wziuu

wziuu

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • MKP ponad rok temu
    "Bardzo spodobał jej się ten widok, dostrzegała zarys morza." - zarys morza i ...? Trzeba rozwinąć ten opis.

    Przykład poniżej.

    "Bardzo spodobał jej się ten widok: zarys morza i niebo, które łagodnie spływało na horyzont, zacierając granicę pomiędzy turkusową wodą a błękitem przestworzy.
    P.S
    Wszytkie prawa zastrzeżone ??

    "odpowiedział przerywając śpiew." - przecinek po odpowiedział.

    "- Kompania na początku była do mnie sceptycznie nastawiona. Zmieniło się to szybko. - Śmiał się pod nosem. - Gdy dowiedzieli się, że umiem wyczarować wódkę. Wtedy błagali, żebym z nimi został." - bimbrodziej ??? dobre, dobre???

    "Wyrwała się w stronę karczmy. Była zaskoczona, bo dach się nie zapadał i drewno nie było zbutwiałe." - wyrwała się w stronę ( i tu pasuje dać ten opis budynku zamiast powtarzać karczma)

    CDN...?
  • MKP ponad rok temu
    "- Przepraszam, już nie będę - " - to bardzij brzmi jak kwestia małego chłopca a nie napalonego draba w karczmie, który gotów był zgwałcić.

    " Przyciągnęli uwagę całej karczmy. Patrzyli się jeszcze na nich chwilę i odwrócili wzrok. " - kto patrzył na kogo? I przez chwilę a nie na chwilę.

    "Za to, żeście tutaj burdy nie zrobili to wam dam zniżkę. Dwadzieścia procent zniżki." - bez drugiej zniżki

    "powiedział wyciągając rękę.
    - Niech będzie. - Wysypał mu garść monet na rękę" - na dłoń

    "Zapłacił karczmarzowi, zabrał jedzenie i poszedł do pokoju. Wchodząc do pokoju, zauważył Annę. Leżała boso. Na jej twarzy widniał uśmiech." - jeśli jest powiedziane, że poszedł do pokoju to nie trzeba pisać, że wszedł do pokoju.

    "Skutki braku jedzenia od rana były widoczne. Brali garściami jajecznicę do buzi, jakby pościli przez tydzień. Byli najedzeni, co dało się zauważyć po ich twarzach. " - byli głodni czy najedzeni?

    Dużo jest braków: tekst mocno niedomaga stylistycznie a zdania są budowane jak lista czynności do odchaczania.

    Wstał.
    Zjadł
    Zaplacił
    Poszedł
    Spojrzał

    Nie trzeba opisywać każdej czynności ruchowej bohaterów a skupić się na tym co istotne.
    Trzeba dużo czytać to będzie lepiej?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania