moja matko

wierzysz obcym ale dziecka nie chcesz słuchać,

chcesz by życie upływało ci wygodnie

prawa do własnego tylko bronisz brzucha

moim kosztem

 

przy zabiegu na życzenie się upierasz

bo klinika z płatnym katem tuż za rogiem

ty bezpieczna ja się po tym nie pozbieram

będę w grobie

 

moje ciało tak brutalnie rozrywali

potem cała reszta poszła nader gładko

jak przed ludźmi swoim czynem się pochwalisz

moja matko ...

 

ja nie żyję pozdrawiają cię z uśmiechem

teraz wreszcie pełną piersią możesz pożyć

ty szczęśliwa a ja jestem w miejskim ścieku

jak pasożyt

Średnia ocena: 2.9  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (82)

  • Ta sama śpiewka non stop, nuuuda Bogumile, nuda i żałosność postawy. Kobity rodzą, niech kobity decydują na własne ich sumienia.
  • befana_di_campi 29.09.2020
    Śpiewka śpiewką, ale mimo wszystko, kiedy czytam podobne komentarze, myślę mimo woli, że szkoda, iż ten / ta, który / która w podobny sposób recenzuje sam / sama swego czasu nie znalazł się w wyniesionej do ścieku misce :]
  • befana_di_campi, Kościół katolicki nie chowa embrionów, zakopują ich gdzieś między mogiłami, kiedyś nawet odmawiali poświęconej ziemi, więc nie uznaje życia, póki nie urodzi się żywe, do chrztu zdatne. Czyli na etapie kiedy są dokonywane aborcje to dla klechów jeszcze nie człowiek, wbrew temu, co klepią z ambon - no teraz chyba trochę to zmienili, bo równają do czasów, nie chcą tracić potencjalnych dochodów. Dodatkowy pochówek, dodatkowy grosz, a czasy przyszły ciężkie. Zanim księżom zabraknie, to jeszcze musiałyby potrwać, ale na fantazje może już nie starczać.
    Bogumił wstawia takie teksty tylko w celu wywołania gównoburzy.
    Jeśli jesteś katofanatyczką, to mam o Tobie zdanie, jak na katofanatyczce.

    Odmawiasz mi
    "myślę mimo woli, że szkoda, iż ten / ta, który / która w podobny sposób recenzuje sam / sama swego czasu nie znalazł się w wyniesionej do ścieku misce"
    Prawa do życia, więc do wszystkiego, więc kim jesteś? No ja mam wyrobione zdanie o Tonie bardziej niż myślisz, o Twoim gatunku, ludziach Twego pokroju, klaskających trollom - Bogumiłom, które może i  żerują na naiwności istot tobie podobnych, wykorzystując ich cechy i nastawienie do świata.
    Nie potrzeba nowych bohaterów ani nowych mesjaszy, nie masz misji, masz złudzenia a ja wyrobione zdanie. Podnoś głowę i dumna bądź z przekonać, jak nie masz z czego innego.
  • Tonie - Tobie*
  • Tacy Wy katole jesteście. Bogumił się ucieszy, mas u niego punkty.
  • masz*
  • befana_di_campi 29.09.2020
    yanko wojownik 1125 Głupiś, człowieczku. I tyle w temacie :-D
  • befana_di_campi

    Nie spodziewałem innej reakcji, znam Was.
  • Jarema 29.09.2020
    yanko wojownik 1125 jak jak pani mówi, to słuchaj.
  • befana_di_campi 29.09.2020
    yanko wojownik 1125 Jakich "Was"? Przecież nie jestem zdublowana tylko - jak każda ludzka jednostka - niepowtarzalna!
  • befana_di_campi, Jesteś klakierką trolla Bogumiła.
  • kigja 29.09.2020
    O, matko. Straszne są niektóre powtórki z rozrywki, tylko po to, żeby wywołać burzę.
    Gdyby to napisała kobieta, to mogłabym podyskutować, ale nie z tobą bogumił.
    Wciąż mącisz...
  • kigja 29.09.2020
    Nie, jednak z kobietą też bym nie dyskutowała. Bo to nie o płeć chodzi, tylko o indywidualność.

    Nie zagląda się nikomu do majtek bez zgody. Ani na konto bankowe.
  • Jarema 29.09.2020
    kigja co ty tam ogarniasz. Dyskutuje sobie z kim chcesz.
  • nicki 29.09.2020
    Kontekst jest taki, że dziecko wolałoby ją nazwać - nosicielką, bo traktuje dziecko jak pasożyta, którego trzeba wyciąć. Jednak dziecko chce poruszyć sumienie matki na dwóch poziomach; jedno to pozbawienie nowej świadomości - życia. Drugie to sprawdzenie czy aborcja odciśnie piętno na sumieniu matki.

    Słowa: grób, rozerwali, pochwalisz, mordownia, prawa. Czy powyższy wiersz jest dla autora osobisty? Wyczuwam też nieco frustracji, ale przecież ma budzić takie uczucia. Prawda?
  • Jarema 29.09.2020
    Kiedyś o kobitach mówiono świątynie życia, a dziś? Morderczynie.
  • Jarema 29.09.2020
    err. - kobietach
  • Finał gównoburzy.
  • kigja 29.09.2020
    Najlepiej się ewakuować i uciekać, gdzie pieprz rośnie?
  • Jarema 29.09.2020
    To szybko uciekaj;)))
  • Pan Buczybór 29.09.2020
    obok poezji to coś nawet nie stało... Taki temat, szczególnie taki, można ująć zdecydowanie... lepiej.
  • Jarema 29.09.2020
    Ty za to masz pojęcie o poezji jak świnia o gwiazdach. Dziękuję za komentarz.
  • befana_di_campi 29.09.2020
    Ament !!!
  • kigja 29.09.2020
    Cement!!!
  • madmike 29.09.2020
    Dziecko jest w 100% bezbronne i ktoś musi po jego stronie stać i bronić
  • Jarema 29.09.2020
    Bardzo dobrze, że to napisałeś, bo to prawda. Nawet zbrodniarzom przyznaje się adwokatów, często nawet wielu, a jak ich nie stać to z urzędu. Każdemu mordowanemu dziecku powinien być przyznawany z urzędu adwokat opłacany przez państwo, który by go bronił przed morderczymi instynktami wyrodnych matek.
  • Zaciekawiony 29.09.2020
    Bardzo nieporządnie napisane, miałeś lepsze momenty.

    Doświadczenia z innych krajów pokazują, że lepszy dostęp do antykoncepcji i przerywania ciąży to potem mniej przypadków porzucenia dziecka w śmietniku. I nie, okna życia to nie rozwiązanie problemu.
  • Jarema 29.09.2020
    No z pewnością jest starannie napisany, z zachowaniem rytmu i średniówki, dwunastozgłoskowcem, więc nic wierszowi nie braku, jest też lepiej oceniany od Twoich, choćby tego:

    https://www.opowi.pl/viola-a59648/

    Wiec wiersz nie jest zły. A jeśli ci się nie podoba ze względu na szokującą treść, to napisz to uczciwie;)

    Co do poruszonego przez Ciebie tematu, to podejmowanie przygodnego współżycia jest wstępem do wielu późniejszych nieszczęść, niewierności małżeńskiej, ludzkich dramatów, porzuceń itp. Więc lepsza od antykoncepcji jest przedmałżeńska powściągliwość, wierność jednemu partnerowi aż do śmierci. Wtedy żadna antykoncpcja nie będzie potrzebna. Bo jeśli wykorzystujemy kogoś z myślą o antykoncepcji mamy do czynienia z instrumentalnym wykorzystywanie drugiego człowieka, prymitywnym zaspokajaniem najniższych instynktów, a nie z miłością.
  • Zaciekawiony 29.09.2020
    Jarema
    Bogumił. Jeśli stawiasz ludziom jedynki z multikont, to weź potem z łaski swojej nie powołuj się na te liczby, bo stracę do siebie ostatni naparstek szacunku.
  • Enchanteuse 29.09.2020
    Zaciekawiony wybacz, że z doskoku, ale uwielbiam Cię za ten komentarz. :)
  • Jarema 30.09.2020
    Zaciekawiony jeśli nie wierzysz ocenom zapoznaj się z komentarzami. Chyba, że przypuszczasz iż ktoś wcielił się w ML albo MC.
  • Zaciekawiony, Też klaskam za komentarz.
  • Kiedy Bogumił kłoci się sam ze sobą to nawet jest piękne.
  • Zaciekawiony 30.09.2020
    yanko wojownik 1125
    Nie jest jedyny - raz Matt Custor kłócił się w komentarzach z Potffornym, jak się niedawno okazało oba konta są jego.
  • Zaciekawiony, Schizofrenia, a tutaj jest miejsce do którego ciągną się realizować w ramach, to rzuca nowe światło i trochę pozwala spojrzeć z nutą zrozumienia.
  • Jarema 30.09.2020
    Zaciekawiony twoje wycieczki personalne pod adresem wymyślonych przez ciebie wirtualnych bytów nie przykryją faktu, że piszesz słabe wiersze, nisko oceniane, co znajduje potwierdzenie w komentarzach.
  • Jarema, Nie przykryją faktu, fakt przykryją klony Bogumiła,
  • kigja 29.09.2020
    Wszyscy dawno już stracili szacunek do tej osoby działającej z multikont.
    Ale na chorobę nie ma rady.
  • laura123 30.09.2020
    Dlaczego niby mieli stracić,? Czy to znaczy, ze do większości tutaj ludzie stracii szacunek, a nawet do samych siebie, bo tu większość ma ileś tam kont?
  • Nie, do Bogumiłów stracili i ich: powierników, klakierów i gangów, siebie wciąż szanują a nawet wzajemnie.
  • Jarema 30.09.2020
    Persony których nikt normalny nie życzyłby sobie spotkać w realu straciły zaufanie. Uśmiałem się jak norka.
  • laura123 30.09.2020
    Wybiórczy szacunek? Nie znam.
  • Jestem w szoku. Trudno mi w to uwierzyć.
  • Jeśli Bogumił nie jest jednak nienormalny to ciekawe po co mu tyle kont i wzniecanie gównoburz. To, ze doznaje przy tym orgazmu wrzucam do jednego wora z zaburzeniem psychicznym. Naprawdę mu płacą? To ja też chcę, ja potrafię nakręcić bardziej niż Bogumił, nikt mnie nie chce jako płatnego trolla, sie deklarowałem, że mogę za niskie stawki, ale nikt nigdy nie zaproponował:( Może trzeba być specyficznie walniętym by się kwalifikować?
  • kigja 30.09.2020
    Bogumił to dziwny przypadek.
    Katolik.
    Homofob.
    Ksenofob.
    Rasista.
    Agresor.
    Pacyniarz (multikonta=pacyny).

    Czy ktoś może o Bogumile wypowiedzieć się pozytywnie? Może trzy, cztery osoby?

    A przecież osoba idąca drogą Pana Jezusa powinna wyznawać i propagować sympatię kulturowo-społeczną, jeśli nie miłość.
    Zatem należy dodać kolejny przypiotnik:
    Pozorant.

    Czy to jest obraz samego Bogumiła, czy obraz społeczności, której jest przedstawicielem?
    Trudno powiedzieć.

    Jak Bogumił postąpiłby z córką morderczynią i synem pedziem?
    Chyba wiemy wszyscy.
  • Zaciekawiony 30.09.2020
    Może Bogumił to grupa osób?
  • kigja 30.09.2020
    Może?
  • Jak całkiem możliwe, tak przerażające. Ja się boję wchodzić pod każdy nieznany mi nick, bo myślę, że to Bogumił.
  • kigja 30.09.2020
    Ale trzeba przyznać, że przypadek Bogumiła jest trochę fascynujący...
    Jak i przerażający?
  • kigja, A my gasimy to zło, żeby się nie rozprzestrzeniało tu rozgrywa się walka o losy świata, ale świat nawet o tym nie wie i nas niewidocznych bohaterów pomija w oficjalnie spisanej historii.

    Mnie nie fascynuje, to prawie czyste zło, jak powiedział jeden ze współczesnych wielkich "Zło należy zwalczać, nie reformować." to tak jakby ktoś znów głaskał Bogumiła, a jeszcze będzie głaskany, ten scenariusz się wciąż powtarza, ludzie myślą, że Bogumił się zmienia albo, że ma jasna stronę, kiedy udaje dobroć.
  • kigja 30.09.2020
    Gdybyś był psychuatrą na pewno byłbyś zainteresowany przypadkiem Bogumiła.
    Jest zły, choć na niektórych kontach jest miły i szarmancki?
  • kigja 30.09.2020
    psychiatrą*
  • befana_di_campi 30.09.2020
    Czy "katolik" to obelga? Jestem katoliczką a na dodatek spokrewnioną, co wyczytałam z genealogicznego drzewa św. Andrzeja Boboli w Strachocinie - też i Jego krewną.

    Wybacz, kigjo, ale uogólniasz, operując tzw. mową miłości inaczej. Znaczy: NIENAWIŚCI!!!

    Święty Andrzej Bobola jest jednym z głównych Patronów Polski. Koszmarnie umęczony 16 maja 1657 roku przez "tolerancyjnych" Kozaków w Janowie Poleskim.

    Wobec czego, czy nam postponowanym przez Ciebie katolikom - pisany jest podobny los?
  • kigja, No tak, ich takie sprawy interesują, mnie nie, dla mnie to zło i już. Bogumił nie jest moim hobby:)
  • kigja 30.09.2020
    befana_di_campi Ale katolicy sami wystawiają sobie opinię. Przykro mi.
    Katolicy, pokazywani w wiadmościach to bestie zionące nienawiścią.
    A wszystkiemu winien KOŚCIÓŁ, który miesza się do polityki i głosi opinie z ambon. Katolij, jak każdy chrześcijanin ma prawo do grzechów, ale nie ma prawa do przejawiania i podsysania nienawiści.

    Pozdrawiam.
  • Bajkopisarz 30.09.2020
    kigja
    "Czy ktoś może o Bogumile wypowiedzieć się pozytywnie?"

    Ja mogę coś pozytywnego o Panu Bogumile powiedzieć! Ja Pana Bogumiła darzę nawet sympatią. Wydaje mi się, że obaj mamy wspólne zapatrywania, nie wiem tylko czy intencjonalnie czy nie.

    Swego czasu z racji zainteresowań spędzałem sporo czasu na forach o muzyce metalowej. Był tam razu pewnego wątek o tym, że teksty najbardziej nawet nienawistnych kapel metalowych jak Deicide czy Impaled Nazarene w porównaniu do wypowiedzi fanatyków religijnych mają wydźwięk łagodny i umiarkowany. Wątek niestety nie do odtworzenia, bo owo forum już nie istnieje od paru lat, ale pamiętam, że było wiele wpisów zawierających cytat z tekstu piosenki zespołu oraz wypowiedź na podobny temat od jakiegoś radykalnego wyznawcy.
    Mam pewne podejrzenia, że również i Pan Bogumił udzielał się wtedy w tamtym wątku, a teraz kontynuuje go tutaj mając świetną zabawę, co bardzo doceniam.
    Niezależnie jednak od motywów Pana Bogumiła, czy to robienia sobie jaj, czy autentycznie szczerej wiary w to co pisze, wykonuje Pan Bogumił kawał dobrej roboty. Zniechęca bardzo wielu ludzi do Kościoła i skutecznie ośmiesza tę instytucję i całą religię, co mnie osobiście cieszy.
    Dlatego dużo zdrowia Panu Bogumiłowi życzę i nieustawania w wysiłkach.
  • befana_di_campi, Jesteś też krewną Pana Boga.
  • Józef Kemilk 30.09.2020
    kigja
    Sie nakręcacie. Czy zawsze trzeba sobie znaleźć wroga? Kto nim będzie, jak Bogumił zniknie z tego forum? Rozumiem, że go nie lubicie, ale świadectwo jakie zostawianie po sobie, nie jest najlepsze. Poczytajcie swoje wpisy i zmieńcie adresata. Bądźcie nim wy:)
  • Zaciekawiony 30.09.2020
    befana_di_campi
    kigja napisała, że Bogumił chwali się swoją wiarą a zarazem nie postępuje po chrześcijańsku. Nie wiem skąd wywnioskowałaś, że oznacza to, że "katolik" to obelga. Wręcz raczej wynika z tego coś odwrotnego - katolik powinien być tym lepszym człowiekiem, i dlatego tworzy to taki silny kontrast.
  • laura123 30.09.2020
    Józef Kemilk to nic nie da. Jedno durne, drugie nakręca. Trzeba ignorować, bo zainteresowanie pobudza jeszcze bardziej. Tacy ludzie.
  • Józef Kemilk 30.09.2020
    laura123 Masz rację:)
  • laura123 30.09.2020
    Zaciekawiony czyli tylko katolicy mają być dobrzy, a inni mogą być podli i nawet bronić się przed podłością nie można. Wspaniała logika, godna Nobla! Pokojowego. Hahaha
  • Zaciekawiony 30.09.2020
    laura123
    Nie wiem jaką logiką do tego doszłaś, ale należy ci się order z ziemniaka.
  • kigja 30.09.2020
    Bajkopisarz :)))

    E, to chyba nie ten sam Pan.
  • kigja 30.09.2020
    Józef Kemilk
    Nie chcemy, żeby Bogumił znikał z opowi.
    Co by nie mówić buduje to miejsce tak samo, jak inni, tylko narzędzia ma niewłaściwe.

    Gdyby troszeczkę zmienił nastawienie i przestał opluwać innych ludzi (LGBT, UCHODŹCY, PO), to dałobybsię z Bogumiłem żyć pod jednym dachem.

    Józefie, przecież Ty i Bogumił jesteście z jednego ugrupowania, to dlaczego Ty nie zachowujesz się tak samo, jak on?
    Nie jesteś tak samo zapalczywy i nie głosisz nienawistnych haseł?
    To co masz do przekazania innym umieszczasz w swoich tekstachl. Nie prowokujesz awantur. Jesteś spokojnym człowiekiem o prawiciwych poglądach i super.

    Postępowanie Bogumiła jest niewłaściwe, począwszy od multikont po agresywne komentarze. Czy w ten sposób się broni? A czy Ty musisz się bronić?

    Pozdrawiam
  • Józef Kemilk 30.09.2020
    kigja Inne ugrupowanie. Fakt, że prawicowiec, ale zdecydowanie nie z socjalistycznego i nie katolickiego rozdania, chociaż bardzo cenię każdą wiarę na wyższym poziomie. Idę tak troszkę na ukos podziałowi, jestem za życiem, czyli jestem przeciw aborcji i jestem wegetarianinem.
  • kigja 30.09.2020
    Józef Kemilk
    Bogumił też jest p/aborcji, tylko nie wiem czy jest wegetarianinem.
    Tak czy siak:
    Macie podobne wartości, ale inaczej działacie.
  • Jarema 30.09.2020
    kigja cześć Kalmar;))
  • kigja 30.09.2020
    Jarema, nie mogę z Tobą rozmawiać. Zdrowy rozsądek mi zabronił.
  • Jarema 30.09.2020
    kigja w sumie nieźle się kamuflowałaś;))) Jak tam kochaś wrócił czy poszedł w siną dal?
  • laura123 01.10.2020
    Ale cyrk. Tyle gadania o multikontach a sama... hahaha

    Tu, w sumie, jest tylko kilka osób. Hahahaha
  • laura123, W tym większość z nich to Bogumił.
  • laura123 01.10.2020
    yanko wojownik 1125 i Halmar… Ty pewnie też, co masz być gorszy od przyjaciółki. Hahahaha
  • laura123, Ja bym się bał kryzysu tożsamości i zaburzeń jaźni.
  • Żywym przykładem jest Bogumił, który na dzień dobry zakłada sześć kont tam gdzie wchodzi a potem dodaje kolejne. często nie wie kim jest, wydaje mu się, że kobietą i nawet podrywa mężczyzn a przecież zwalcza gejów.
  • laura123 01.10.2020
    yanko wojownik 1125 e tam, przecież się na bałeś, kiedy uderzyłeś w przyjaźń. Ja już nie mogę się śmiać, to boli. Hahahaha
  • laura123 01.10.2020
    nie bałeś - korekta. Hahahaha
  • kigja 30.09.2020
    Dr Jekyll and Mr Hyde ??
  • Tak, przyszło mi to samo na myśl.
  • kigja 01.10.2020
    Pokłóciłam się z Halmar?
  • kigja 01.10.2020
    Strasznie mnie wkurzyła?
  • laura123 01.10.2020
    Hahahaha

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania