wziuuu

wziuu

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • MKP ponad rok temu
    "Sołtys mu otworzył i zaprosił do środka." - można usunąć "mu" zasada jest taka: jeśli zaimek nie wnosi jakiejś istotnej informacji i zdanie bez niego nie traci na wartości, to go usuwany.

    "Bajarz wszedł do sołtysa i zamknął za sobą drzwi. Sołtys wskazał wymownym gestem stół. Gunbor" - wiemy, że wchodzi do Sołtysa. "Do środka" albo opis " do obszernego, jasnego itp... pomieszczenia.

    "Nastała chwila ciszy. Po chwili oczekiwania przyniosła jedzenie. " - dwie rzeczy w tym zdaniu: powtórzenie Chwila i z tekstu wynika, że to cisza przyniosła jajecznicę ?
    Przykład przeróbki:
    Nastała niezręczna cisza. Na całe szczęście sołtysowa żwawo wniosła misę z jedzeniem.

    "Niestety większość siedzi na królewskich dworach albo antycznych wieżach." - w antycznych wieżach.

    "Bajarz wiedział, że nie miał do czynienia z byle duchem. Szykowało się spotkanie z demonem.
    Bajarz doszedł na cmentarz." - wystarczy: doszedł na cmentarz. Wiemy, że to bajarz idzie.

    Dialogi są dobre: czytelnik ma wizję rozmawiających, realnych ludzi, którzy pokazują swoje charaktery. Dałbym troche więcej opisów np. kaplicy na cmentarzu, żeby zbudować atmosferę.

    Pozdro i czekam na następne?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania