()

()

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Dobrze, że w pionie ten problem wpasowania - łatwiej ciąć niż ciosać.

    Brutalne, ale rozumiem wewnętrzną potrzebę.
  • 00.00 18.02.2021
    Yanko Zbiegło się na raz kilka spraw, czasami trzeba ciąć przy samej d...
    Dzięki.
  • Shogun 17.02.2021
    O kurczę, tutaj już wyższa szkoła interpretacji jest potrzebna, ale spróbuję... :)
    Hmm, jeśli się człek nie mieści w "ramy lustra" czyli na me oko życia, to niech zmieni lustro na większe, albo bardziej dopasowane dla siebie, czyli niech zmieni coś w życiu, to co mu przeszkadza i nie pozwala zająć dogodnego "miejsca".
    Bo w końcu zawsze "coś" można zmienić, nawet najmniejsze.

    Pozdrawiam :)
  • 00.00 18.02.2021
    Shogun A żebyś wiedział, w dosłownym znaczeniu nie kupiłam lustra, było bardzo duże, a teraz jestem na to zła. Będzie mnie męczyć jeden projekt.
    Poza tym reszta jak najbardziej, mam potrzebę zmiany.
    Dzięki za podzielenie się wrażeniami. :)
  • Szpilka 18.02.2021
    Ale ten strup mroczny, strup to krew, która już zaschła ?
  • 00.00 18.02.2021
    Szpilka Twoja uszczypliwość robi się męcząca. Wiem co co strup, historia nie zatrzymała się w świeżo rozlanej krwi.
  • Szpilka 18.02.2021
    00.00

    To nie uszczypliwość, ale skoro męczą Cię moje spostrzeżenia, nie będę więcej zamieszczać ?
  • 00.00 18.02.2021
    Szpilka Po prostu mamy inny tok myślenia, akurat teraz. ?
  • Szpilka 18.02.2021
    00.00

    Może tak być ?
  • Dekaos Dondi 18.02.2021
    Zerko↔Zrozumiałem po swojemu.
    Stoi kobieta przed... za małym lustrem i nie widzi górnej całości.
    Zrozpaczona wielce, zdejmuje lustro i odcina sobie głowę, górną krawędzią zwierciadła.
    Głowa zesuwa się po plecach lustra, zostawiając krwawą smugę i rypiąc kręgiem,
    wydając dźwięk, jak paznokciem po tablicy.
    Ona na to patrzy z góry... tzn: z dołu, bo głowa leży na wznak.
    Rano się budzi, idzie kupić większe, bo nie chce mieć z problemem, urwanie głowy.
    Pozdrawiam:))↔5
  • 00.00 21.02.2021
    Dekaos Z urwaną głową ciężko funkcjonować. ?
  • Pasja 18.02.2021
    Można i tak, uciąć głowę dla wyglądu można. Gorzej jak się na wrzesz nie mieści sylwetka.
    Fajnie z dozą makabry
    Pozdrawiam
  • 00.00 21.02.2021
    Pasja Wszerz mi nie grozi. ? Ale pewnie i tak bywa.
    Dzięki. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania