.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (32)

  • KarolaKorman 10.03.2016
    Chyba tylko Ty wiesz, co miałaś na myśli pisząc ten tekst, ja tylko mogę podejrzewać :) Technika może zdziałać cuda, bawcie się. Na zdrowie :) I 5 :)
  • myślisz, że to przeczyta... ? ;) Zagadka :) Dziękuję :)
  • KarolaKorman 10.03.2016
    Jeśli śledzi Twoją twórczość, to tak :)
  • Neurotyk 10.03.2016
    Palenie zabija i obniża potencję, także tym lepiej, prawda. Fantastycznie się czułem, czytając, dużo się działo w tekście i nie tylko... :)
  • Cóż, lubię, kiedy się dzieje... po prostu :)
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka , musiałem zmienić pozycję
  • Neurotyk 10.03.2016
    Co autor miał na myśli, że tak stanie to pytanie?:)
  • Neurotyk, to jest to, co myślisz.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka czyli autoryzujesz w tej chwili moje myśli o tym czym jest tekst?
  • Neurotyk tak, bo tak chcę.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka, potrafilaś kilkoma słowami, zdaniami gorącymi, sprawić wzwód mojej wyobraźni, a to tylko i aż słowa, co więc byloby gdybyś stanęła przedemna nieubrana w słowa...
  • Neurotyk, tak sformułowanego komplementu nikt mi jeszcze dotąd nie prawił, więc jesteś pierwszy... właśnie dlatego zastanawiałam się, jak robią to poeci.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka, prawią komplementy na granicy poezji i prozy, czyli uniesienia a potem... wystrzalu salwy popędu twórczego.
  • Neurotyk, zaś literatka powinna biegle posługiwać się... językiem.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka, czytając Ciebie, czuję twój język giętki, który zimne czlony rzeczywistości ogrzewa i ociepla, a suche pustynie "bezslow" zamienia w kipiące gejzery..
  • Neurotyk, Ty oplotłeś mnie słowami tak zwinnie, bym mogła poczuć stal świetnego pióra, twardą stal.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka, do dopełnienia artystycznego wzlotu dla mego stalowego pióra potrzeba Twojej literackiej, cieplej, leżącej na dnie gorącego oceanu Indyjskiego, muszli, w której słychać szum twoich emocji..
  • Neurotyk, w muszli miękko wyściełanej i słonej pragnę zamknąć nasz pragnienia... po czym uwolnić i znów zamknąć w rytm muzyki całego oceanu cudów.
  • Adela Donajgrodzka, w muszli miękko wyściełanej pragnę zamknąć nasze ochoty... po czym uwolnić i znów zamknąć w rytm całego oceanu cudów.
  • Okropny 10.03.2016
    Adela, Neuro, get a room
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka, a w tym oceanie cudów słona woda miesza się naprzemiennie z wybijajaca z rzeki wciskającej się w głąb, slodko gorzką, ciepła lawą..
  • Neurotyk, tak dobrze nam idzie :) Teraz Cię pożegnam, ale liczę na... kontynuację dialogu. Wiem, że nie będę rozczarowana.
  • Neurotyk 10.03.2016
    Adela Donajgrodzka, ja to wiem równie pewnie jak Ty:) Uciekaj boso...
  • frufru 10.03.2016
    Popisu tylko tak dalej, a uwielbienie będzie MAM_18_LAT_T
  • frufru 10.03.2016
    Bezsens - jakiś wirus świrus - przepraszam
  • zełba 10.03.2016
    Co mie kuźwa tuta znowu kręci... Wywal tą resztę, albo i całość i w poduchy
  • Rasia 10.03.2016
    To jedno z Twoich krótszych opowiadań, ale udało Ci się w nim zawrzeć bardzo dużo emocji. Odebrałam nawet wrażenie, że bohaterka żyje w takim roztargnieniu, że wiele wartości w jej życiu się wyklucza, takie ciągłe niezdecydowanie. Bardzo dobre opowiadanie, zostawiam 5, nie ma się czego czepiać :)
  • To wycinek dłuższej historii, której nie mogę opisać w całości... :) Dziękuję za pozytywne słowa :)
  • Neurotyk 12.03.2016
    Twoje opowiadania (prawie wszystkie) są dla mnie tajemnicą, dlaczego tak ociągam się w wejściem w Twój świat? Lubię ogarek w postaci tych nielicznych słów, dwóch opowiadań, trzech, a nie chcę zobaczyć świecę w pełni blasku? Ty jesteś tajemnicą.
  • Szanuję Twoje autorskie podejście do specyficznego tematu.
  • Droga Adelo! Wydaje mi się, że przeczytałam już wszystkie z twoich wspaniałych opowiadań. Przepraszam, że nie komentowałam każdego z osobna, ale zostałam przytłoczona tym, co pokazujesz. Dziękuję za podróże do niesamowitych miejsc (nawet tych w nas samych), wszystkie doznania jakimi nas raczysz i niesamowite prawdy o człowieku. Cieszę się, że wciąż czuję niedosyt twojej twórczości :)
  • Bardzo się cieszę, że moje pisanie trafiło do Ciebie :) Pragnę - najbardziej - zostawić choćby i drobny ślad w pamięci i myśli Czytelnika. To tak jakbym ja sama była tutaj bardziej i pełniej :) Dziękuję, że poświęciłaś Swój czas moim "pisanym dzieciom" :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania