AAa

AAA

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 16

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (61)

  • MartynaM rok temu
    Takie teksty dzielą ludzi, a i tak jesteśmy dosyć mocno podzieleni. Pożary trzeba gasić a nie polewać benzyną.
    Dlatego 1
  • Noico1 rok temu
    A jak to sobie wyobrażasz? Folksdojcze powinni jechać do Berlina a nie importować syf do Polski, wreszcie byłby spokój.
  • SwanSong rok temu
    Ale wysryw z gówno-móżdżku.
  • Noico1 rok temu
    Z twojego już się nic nie wyciśnie.
  • SwanSong rok temu
    Noico1
    A ty swój mózg wyciskasz? Jak pryszcz? To by wiele tłumaczyło.
  • "Zboczeńcy, łajzy, mendy i cioty"

    Autor pod pozorem walki politycznej przemyca swoje właściwe pragnienia, nie lubić lewaka, uprawiać seks z lewakiem, wydymać lewaka, dać się wydymać lewakowi i mieć pretensje "lewak mnie wydymał" i ta ciągła tęsknota do nazi poprzez wizualizację pod postacią "folksdojcza", co wprost można interpretować, jako "przeleć mnie nazisto".
    "diabelski powab starego drania" Tu może chodzi o autoprezentację a może o "Weź mnie Adolfie". Opcji jest wiele, podtekst ciągle charakterystyczny, ten sam.
  • Lotos rok temu
    Ten człowiek, to zakamuflowanyLGBT towiec, Bogumił, Celina i wiele innych, w wielu i jednej postaci, on zapewne sam siebie za to nienawidzi. To musi być dla niego straszne cierpienie, taka rozdartość.
  • Noico1 rok temu
    Bardzo się cieszę popaprańcu, że ci się tekst spodobał:))
  • Lotos rok temu
    Też się cieszę, a tak na marginesie zbliża się 20 kwiecień, wybierasz się do lasu pod Wodzisławiem?
  • Noico1 rok temu
    A pozdrów swoich kumpli z tefałszen, jak będziesz, cioto:)))
  • Lotos rok temu
    Noico1 czyli obchodów urodzin nie było?
  • Noico1 rok temu
    Lotos pozdrów kumpli cioto, nie zapomnij o siekierze i rodzince.
  • Lotos rok temu
    Noico1 No ale obchody urodzin były, czy nie?
  • Lotos rok temu
    Noico1 dlatego nie odpowiadasz?
  • Noico1 rok temu
    Lotos czy ty jesteś tak tępy, czy głupi. Napisałem ci pozdrów tam swoją rodzinę jak pojedziesz.
  • Lotos rok temu
    Noico1 No, ale ja pytam czy obchodzono te urodziny czy nie?
  • Noico1 rok temu
    Lotos jak byłeś, to przecież wiesz. Twoi znajomi i rodzina tam bywają. To twoje szambo.
  • Lotos rok temu
    Noico1 to ty temu zaprzeczyleś
  • Lotos rok temu
    Noico1 na poezji organizacji. Pod moim tekstem zaprzeczyleś, że coś takiego miało miejsce, że to mistyfikacja TVN.
  • Noico1 rok temu
    Lotos skoro latasz na takie spędy z rodziną, ba taką masz nazibolszewicką tradycję przekazaną przez dziadów to powinieneś najlepiej wiedzieć, czy był, czy nie był.
  • Lotos rok temu
    Noico1 ja wiem, że były obchody, ty temu zaprzeczyleś, twierdząc, że to mistyfikacja przygotowana przez TVN.
  • Noico1 rok temu
    Lotos a ja nie wiem, czy organizowałeś je wspólnie z rodziną i tefałszen, czy odrębnie, a ich tylko zaprosiliście na słifocie. To twoje szambo, więc sam powinieneś to dogłębnie wyjaśnić.
  • Lotos rok temu
    Noico1 czyli dzisiaj nie wiesz czy to miało miejsce czy nie a z dwa lata temu byłeś pewny, że to mistyfikacja TVN. No a jeżeli chodzi o papieża, to TVN kłamie czy mówi prawdę?
  • Lotos rok temu
    Noico1 pod moim wierszem Auschwitz napisaleś" wolisz bolszewicki wymiar sprawiedliwości ". Zaprzeczyleś obchodom urodzin Hitlera, o czym to świadczy?
  • Noico1 rok temu
    Lotos już ci powiedziałem, ja gównianych nadawców nie oglądam, mało mnie interesuje czym tam was karmią, a gdzie łazisz z matką i ojcem to mi to kalafiorem zwisa koło nosa. Możesz sobie robić urodziny Hitlera, Stalina, kogo tam chcesz, bo wyglądasz na bolszewika i nazistę w jednym, te ideologie są ci bliskie.
  • Lotos rok temu
    Noico1 No właśnie z twoich komentarzy wynika, że tobie. Nie odwracając kota ogonem, bo zaciekle obstawaleś za tezą, że te urodziny to wymysł TVN. No a powiedz czy o papieża to też wymysł?
  • Noico1 rok temu
    Lotos siedź w swoim szambie i nie wychylaj nosa durniu.
  • Lotos rok temu
    Noico1 czyli unikasz odpowiedzi.
  • Lotos rok temu
    Noico1 to chyba tchórzostwo?
  • Rozumiem emocje, radziłbym jednak je tonować. Pozdrawiam bez ocen
  • Noico1 rok temu
    Marku, przecież to bardzo grzeczny wierszyk, właśnie całkowicie bez emocji, typ satyry politycznej bez personalnych odniesień. Trochę się miejscowa żuleria z trolerią zbiesiła, ale widać, że czytają, to się liczy, a w dzisiejszych czasach nawet tacy czytelnicy cenni, hi,hi.
    Dziękuję za przeczytanie i zajrzenie. Czekam na kolejne Kości, tylko nie zapominaj o starych lokatorkach z chatki pod lasem i napisz czasem, co tam u nich.
  • Noico1 Odcinki będą się pojawiać. Co do czarownic, akurat te dwie ostatnio maja urlop; chociaż z Babą Jagą mam coś w magazynku.
  • Noico1 rok temu
    Marku, co Ty opowiadasz, czarownice nie mogą brać urlopu, przynajmniej nie ta starsza, która powinna bez przerwy czuwać, żeby siać zło, jak miejscowe trolle;)))
  • A tak, Tusk dostał to odznaczenie peruwiańskie...
    Text rzeczywiście robi wrażenie obsesyjnego, bo inflacja, rozdawnictwo i dodruk forsy to dzisiaj, a nie za Tuska, za którego był spokój raczej. Tusku wróć, chciałoby się powiedzieć.
    Zboczeńcy? Najpowszechniejszym zboczeniem jest onanizm, a ten jest częstszy oczywiście wśród wierzących praktykujących, więc się nie zgadzam, że zboczeńcy byli za Tuskiem. Cioty, to pewnie chodzi o biernych homosexualistów, ale przecież oni na lewicę...
    Pozdrawiam.
  • Chyba masz rację. Kaczor i Donald to jedna granda. A w ogóle nikt już nie pamięta, że chcieli zrobić wspólny rząd, i byli typowym towarzystwem wzajemnej adoracji.
  • Noico1 rok temu
    Rzeczywiście Weleborze, był Słońcem Peru i cysorzem Europy, wszyscy się z nim liczyli:))) Inflacja to fakt nie było, bo wtedy ogólnie było mało pieniędzy i każdy biedował i łatał dziury jak mógł. Dziś problemem nie jest brak pieniędzy, ale ich nadmiar. Faktycznie pis pozwala wyrywać z budźetu olbrzymie kwoty, a to nauczycielom, a to policji, a to służbie zdrowia. Robią co chcą, a jak nie to strajk. Do tego Margaret Tcheacher by się przydała. Potrafiła nawet rozwścieczonych górników wziąć za pyski, a jak trzeba było to wysłała armadę na Falklandy i nie dała sobie w kaszę dmuchać. To był prawdziwy przywódca narodu. Tylko brytolom pozazdrościć.
  • Marek Adam Grabowski, tak, ja na polityce się nie znam i niezbyt interesuję, nie uważając, żeby łatwo było się zorientować co naprawdę się dzieje i kto pociąga za sznurki, ale to co sam widzę na przykład: dzisiaj wielki opozycjonista Giertych, który przecież był w rządzie PiS... Koncepcja, że mainstreamowe partie, lewica czy prawica, tak zwana, tylko udają, że walczą ze sobą...
    Pozdrawiam ?
  • Noico1, co do Thatcher, to ma moją sympatię z powodu tego brania za pysk. Ha ha, brytole mają Strażnika Tajnej Pieczęci w rządzie, ale czad ?. Jak to było za Tuska od strony pieniędzy to nie wiem, żyłem wtedy inaczej, ale jak powiedział Ferdek Kiepski, "ludziom w dupach się poprzewracało z tego dobrobytu", i rzeczywiście pieniędzy mamy zbyt dużo...
    Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor Wtedy media przedstawiały Giertycha jako najgorszego ministra z rządzie.
  • Pobóg Welebor Ale Anglia zmieniła się in minus. Pamiętacie tego idiotę Jonsona?
  • Noico1 rok temu
    Anglia to upadły, zdemoralizowany kraj, jak wszystkie te pseudodemokracje zachodnie i niewiele jej pomogło nawet wyjście z Unii. Johnson czy Blair, to jedno i to samo szambo.
  • Noico1 rok temu
    Reżyser Kiepskich mi ukradł tę myśl, że ludziom z dobrobytu się w tyłkach przewraca i tracą wiarę w Boga. Ja tak zawsze mówię od początku lat dziewięćdziesiątych, bo to fakt, ludzie dostali małpiego rozumu, teraz im jeszcze zboczeńców do szczęścia potrzeba. Już lokalnie są za to karani, ale wkrótce będą ukarani wszyscy, szkoda tylko, że ci niewinni też ucierpią za głupotę pustej większości.
  • Marek Adam Grabowski, nie pamiętam, był jeszcze Lepper, było przynajmniej wesoło ?
  • Noico1, niestety, chińczycy mają powiedzenie, "głupi jak biały" ?
  • Noico1, aha, uczciwie będzie powiedzieć również, że jeśli chodzi o zboczeńców, to jestem z nimi całym sercem i innymi częściami ciała, chociaż przeciwko sztucznemu exponowaniu i roszczeniowości... Ta cała zabawa i tak chyba długo nie potrwa...
  • Noico1 rok temu
    A powiem Ci Weleborze, że mi też nie przeszkadzają, generalnie jak wszystko co stworzone przez Boga. To ich sprawa co robią, a jeśli Bogu się to nie podoba, to ich po prostu ukarze, tak jak nas wszystkich pozostałych. Tyle, że ktoś się uparł (kto?), a ładowana jest w to gigantyczna kasa, by z sodomii zrobić nową religię światową. I tego bynajmniej nie robią homoseksualiści, ale aktywiści, działacze lewaccy nie mający nic z tym wspólnego prywatnie.
  • Noico1 cieszę się i zgadzam, że są ludzie, którzy żyją z homofobii i jeśli jej nie będzie, to wymyślą. To samo antysemityzm, rozmaite fundacje i dobroczynności, w których interesie jest, żeby problemy które chcą rzekomo rozwiązać nigdy rozwiązane nie zostały...
  • Noico1 rok temu
    To powstaje po to Weleborze, żeby wyciągnąć kasę. Gdyby nie wrzaski Żydów i antysemityzmie nikt nie wiedziałby w ogóle, że Polsce są jacyś Żydzi. Kto ma z nimi na co dzień do czynienia, niemal nikt. Podobnie jest z homoseksualistami. Nie znam żadnego. Nie znam też nikogo, kto bije dzieci, żonę, męża, matkę, ojca, a w koło pełno organizacji pomocowych, tylko ofiar brak. Pamiętam jaki wrzask był w Białymstoku, że podobno pobito tam homoseksualistów, a pogotowie tego dnia nie odnotowało żadnych zgłoszeń, nawet lekkich otarć nikogo z miasta. A media się nakrzyczały, jakby tam doszło do bitwy pod Kurskiem:)))
  • Noico1 ha ha, rzeczywiście, w Warszawie pełno murzynów, i nikt ich nie bije... Nasi skini to do bezdomnych tylko mocni, najwyżej ?
  • Noico1 rok temu
    Skini to w ogóle mocno przereklamowani w temacie agresji. Kibole też już nie ci, co kiedyś. Przeróżne organizacje na siłę wyszukują jakieś przestępstwa, tak jakby pobicie homoseksualisty różniło się czymkolwiek od pobicia heteroseksualisty, a pobicie Europejczyka od pobicie Azjaty, czy Afrykanina. Wszystkie przestępstwa powinny być karane tak samo, a tym czasem lewackie świry pobicie Żyda, czy Murzyna traktują niemal jak zabójstwo, a pozostałą ciemną masą nikt się nie przejmuje.
  • Noico1, znałem dwóch skinów kiedyś, piłem z nimi wódkę i z bratem jednego z nich. Pobili w życiu tylko jednego Cygana, który krzyczał "Jezus Maria", więc dostał dodatkowo, bo "czy taki Cygan ma prawo do wzywania świętych imion?"... Jeden ze skinów studiował w jakimś tam trybie teologię gdzieś, masakra. Plemienne życie kiboli dawniejszych uważam za bardzo dobre, ale władzy nie na rękę ludzie niepokorni. Powszechne rozmemłanie. Dzisiaj chłopcom w szkołach zabraniają się bić, pewna znajoma, mimo że lewaczka to opowiadała mi jakie to potworne, pozostają intrygi, i hejt w necie, coś o wiele gorszego. Dziennikarze nie mający o czym pisać mogą sami pobić jakąś mniejszość, albo zapłacić komuś, by to zrobił. Czad ?
  • Noico1 rok temu
    Tak Weleborze, dziennikarze kreują wręcz takie sytuacje, żeby oczernić społeczeństwo, przedstawić je w o wiele gorszym stanie, niż jest w rzeczywistości lub skompromitować Polskę za granicą. Ciągną jakieś tematy afer, byleby tylko mieć o czym pisać, jak sądy przeciągają sprawy, żeby zarobić na kliencie. Są w zasadzie bezkarni, a ludzie wierzą mediom jak dawniej Świętemu Sakramentowi. Argument "bo to było w telewizji lub w kinie", "bo tak mówili w telewizji" znaczy tyle, co wydarzyło się naprawdę. Media i film kreują rzeczywistość, a publika łyka to jak kaczka proso. To smutne i tragiczne, że nie potrafią sami myśleć i żyć własnym życiem, nie wykreowanym przez kogoś obcego. Dziś manipulować tak można całymi wielkimi społecznościami.
  • ten ja rok temu
    Pobóg Welebor, Nie no, a wyglądało, się się kochacie, chociaż do tej majówki bądźcie razem.
  • ten ja rok temu
    Pobóg Welebor, Znałem wielu skinów, byłem skinem - wstyd, ale trochę byłem.
  • ten ja, ale my się bardzo kochamy, nie wiem, na który mój koment odpowiadasz, bo się nie wyświetla... Tu jakaś telenowela chyba jest ?
  • ten ja, nie ma co się wstydzić, dzięki temu wiesz więcej.
  • ten ja rok temu
    Pobóg Welebor, No o ten "uczciwie będzie powiedzieć również, że jeśli chodzi o zboczeńców, to jestem z nimi całym sercem i innymi częściami ciała" i dalsze Wasze relacje z Noico1, cieszę się, że jednak nie zaspokajacie tylko chwilowej potrzeby a jest to coś głębszego.
  • ten ja rok temu
    Pobóg Welebor. Ot fakt.
  • ten ja uśmiałem się ?
  • ten ja rok temu
    Pobóg Welebor, To zdrowe.
  • MartynaM rok temu
    Noico1 5 min. temu
    I zabierz sobie swój bełkot, bo zostawiłeś nie tam gdzie trzeba.
    Lotos 3 tygodnie temu
    Każdy może w różny sposób wyrażać swoje poglądy i każdy może je krytykować.

    Pozdrawiam.

    Pokaż mi człowieka o zdrowych zmysłach który gloryfikowałby zbrodniarza takiego jak Hitler, który wymordował 3 miliony Polaków, za jego przyczyną zginęło w trakcie wojny kilkadziesiąt milionów. Jeśli masz na myśli "reportaż" tvn, to chyba powinieneś dobrze wiedzieć, że to była opłacona ustawka. Jeśli nawet jakiś psychol zrobiłby coś takiego ze swojej własnej woli, to byłby to tylko pojedynczy psychol. Dlatego nie rozumiem, czemu mieszasz do tego patriotów. A Ty patriotą nie jesteś? Nie kochasz kraju w którym się urodziłeś, w którym są groby Twoich bliskich. Polska, jak mało który kraj, ma bardzo piękną historię.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Reportaż TVN- u pokazywał prawdę, mieszkam 20km. od Wodzisławia i wiele razy odchodziły takie "imprezy". Zaczęło robić się coraz głośniej, aż dotarło do TVN. Znam wielu takich patriotów bijących się na meczach, wychodzących z knajpy i krzyczących "Kurwa gdzie jest Hitler i SS", "Kupujesz kebaba wspierasz araba" Albo niepijących, nie palących, ale wszystko wiedzących. Mówią, że wszyscy w Izraelu mówią po polsku, bo to jest ich przyszła ojczyzna. Mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale to nie portal na takie dyskusje. Napisałem tekst i możesz go krytykować, że ci się nie podoba, że jest kiepski, ale jak mówisz, że jest nieprawdziwy to się z tobą nie zgodzę.

    1
    CytujOdpowiedz
    Gość
    Gość
    Goście

    Opublikowano 25 Listopada 2019
    @Gerber tja, uwierzyłbym w te imprezy, gdyby nie to, że gloryfikowanie faszyzmu jest karalne. Niby Ty wiesz, a policja nie wiedziała. Tylko tvn musiał zadziałać:) He, he, drętwe. I ten tort zrobiony na prędce z wafelków, pod reportaż, i ten hailujący kamerzysta. Żałosne to wszystko. Skoro o tym wiesz, to czemu nie powiadamiasz odpowiednich służb. Takie coś jest jak nic przestępstwem. No chyba, że chodzi o jakichś przedstawicieli wiadomej mniejszości. Ale oni by raczej sobie d. nie zawracali taką dziecinadą.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Możesz nie wierzyć, to nie jest w końcu kwestia wiary, a ja swoje widziałem i wiem.
    Pamiętasz ten dialog, to z innego portalu?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania