam 🙂
  • Sumerowie nie byli Żydami, Żydzi zagarnęli ichniej sporo kultury, ale duuużo później.
  • chyba przez małe ż
  • To jest fantasy... Zresztą, wmawiają nam jeszcze teraz, że Słowianie przywędrowali, a haplogrupy mówią, że na ziemiach polskich ta sama ludność żyje od 30 tys lat. Czyli jest tak, jak mówiłem 20 lat temu, gdy turbosłowianie nie byli jeszcze modni. Tak samo mówię teraz, że nie było żadnego języka praindoeuropejskiego, którego nawet słowniki już piszą. Więc uczeni gówno wiedzą, wszystko mi jedno, ale jeśli napisałem że to Żydzi, to pewnie tak jest 😅
    Pozdrawiam 🙂
  • Poncki rok temu
    Biła siła umysłu jest niepodważalna? Kobieta nigdy niczego nie wynajdzie?

    Sztywno zamykasz ramy jak na człowieka o otwartym umyśle. Ulegasz stereotypom?

    Jest takie przysłowie: "jak czegoś się nie da zrobić to daj to do zrobienia komuś kto tego nie wie, a on przyjdzie i to zrobi". Zgodzę się, że są pewne uwarunkowania, że wszyscy ludzie są inni, a obecne pojmowanie równości jest całkowicie wyssane z palca. Korwin powiedział coś kiedyś o debilach grających w szachy i choć były to słowa kontrowersyjne to człowiek myślący, trawiąc tą informację nie może się nie zgodzić.
    Wracając do równości, a raczej tego jak ja ją pojmuję. Nie chodzi o to, żeby zatrudniać na stanowisko byle kogo nie zwracając uwagi na jego kwalifikacje tylko po to, żeby organizacja mogła się chwalić różnorodnością, bo to farsa. Chodzi o to żeby każdy miał możliwość robienia tego na co ma ochotę i otrzymywał wynagrodzenie za swoją pracę zgodnie z jej jakością.
    Znaczy to, że pomimo stereotypowi wynikającemu ze statystyki, że kobiety są mniej inteligentne, każda kobieta MA MIEĆ prawo, jeśli ma na to ochotę zająć się wynalazkami. Stereotyp nie dyktuje nam tego kim jesteśmy.
    Faceci z kolei nie mogą rodzić dzieci. Nie wynika to jednak ze stereotypu, tylko z uwarunkowań biologicznych😋
  • Inteligencja nie jest tak ważna tutaj, raczej rozrzut. Wśród mężczyzn jest więcej genjuszy i więcej idjotów, do tego ich mózgi przetwarzają inaczej...
    Będąc zmęczonym czasem przeglądam artykuły, i na przykład jeszcze jeden był niezły: "Nowy pocisk uderzył w Polskę! Experci potwierdzają, że należy do Rosji!" 🤣
    Białą siłę z pewnością można podważyć, genjalności wynalazku nie mierzy się użytecznością. Druk miał kolosalny wpływ, a to przecież łatwizna, no i koreańczycy byli pierwsi (ruchoma czcionka).
    Indywidualizm Zachodu to kwestja kulturowa, nie rasowa zapewne. Czyli rzeczywiście to przesąd, że biała siła. Jednak indywidualizm w kontexcie myśli zakłada wolność, a ta umiera. Zostaje Afryka, tylko że w Afryce nic się nie odbywa bez czarowników, nawet liga futbolu zakazała czarów oficjalnie. Niestety czary krępują nieco wolność myśli 😅...
    Dzięki,
    Pozdrawiam 🙂

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania