biało szare kule za szybko przekwitły...

~ dla taty

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • Niezły psychol dwa lata temu
    Wszyscy umrzemy...
  • Marek Adam Grabowski dwa lata temu
    Chyba pierwszy raz zdarzyło się żeby twój wiersz mi się nie spodobał. Czytało mi się go bardzo ciężko. Pozdrawiamy bez oceny
  • Pasja dwa lata temu
    Dla mnie był bardzo ważny i podobanie czy nie, nie ma znaczenia. Był to wiersz dla taty i tyle.
  • Trzy Cztery dwa lata temu
    Pasja, szkoda, że skasowałaś. Czytałam wcześniej, to pamiętam, że w puencie pojawił się kwitnący czosnek. Tytułowe biało szare kule. Kwiaty czosnku. Już sam fakt, że nie jakieś piwonie (które zresztą bardzo lubię), czy inne, a - czosnek, ostry w smaku, bardzo aromatyczny, dla niektórych nie do zniesienia, jeśli chodzi o zapach - to było dla mnie ciekawe, oryginalne, bardzo osobiste, czyli - wartościowe.

    Kiedyś, gdy miałam siedemnaście lat, pojechałam na obóz wędrowny w góry. I wiesz co pamiętam? Jak stojąc za schroniskiem rozmawiałam z pewnym pięknym chłopcem. Paliliśmy w ukryciu przed wychowawca papierosy i patrzyliśmy na pole kwitnących kartofli. Pole kwitnących kartofli było dla nas wtedy jak najładniejszy na świecie ogród.
  • Pasja dwa lata temu
    Trzy Cztery dziękuję za docenienie czosnku i ciekawy obraz kwitnących kartofli... kwiaty są bardzo ładne. Może źle, że usunęłam, ale była to smutna refleksja o ojcu i komentarz ciężkości mnie zabolał.
    Pozdrawiam
  • Narrator dwa lata temu
    Bardzo bym chciał, żeby któraś z moich córek napisała dla mnie wiersz, ale tak nigdy się nie stanie.

    Kasowanie wierszy to wymazywanie najpiękniejszych chwil w życiu.
  • Pasja dwa lata temu
    Chętnie bym ci napisała. Może zbyt szybka decyzja.

    Pozdrawiam
  • Tjeri dwa lata temu
    Nie zdążyłam przeczytać.
    Przykro.
  • Pasja dwa lata temu
    Może nie warto się zamartwiać. :)
    Dziękuję i pozdrawiam
  • Tjeri dwa lata temu
    Pasja
    A może warto choć na chwilę przywrócić.
    Wiem, że osobistymi tematami narażamy się na ból, ale napisałaś dla Taty...
  • Pasja dwa lata temu
    Tjeri dla ciebie to zrobię
  • Tjeri dwa lata temu
    Pasja
    Dziękuję.

    A wiersz smutny i jednocześnie pełen ciepła. Masz zdolność drukowania ludzi. Szczegóły, które pamiętasz oddziałują na zmysły, wyobraźnię. Nim wiersz się kończy staje Człowiek. Można go zobaczyć, można poczuć emocje i ogrom miłości.

    Dobrze, że przywróciłaś. Pomniki powinny stać na swoich miejscach.
  • Pasja dwa lata temu
    Tjeri dziękuję za odczucia. Za pomnik też.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pasjo↔Bardzo wiersz taki...no... zresztą, sama wiesz... tam już nie zwiędną:)↔Pozdrawiam:)
  • Pasja dwa lata temu
    Dzięki za zatrzymanie i słowa.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania