text usunięty

?

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • rozwiazanie 21.11.2022
    Cenie szczerość, która płynie z Twoich wierszy. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor 21.11.2022
    Dziękuję. Nie prawda a szczerość, to dewiza Andrzeja Żuławskiego ?
    Pozdrawiam również ?
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    A propos, dzisiaj u mnie wspomnienie obowiązkowe Andrzeja Ż. Jego urodziny, miałby 82 lata.
  • MartynaM 21.11.2022
    Nie boisz się, że Twoje oblicze mogłoby się okazać straszniejsze od naszych?
  • Pobóg Welebor 21.11.2022
    Czy tak, czy owak, nie bojaś, bom kozak ?
  • MartynaM 21.11.2022
    Pobóg Welebor, to rzucaj w nas kamieniami... jako jedyny dobry, uczciwy i sprawiedliwy

    Miłego...
  • Atriskel 22.11.2022
    Ach ja bym ujrzeć nie chciała
    co kryje maska szyderstwa
    bo po co psuć oczy i nerwy
    gdy życie tak pięknie się toczy.
    Ale poznać oczy dobra
    których mowa szczera.

    P.S. Nawet mi się zrymowało :)
    Miłego ranka
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    W sumie racja ?
    Miłego również!
  • Atriskel 22.11.2022
    Pobóg Welebor Dzięki
    Nie trwoń czasu na kogoś, kto nie zasłużył na to, by zabrać Twój cenny czas :-))
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Atriskel, text jest stary, tylko go odgrzebałem ?
  • Atriskel 22.11.2022
    Pobóg Welebor ha ha ale zawsze aktualny :)
  • Dekaos Dondi 22.11.2022
    Pobóg Welebor↔Problem polega też na tym, że nie można w żaden sposób, udowodnić swoich odczuwań.
    I vice versa. Można jedynie komuś wierzyć lub nie wierzyć na słowo. Łatwo udowodnić, że 2+2=4,
    ale nie udowodnisz, że coś ci się np: podoba lub nie. Albo ci ktoś uwierzy, albo nie:)
    A tak a propos↔oddałbyś życie za... szczerość. To rzecz jasna metafora, ale wiesz o co mi chodzi.
    "Bliższa koszula ciału" itp...
    A niech to. Ale poważnie się wymądrzyłem:))↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Odnosisz się do komentarza o szczerości? Pewnie racja, jeśli chodzi o oddawanie życia za szczerość, to jest ono tym samym, co oddawanie za prawdę – swoją prawdę. Szczerość zresztą nie zawsze jest dobra... Można przeszczerzyć ?
    Pozdrawiam również ?
  • Dekaos Dondi 22.11.2022
    Pobóg Welebor↔Masz rację, że można przeszczerzyć. A nawet w skrajnym przypadku, do nieszczęścia doprowadzić, gdy ktoś wrażliwy. Co do wiersza, to nie chciałbym w cudze myśli zaglądać. Lepiej czasami wiedzieć za mało, niż wiedzieć za dużo. No ale. Różnie bywa.
    Świat ma mniej reguł, a więcej zmiennych?
  • Atriskel 22.11.2022
    Dekaos Dondi może to i prawda... chyba masz rację
  • Poncki 22.11.2022
    Moim zdaniem, jeśli ktoś zapragnie ukryć uczucia i myśli, nie wyczytasz ich patrząc w jego twarz.

    Popatrz na przykład na Kaczyńskiego. Twarz przygłupa a skrywa jakąś tam inteligencję i morze nienawiści i wyrachowania...
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Zgadzam się, ale do tego potrzeba inteligencji. Z nikim inteligentnym spięcia dotąd w necie nie miałem...
    Pewnie zobaczyłbym po prostu bylejakość, nic innego...
    Pozdrawiam ?
  • Atriskel 22.11.2022
    Pobóg Welebor Masz rację- tak naprawdę nigdy niewiadome co kto myśli- czasem piszemy czy mówimy totalnie na odwrót niż myślimy. Czasem ja np. coś powiem- a potem myślę: "O Boże co ja głupia powiedziałam" albo czasem śmieję się z własnej głupoty
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Atriskel myślę sobie, że nie możemy się winić za to, co mówimy bez złych intencji. Nasza głupota nie jest dostatecznym powodem do obwiniania się ?
  • Atriskel 22.11.2022
    Poncki To tak jak tu- pisząc wiersze czy opowiadania udajemy kogoś innego, wtapiamy się w różne role, jesteśmy jakby własnymi aktorami to jest taka gra słowem- zgadujemy co kto miał na myśli a każdy rozumie inaczej te same słowa... podobnie w realu - ktoś patrzy Ci w oczy i kłamie - i nawet maszynki do wykrywania kłamstw się czasem nie łapią.
    Nie da się przeszyć czyichś myśli... ja czasem mam 100 myśli na minutę i czasem sama w nich się nie łapię.. więc jak ktoś inny mógłby się połapać...czasami nawet myśli własne ukrywamy przed samym sobą...
  • Józef Kemilk 22.11.2022
    Pobóg Welebor
    ". Z nikim inteligentnym spięcia dotąd w necie nie miałem..." - czy to nie jest zbyt karkołomne stwierdzenie? Nie wiem, czy masz spięcia z kimkolwiek w internecie, ale takie stwierdzenie sugeruje, że "jam mądry, tyś głupi" A to, co do zasady...
    A co do treści ok. Lubię odwagę cywilną, a nie walenie jedynek z ukrycia.
    Pozdr
  • Józef Kemilk 22.11.2022
    Wiesz, że taki osąd o kimś, źle świadczy o "sędziu"?
  • Poncki 22.11.2022
    Józef Kemilk
    Czyli powinienem się o tym człowieku wypowiadać tylko w superlatywach, bo inaczej źle to o mnie świadczy?
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Józef Kemilk stwierdzam tylko. Ja nie mądry, tylko inteligentny. A to żadnym powodem do chwały. Dzięki ?
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Józef Kemilk osąd inteligencji źle świadczyłby również o sprawdzającym test ?
  • Józef Kemilk 22.11.2022
    Poncki Nie, tylko inteligentnie?
  • Poncki 22.11.2022
    Józef Kemilk
    Jest takie przysłowie:
    "jak cię widzą tak cię piszą"
    Nic na to nie poradzę.
  • Józef Kemilk 22.11.2022
    Pobóg Welebor kłopot z ludźmi z internetu jest taki, że ich nie znamy i mogą wypowiadać pierdoły będąc osobami inteligentnymi. Taki Korwin, inteligentny i to bardzo, ale czasami...
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Józef Kemilk, pewnie, że nie po jednej wypowiedzi. Bardziej chodzi mi o nierozumienie czegoś. Chociaż ja też nie rozumiem np. tego, co usłyszałem od kogoś nie raz, że "tak się nie pisze". Dla tego kogoś to ja jestem debilem nie rozumiejąc takiej oczywistości ?
  • Marek Żak 22.11.2022
    Dobry wiersz, do przemyśleń dla każdego piszącego i komentującego. Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor 22.11.2022
    Dziękuję, powstał dawno, nie wiem, czy dzisiaj bym to napisał... To raczej z początków, i pamiętam że wkurzył mocno jednego usera ?
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania