Będzie raj na Ziemi!

Będzie raj na Ziemi! Będzie i to taki niby prawdziwy, bo stworzony przez nadludzi - aniołów wiedzy, mądrości i siły, czyli polityków. To będzie świat na zewnątrz socjalistyczny, a na wewnątrz korporacyjny.

Staniemy się mrówkami, termitami i przestaniemy być ludźmi. Zniszczą nam wiarę w Boga, zlikwidują rodzinę, pozbędą nas wszelkiej własności, a nad tym wszystkim będzie czuwać państwo trzymane rękach polityków.

Będą trzy klasy społeczne: panowie politycy, ich sługusy oraz niewolnicy. Nie wierzycie? To trudno! Cały ten chwyt polega na czymś innym niż to, co znamy dotychczas, bo intencje będą ukrywane i fałszowane a do tego posypywane cukrem pudrem.

Czy nie widzicie, że na naszych oczach upowszechnia się dziwaczne ideologie i przewrotne wartości?

To będzie słodkie niewolnictwo, Wmówią ludziom, że bez polityków świat nie może istnieć i utwierdzą nas w przekonaniu, że wszelkie wartości wywodzą się z polityki, w tym wartości moralne.

Polityka będzie nową religią, a politycy i urzędnicy staną się jej kapłanami. Wmówią ludziom, że lepiej będzie, jak za ludzi będzie myśleć polityk. Po co masz się człowieku męczyć myśleniem - zostaw to politykom. W ten sposób pozbędą ludzi samodzielności.

Ludzie w to uwierzą i pokochają słodkie niewolnictwo.

Człowiek jako osoba przestanie się liczyć, liczyć się będzie tylko polityk i państwo!

A teraz śmiej się!

Przestaniesz się śmiać, jak ci władują w skórę chipa. Potem zabiorą ci gotówkę, bo powiedzą, że papier przenosi choroby. Będą cię chronić przed wirusami, zakazując używania papierowego pieniądza.

A czym zapłacisz za jajka na straganie u babci? Nie musisz jej płacić, bo pójdziesz i kupisz w korporacyjnym supermarkecie, ale zapłacisz kartą plastikową, będącą nie twoją, lecz banku własnością i o to im chodzi! Pamiętaj, że niewolnik nic nie ma, tym bardziej gotówki!

Istota bogactwa świata polega na tym, że kapitał ("Wielki Kapitał" - tj. finansjera rządząca światem) powstaje wyłącznie wskutek wyzysku, a wyzysk bazuje na niewolnictwie.

Jeśli grupa rządząca światem ma zachować swoje bogactwo, musi ludzi uczynić niewolnikami, bo inaczej nie przetrwa - oto istota tego świata!

Będziesz niegrzeczny wobec polityków i korporacji, to wyłączą ci dostęp do aplikacji płatniczych i wyślą cię do obozu reedukacyjnego, którego każdy jeszcze myślący skojarzyć może z obozem koncentracyjnym.

Wielki Kapitał - Córka Wielkiego Brata musi przetrwać nawet za cenę twego życia!

 

.

Postscriptum

Komentarzy nie piszę, a na złośliwe reakcje niemytych dusz nie zwracam uwagi. Unikając pisania komentarzy, osłabiam ataki trolli typu: .../pomyśl sam/...

Niestety muszę tak postąpić, bo z doświadczenia wiem, że trolle mnie wulgarnie atakują. Zatem milczenie mi sprzyja!

Pisać może każdy, ale nie każdy musi to czytać.

Za życzliwe komentarze serdecznie dziękuję.

...

Tekst można wysłuchać (to tylko 3 min) na moim kanale na YouTube, pt. "Matt Custor opowiada",

link: https://youtu.be/HYIyiQPraDA

Zapraszam!

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Narrator 05.06.2021
    Dobre i prawdziwe, ale powinieneś zmienić czas przyszły na przeszły.

    Kiedy w roku 2018 byłem w Chinach, niczego nie mogłem kupić za gotówkę. Po prostu jej nie akceptowano. Karta kredytowa? Visa, MasterCard, to samo. Możesz jej używać zamiast noża do smarowania chleba masłem, ale nie do zakupów. To czym płacić? Alipay! Aplikacja na twoim smartfonie, przez którą otrzymujesz wypłatę, pokrywasz wydatki, np. zamawiasz pizzę, ubera, spłacasz kredyty, pożyczkę z banku i tak dalej. Bez tej aplikacji jesteś nikim, nie istniejesz. Dzięki Alipay rząd (czytaj: rada polityków) śledzi twoje wydatki i w ten sposób kontroluje twoje życie. Młoda matka kupuje rekomendowane artykuły dla swojego dziecka, należy ją za to nagrodzić. Jej mąż wydaje ostatniego grosza na alkohol, trzeba go uchronić przed groźbą alkoholizmu. Blokują ci konto i w ten sposób pozbawiają środków do życia, odtąd możesz kupować jedynie na czarnym rynku, ale wtedy stajesz się przestępcą, degeneratem. Dla takich są zakłady korekcyjne. Życie kontrolowane. Przyszłość jest różowa. 5.
  • Marian 05.06.2021
    Bardzo dobry tekst.
    Jednak nie zgadzam się z Narratorem, że zostanie zlikwidowana gotówka. Gotówka jest potrzebna Kościołowi, bo dzięki temu ukrywa swoje dochody.
  • poco 05.06.2021
    kowidściema
    to początek
    testowanie
    miły Panie

    i nie żadna
    to spiskowa
    teoryja
    nowomowa

    to jest już
    praktyka
    która nas
    dotyka
  • D.E.M.O.N 06.06.2021
    a mi się podoba, nie wiem skąd te niskie oceny 5/5.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania