Bieg – drabble

Biegniemy. Różnymi drogami. Męczymy się, potykamy, ale nie przestajemy. Chcemy dostać się do Bramy. Nie wiemy dlaczego, czujemy jedynie, że za nią będzie nam lepiej.

On i ja, przez jakiś czas biegliśmy razem, ale to mu nie wystarczało. Tak bardzo chciał rwać do przodu, być tam pierwszy. Ja biegłam wolniejszym, ale równym tempem. Straciłam go z oczu. U celu okazało się, że do Bramy trzeba jeszcze pokonać te kilka stromych stopni. Odnalazłam go pod nimi; przybiegł przed innymi, ale zabrakło mu już sił, by po nich wejść. Stoję tu i czekam na niego, aż wstanie.

Tam przecież wpuszczają tylko dwójkami.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • pkropka 14.09.2019
    Jakie to... piękne. Zaskoczyło mnie zakończenie, ale też w jakiś sposób wzruszyło.
  • Bożena Joanna 14.09.2019
    Tak jak byście chcieli dobiec do Raju, ale brama zamknięta dla niecierpliwych, trzeba pokonać wiele aby osiągnąć stan szczęśliwości, w pośpiechu gubimy to co najważniejsze. Krótko, ale mądrze i refleksyjnie. Pozdrowienia!
  • Lamb 14.09.2019
    Ja bardzo na tak.
    Gratuluje dobrego drabble; udanego zawarcia esencji w tak zwartej, odgornie wyliczonej, do słòwka formie. Nie kazdy to potrafi. Ty tak, Madmłazel.
  • Lamb 14.09.2019
    ,,Starająca się - z różnym skutkiem - nie załamywać Strażnika Sensu." - to takze ladne. Pozwolilam sobie zajrzec do opisu..
  • droga_we_mgle 14.09.2019
    Bardzo Wam dziękuję za te komentarze.

    pkropka: Pierwszy raz ktoś użył słowa ,,piękne" na określenie mojego tekstu. Było to dla mnie zaskoczeniem... bardzo pozytywnym.
    Bożena Joanna: Doceniam Twoją interpretację. Ja też Cię pozdrawiam.
    Lamb: Też zaglądam do opisów tutejszych autorów :-)

    Taki odbiór wiele dla mnie znaczy, bo to moje pierwsze drabble. Wiedziałam, że taka forma istnieje, ale dopiero czytanie tekstów innych na tym portalu uświadomiło mi, o co w tym tak naprawdę chodzi.
  • Dekaos Dondi 14.09.2019
        Droga_we_mgle→No tak. Gdyby biegli razem, to by nie musieli czekać:) Chciał być pierwszy, ale im szybciej biegł, tym zwiększał długość czekania, jak się okazało. Ciekawe drabble. Można to przypasować, do różnych innych sytuacji w życiu.
    Pozdrawiam:)→5
  • droga_we_mgle 16.09.2019
    Refleksje w tym temacie mnie nachodziły od pewnego czasu, a potem życie (a konkretnie - wbieganie po schodach) podsunęło mi metaforę i tak się to zrodziło. Dziękuję za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania