Banda Rudego

Banda Rudego to grupa czterech przyjaciół, którzy uwielbiają robić psikusy i wpadać w kłopoty. Są to: Rudek, lider i mózg operacji, który ma rude włosy i piegi; Kuba, największy i najsilniejszy z nich, który ma blond włosy i niebieskie oczy; Zosia, jedyna dziewczyna w bandzie, która ma czarne włosy i zielone oczy; i Franek, najmłodszy i najbardziej naiwny z nich, który ma brązowe włosy i brązowe oczy.

 

Pewnego dnia Banda Rudego postanowiła zrobić psikus nauczycielce matematyki, pani Kowalskiej, która była bardzo surowa i wymagająca. Wymyślili plan, aby podmienić jej kredę na taką, która wybucha przy pisaniu na tablicy. Kupili specjalną kredę w sklepie z żartami i wymienili ją z kredą pani Kowalskiej, gdy ta wyszła z klasy na przerwę.

 

Gdy pani Kowalska wróciła do klasy, zaczęła pisać na tablicy zadanie domowe dla uczniów. Po chwili kreda wybuchnęła z głośnym hukiem, a tablica pokryła się dymem i popiołem. Pani Kowalska była przerażona i zdezorientowana, a cała klasa wybuchnęła śmiechem. Banda Rudego była dumna ze swojego psikusu i cieszyła się z reakcji nauczycielki.

 

Jednak ich radość nie trwała długo. Pani Kowalska szybko opanowała sytuację i zaczęła pytać, kto jest odpowiedzialny za ten żart. Nikt nie chciał się przyznać, ale pani Kowalska miała podejrzenia. Zauważyła, że Banda Rudego siedzi w tylnej części klasy i próbuje ukryć swoje uśmiechy. Postanowiła ich sprawdzić i poprosiła ich, aby podnieśli ręce. Gdy to zrobili, zobaczyła na ich palcach ślady proszku z kredy.

 

Pani Kowalska była pewna, że to oni są winni i wezwała ich do siebie. Zrobiła im nagany i kazała im posprzątać bałagan po swoim psikusie. Następnie zadzwoniła do ich rodziców i powiedziała im o całym zajściu. Rodzice byli bardzo niezadowoleni i ukarali swoje dzieci zakazem wychodzenia z domu przez tydzień.

 

Banda Rudego była smutna i rozczarowana. Ich psikus się nie udał i dostali karę. Postanowili się poprawić i nie robić więcej takich żartów. Przynajmniej do następnego razu...

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania