...

...

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Materazzone rok temu
    Martyno, ja wiem, że jeżyk to mały jeż ale też Jeżyk to ptak, wiec moja pierwszą myślą było "jak do cholery Jeżyk mógł się zgubić na autostradzie". Nie musisz nic zmieniać, może to tylko ja źle rozumuje...
  • MartynaM rok temu
    Skoro wiedziałeś, że jeżyk, to mały jeż, skąd skojarzenie z ptaszkiem? Ale skoro tak pasowało...
  • Materazzone rok temu
    MartynaM może z uwielbienia do tych ptaszków.
  • Grain rok temu
    https://www.youtube.com/watch?v=TxtPM3EGlJ4
  • MartynaM rok temu
    Kiedyś, kiedy Puchacz jeździł po tobie na pełnych obrotach, dziwiłam się i wyraziłam sprzeciw, bo nie mogłam patrzeć, jak człowiek może odnosić się w taki sposób do drugiego człowieka.
    Dzisiaj wiem, że jesteś jak rzep. Kiedy ktoś w jakiś tam sposób ci ''podpadnie'' będziesz dotąd za nim chodził, aż nie wytrzyma i napisze ci co o tobie myśli. Ja ci nie dam tej satysfakcji, jedyne co powiem, to że dzięki tobie nie stanę już w niczyjej obronie na żadnym portalu. Nie warto. A może zbyt boli naiwność... albo wiara w człowieczeństwo.
  • Grain rok temu
    MartynaM https://www.youtube.com/watch?v=vBRHvFvjO7g
  • MartynaM rok temu
    Grain https://www.youtube.com/watch?v=BNknWDWTSoc
  • MartynaM Grain to typowy przykład wampira energicznego, który robiąc z siebie ofiarę innych bierze na litość.
  • MartynaM rok temu
    Marku, to jest tak zawzięty osobnik, że będzie chodził na każdym portalu za kimś, kto mu ''podpadnie''
    Ja nawet nie wiem czym mu podpadłam... ale to bez znaczenia.
  • Grain
    No przestań, nic z tego nie rozumie.
  • Grain rok temu
    https://www.youtube.com/watch?v=-809m3uU31Q
  • MartynaM rok temu
    Grain https://www.youtube.com/watch?v=WD7dDfZD1_8
  • Wprawdzie dzisiaj nie jestem w nastroju na poezję, ale te nawiązanie do wiosny jest super! Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrawiam.
  • Lotos rok temu
    Dla mnie super, mój klimat.
  • MartynaM rok temu
    A to dziękuję. Miło mi.
  • Noico1 rok temu
    Taki dla lewackiego debila.
  • Noico1 rok temu
    I zabierz sobie swój bełkot, bo zostawiłeś nie tam gdzie trzeba.
    Lotos 3 tygodnie temu
    Każdy może w różny sposób wyrażać swoje poglądy i każdy może je krytykować.

    Pozdrawiam.

    Pokaż mi człowieka o zdrowych zmysłach który gloryfikowałby zbrodniarza takiego jak Hitler, który wymordował 3 miliony Polaków, za jego przyczyną zginęło w trakcie wojny kilkadziesiąt milionów. Jeśli masz na myśli "reportaż" tvn, to chyba powinieneś dobrze wiedzieć, że to była opłacona ustawka. Jeśli nawet jakiś psychol zrobiłby coś takiego ze swojej własnej woli, to byłby to tylko pojedynczy psychol. Dlatego nie rozumiem, czemu mieszasz do tego patriotów. A Ty patriotą nie jesteś? Nie kochasz kraju w którym się urodziłeś, w którym są groby Twoich bliskich. Polska, jak mało który kraj, ma bardzo piękną historię.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Reportaż TVN- u pokazywał prawdę, mieszkam 20km. od Wodzisławia i wiele razy odchodziły takie "imprezy". Zaczęło robić się coraz głośniej, aż dotarło do TVN. Znam wielu takich patriotów bijących się na meczach, wychodzących z knajpy i krzyczących "Kurwa gdzie jest Hitler i SS", "Kupujesz kebaba wspierasz araba" Albo niepijących, nie palących, ale wszystko wiedzących. Mówią, że wszyscy w Izraelu mówią po polsku, bo to jest ich przyszła ojczyzna. Mógłbym tak jeszcze wymieniać, ale to nie portal na takie dyskusje. Napisałem tekst i możesz go krytykować, że ci się nie podoba, że jest kiepski, ale jak mówisz, że jest nieprawdziwy to się z tobą nie zgodzę.

    1
    CytujOdpowiedz
    Gość
    Gość
    Goście

    Opublikowano 25 Listopada 2019
    @Gerber tja, uwierzyłbym w te imprezy, gdyby nie to, że gloryfikowanie faszyzmu jest karalne. Niby Ty wiesz, a policja nie wiedziała. Tylko tvn musiał zadziałać:) He, he, drętwe. I ten tort zrobiony na prędce z wafelków, pod reportaż, i ten hailujący kamerzysta. Żałosne to wszystko. Skoro o tym wiesz, to czemu nie powiadamiasz odpowiednich służb. Takie coś jest jak nic przestępstwem. No chyba, że chodzi o jakichś przedstawicieli wiadomej mniejszości. Ale oni by raczej sobie d. nie zawracali taką dziecinadą.

    CytujOdpowiedz
    Gerber
    Gerber
    Użytkownicy
    529

    Autor
    Opublikowano 25 Listopada 2019
    Możesz nie wierzyć, to nie jest w końcu kwestia wiary, a ja swoje widziałem i wiem.
    Pamiętasz ten dialog, to z innego portalu?
  • Lotos rok temu
    Noico1 czyli nie było imprezy w lesie?
  • kamińe rok temu
    ja tam bylem
    torta wcinalem
    i spiewalem
  • Lotos rok temu
    Nie wiem dlaczego z tym problem wyszedłeś z tym pod wiersz Martyny, ale był ktoś skazany za te urodziny.
  • kamińe rok temu
    i w pierdlu ni ma torta?
  • Lotos rok temu
    Oj faszysta z Ciebie i to chory, ile ty masz twarzy, każda chora,
    Maciarewicz ma podobnie, biedny ten kraj
  • Lotos rok temu
    Tak se mów, wiadomo, że jesteś faszystą i nie podłącza się pod tekst Martyny, bo on nie ma z tym nic wspólnego.
  • kamińe rok temu
    Lotos hto to
    ?
  • kamińe rok temu
    napisał stumbanfirer lotos
  • kamińe rok temu
    czy towarzysz lotos?
    a jeden xuj szkop czy kacap
  • oboj rok temu
    Twoje wiersze oceniam zawsze na max.
    Najczęściej po cichu.
    Wiesz, że jestem czytelnikiem buszującym w zbożu i ostatnio na jednym z portali natrafiłem na Martynę, która pisze świetnie.
    Ostatni wiersz dodała tam w kwietniu.
    Czy to Ty?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania