/

/

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • xnobodyperfectx 09.08.2015
    Udław się baranem, waciku. :x
  • Vasto Lorde 09.08.2015
    Powodzenia w czytaniu Aga :D
  • xnobodyperfectx 09.08.2015
    Skończyłam. :P
  • KarolaKorman 09.08.2015
    Mnóstwo emocji, pięknych porównań i prawdy życiowej 5 :)
  • NataliaO 09.08.2015
    Pełen przytłaczających prawdziwych emocji, czasami coś tam w zdaniach zazgrzytało mi, ale treść była bardzo dobra. Dobre porównania. 5:)
  • Vasto Lorde 09.08.2015
    Aaa dziękuje bardzo :) Starałem się jak mogłem :)
  • xnobodyperfectx 09.08.2015
    Hej hej! Ktoś nie postawił pięć. Bo jedna z tych dwóch jest moja. :/
  • KarolaKorman 09.08.2015
    Sorki, ja zapomniałam, albo nie załapało. Już wszystko gra :)
  • xnobodyperfectx 10.08.2015
    Nic się nie stało. xD Tylko dlatego, że widzę taką sytuację nie pierwszy raz, to zwróciłam uwagę. :P
  • Vasto Lorde 10.08.2015
    Oj tam nic się nie dzieje :D
  • Anonim 21.09.2015
    "Gdy usłyszałem złą wieść, szybko wsiadłem do auta. Jechałem tak szybko, że nie potrafiłem mrugnąć. " - powtórzenie
    "To boli, gdy widzę w myślach twoje cierpienie, twoją rozpacz, ból, to modlenie." - toporna składnia

    Ach, Vasto, szkoda że jest tylko jeden sędzia, bo trafiłeś na gościa, który osobiście nienawidzi formy pamiętniko-podobnej. Dusiłem się, czytając w gimnazjum "Pamiętnik Narkomanki", inkrustowany co i rusz jakże poetyckimi "ćpam regularnie", albo "ćpam tylko z rana". Nie kupiło mnie, po prostu. Głównie dlatego, że brak dialogów uważam za grzech ciężki, jeśli nie śmiertelny. Cały czas czekałem na bum, a zakończenie było dość dziwaczne, za spokojne, i zbyt wyprane z akcji.

    Pomysł: 7 - głównie za formę, której co prawda nie znoszę, ale jej inność od reszty zasługuje na wyższą notę.
    Styl: 7 - Mało błędów, ale styl miejscami nazbyt surowy.
    Całokształt: 6 - jak mówiłem, po prostu mnie nie kupiło.

    20/30
  • Vasto Lorde 21.09.2015
    Ale odgrzebałeś :D
  • Anonim 21.09.2015
    Cza byo, tera będą bitwy na nowych zasadach, to powinno być ciekawiej :D
  • Vasto Lorde 21.09.2015
    Właśnie zauważyłem :D
  • Rasia 07.09.2016
    No to tak, błędów tutaj wypisywać nie będę, bo przy bitwach tego nie robię. Tekst od połowy nabrał wyrazistości, początek był dosyć przewidywalny moim zdaniem. Nie rozumiem też nieco relacji bohatera z ojcem, wyglądało to troszkę tak, jakby czuli do siebie niechęć, ale nie jest na ten temat nic wyjaśnione, potem z kolei syn bardzo przeżywa jego śmierć. No ale to tylko takie moje wrażenie. No i kwestia policji, nakładania kajdanek i pałowania - raczej naciągnięta, facet mógł być równie dobrze w szoku, to przecież funkcjonariusze nie traktują go jak bandytę. Ten motyw identycznej śmierci w całym tekście też specjalnie mnie nie przekonał no i pojawiły się oczywiście usterki z przecinkami, powtórzeniami czy niedopracowanymi zdaniami. No ale jak już sobie tak pomarudziłam, to teraz pozytywy - bardzo mi się podoba ostatni akapit, wyciągnąłeś z tekstu wartości i nie zrobiłeś z niego takiej po prostu historyjki, ale nadałeś jej głębszy sens. Tutaj już też mimo wszystko dużo ładniej jeśli chodzi o sam Twój styl pisania - niespieszny, ładne, długie zdania (przynajmniej większość). Pięknie nazwałeś też bohaterkę - Amanda, jakiż ja mam sentyment do tego imienia. Dobrze też zaintonowałeś uczucia w tekście, aczkolwiek połowę przekleństw mógłbyś sobie odpuścić, bo według mnie czynią tekst nienaturalnym. Ale tak ogółem mi się podobało, za niedociągnięcia jednak czwórka :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania