text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Szpilka ponad rok temu
    'Uroczy xiężyc urokiem w sen zapadł;

    Już nie odnaleźć po tej stronie świata

    Jego lampionu. Trzeba zasnąć chyba,

    Zanim śmierć zdyba.'

    Powinno być 'zdybie', już nie odnajdziesz albo nie odnajdzie po tej stronie świata, bo z bezokolicznikiem niegramatycznie brzmi ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Wcale nie brzmi niegramatycznie. A Mickiewicz napisał "motyl się kołysa" i też Go poprawiali ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dzięki za uwagi ?
  • Szpilka ponad rok temu
    Pobóg Welebor

    Ale to był Mickiewicz, a my jako małe żuczki możemy też łamać uzus językowy, ale tylko w określonych sytuacjach, np. w limeryku ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Szpilka, nie uznaję słów "nie wolno". Mickiewicz też nie, dlatego został Mickiewiczem.
  • Szpilka ponad rok temu
    Pobóg Welebor

    To żiri konkursowe odrzuci Twoje dzieło, a tylko wygrana w konkursie gwarantuje gratisową promocję, bez profesjonalnej promocji żaden twórca nie ma szans zaistnieć na rynku wydawniczym, chyba że sam wszystko sfinansuje jak ojciec Lany Del Rey np. ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Szpilka zgadza się, z tym nie dyskutuję. Może własne jury powołam, kto wie? Ja chcę zaistnieć nowelą Pobóg Welebor (w szerszej i lepszej wersji niż była tutaj), zresztą sam sfinansuję również. Po wiersze sami przyjdą ?
    Jak będą czytelnicy Welebora, to może strzelę poematem o Weleborze, o rozmiarze Pana Tadeusza. Zobaczymy.
  • Poncki ponad rok temu
    Z bezsnu przez sen w wieczną sień.
    Dobrze jest znać cel swojej wędrówki, łatwiej się wędruje.
    Pozdrawiam.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dzięki, pozdrawiam również ?
  • Yaro ponad rok temu
    Tylko śmierć bywa prawdziwa.+
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Rzadko piszę o śmierci zwycięskiej, tutaj pasowało. Fajnie widzieć nową osobę.
    Pozdrawiam ?
  • rozwiazanie ponad rok temu
    Po srebrnej nitce aż po krawędź świata. Przyjemność w czytaniu Twoich wierszy.5. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Bardzo się cieszę ?
    Pozdrawiam również ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania