wziuu

wziuu

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • MKP ponad rok temu
    "Wyglądał jak kupiec, niczym nie wyróżniał się od innych, którzy odwiedzają wieś." - pasowałoby zamiast przecinka po niczym, dać dwukropek albo pauzę. I "odwiedzali" używamy czasu przeszłego

    "Usiadł przy jedynym stole, na którym z dziurawego sufitu nie kapały krople po deszczu." - "na który" i ja bym usunął "po deszczu."

    "Podszedł do szynkwasu i poprosił karczmarza o kufel piwa. Karczmarz przyjrzał się mu, podając piwo i..." - bardzo łatwo tu uniknąć dwóch powtórzeń: drugi karczmarz na mężczyzna i drugie piwo na trunek, albo - jeśli jakość niska - miejscowego specjału, który smakował jak rozwodnione szczyny?

    "- A, no widzisz" - a może: "Ano widzisz..."

    "- No to wieczorem.
    Słońce zachodziło zza horyzont. Koniki polne" - można dodatkowo odseparować te zdania przerwą.

    "Koniki polne zaczynały trzeszczeć, a żaby rechotać. Przez dziury w dachu zaczynał wdzierać się blask księżyca." -koniki polne cykają i drugie zaczynał można łatwo wymienić na coś innego.

    Ciąg dalszy nastąpi...?
  • Magister ponad rok temu
    Dzięki, następnym razem będzie lepiej.
  • MKP ponad rok temu
    "- Rycerz zauważył szlak wygiętych sosen. Najwidoczniej wygięły się przez pociąg wiatru," - to już wiadomo, że to zamach był??? - A tak na serio to może zakrzywionych/wyrwanych sosen. Unikniesz powtórzenia.

    Jest jeszcze sporo rzeczy, głównie powtórzeń, w dialogach bajarza, ale uznałem, że taki powsinoga nie musi się wysilać, przemawiając do chłopów, więc nie listowalem.

    Generalnie lubię taki motyw z bajarzem, choć jestem po stronie tych dzieci, które chciałby tam więcej emocji w tej bajce.?
  • zsrrknight ponad rok temu
    Całkiem niezłe, choć wymaga nieco dopracowania głównie pod względem technicznym. Ogólnie klimat dobry, dobrze operujesz opisami i dialogami. Sama opowieść mogłaby być dłuższa, ale skoro to pierwsza część, to pewnie bardziej taki pokaz albo wstęp do właściwej fabuły.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania