bim sala bim

PO nigdy nie miało szans wygrać. To ludzie żyjący w bańce. Ich elektorat też. Odklejeni od rzeczywistości dziadersi, którym się wydaje, że świąt wygląda inaczej niż wygląda. I ta pogarda dla każdego o innych poglądach, że idiota, nieuk, zacofaniec... Są jak "wszechwiedzący" wujek z imienin, który wypowiada się tonem eksperta na każdy temat.

 

Przyjmując i pomagając Ukraińcom, Polacy pokazali, że bez problemu rozróżniają uchodźców wojennych od migrantów. Wcześniej, po 2014 też nie było oporu z powodu rosnącej ilości pracujących w Polsce Ukraińców, tak jak lata wcześniej Wietnamczyków. Polacy nie mają większego problemu z tym, że ktoś imigruje do Polski do pracy. Polacy przecież też to robili. Tusk i KO nie rozumieją tego myślenia Polaków i dlatego "wywalenie w kosmos referendum" się nie uda.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • kamińe 10 miesięcy temu
    już dwie jedynki - fünfte Spalte не спать
  • Grain 10 miesięcy temu
    Szwagier, siostry, dobrzy ludzie ze względu na seriale, oglądają pierwsze wieczorne wiadomości i tak na stare lata trafili do sekty TVN. Tak jak odwrócone dzieci, myślą, że jest jak w szkole i pani objawia prawdę. Co prawda, ciągle wierzą w Boga, księżom już nie bardzo. Zamienili nieszpory na wiadomości TVN. Żeby rozmawiać ze sobą, nie rozmawiamy o polityce.
  • Poncki 10 miesięcy temu
    LOL, cóż powiedzieć.
    Zgadzam się. Problem w tym, że to się tyczy wszystkim ugrupowaniom po drugiej stronie płotu na wiejskiej.
    Niestety nie ma na kogo głosować... Nie ma ugrupowania politycznego, które reprezentowało by jakiś poziom (przynajmniej kultury osobistej), przyciągający na tyle by dało się oddać głos z czystym sumieniem. Co teraz?

    https://www.youtube.com/shorts/k1w-XONEKEw

    apsik
  • Grain 10 miesięcy temu
    POntzki nie pierdol.
  • Poncki 10 miesięcy temu
    O takim właśnie braku kultury mówię.
  • kamińe 10 miesięcy temu
    Poncki
    czemu brak kultury?
    przecie my som gbury
  • Grain 10 miesięcy temu
    A ja o rzetelności.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania