Black Friday

W sklepie. Całkiem niedawno.

- Dzień dobry. Szukam konsoli w promocyjnej cenie.

- Niestety wczoraj był Black Friday, a dziś promocja się skończyła.

- Myślałem, że to potrwa cały weekend.

- Niestety, skoro piątek to piątek. Dziś wszystkie konsole powróciły do ceny tysiąca trzystu złotych.

- Zaraz, ale przed piątkiem kosztowały tysiąc pięćset.

- Tak, ale w czwartek obniżyliśmy cenę o dwieście złotych.

- Mój znajomy kupił identyczną konsolę we wtorek i zapłacił tysiąc sto.

- Tak, bo we wtorek trwała jeszcze promocja z zeszłego tygodnia, dotycząca rocznicy powstania naszego sklepu.

- Czyli cena w zeszłym tygodniu była niższa niż w Czarny Piątek?

- Nie, była dokładnie taka sama, ale niższa o dwieście złotych.

- Pogubiłem się.

- Radzę się pospieszyć, bo jutro wszystkie ceny wracają do normalnej wysokości, czyli tysiąca ośmiuset złotych.

- Ale jak to? Przecież te konsole nawet w dniu premiery tyle nie kosztowały.

- Wkrótce będzie promocja świąteczna, więc musimy mieć z czego zrzucać.

- To ile będą wtedy kosztowały?

- Dokładnie nie wiem, ale zazwyczaj ceny kształtowały się w granicach tysiąca siedmiuset złotych.

-Czyli drożej niż dziś?

- Na to wygląda. Radzę się pospieszyć, bo w końcu nadejdzie kryzys i wszystko podrożeje.

- Dobrze. To kupuję dziś po cenie tysiąca czterystu złotych.

- Niestety wszystkie konsole się sprzedały i czekamy na następną dostawę, która będzie jutro, a więc po nowych wyższych cenach. Za utrudnienia przepraszamy i radzimy następnym razem pospieszyć się z zakupami.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Marian 27.11.2018
    Samo życie! Super opowiadanko.
    Pozdrawiam serdecznie.
  • Elorence 27.11.2018
    Otóż to, same życie.
    Już raz przepłaciłam za bluzkę, bo podobno była na promocji... Zapłaciłam 10 złoty drożej niż normalnie. Super promocja!
    I się szybko zniszczyła...
    Ech...
    Idę, bo mi smutno.
  • Ozar 27.11.2018
    Dobre. Pokazuje zupełny bezsens tzw. promocji szczególnie nu nas. Pokazałeś samo życie. Gratulację za spostrzeżenie totalnego bezsensu. 5
  • nimfetka 27.11.2018
    No... no jakoś tak nie wiem. Nie kupuję tej formy. Może dlatego, że liczby wywołują u mnie nudności.
  • Canulas 27.11.2018
    "-Czyli drożej niż dziś?" - spacji brak.
    Jakbym od tego zaczynał przygodę z Tobą, to bym klaskał.
    Tylko, że ja nie zaczynam, więc, ten... takie tam. - nie że złe, ale dupa na miejscu - nie urwana.
  • fanthomas 27.11.2018
    Canulas no ja wiem, takie okolicznościowe "byle co" ;)
  • sensol 27.11.2018
    jestem doradcą inwestycyjnym: nie kupując konsoli oszczędzasz minimum 1 100 zł, maximum 1 800 zł (minus 100 zł dla mnie za poradę)
  • fanthomas 28.11.2018
    Dzięki sensol. Wezmę to pod uwagę ;)
  • sensol 29.11.2018
    fanthomas a gdzie sto złotych?
  • fanthomas 29.11.2018
    sensol pierwsza porada gratis w ramach autopromocji
  • sensol 29.11.2018
    fanthomas O.K. porada druga - potrzebujesz drobnych? łapiesz jakiegoś mikrusa, przewracasz go, chwytasz za kostki i unosisz. potrząsasz energicznie. puszczasz mikrusa i zbierasz drobne. należy się sto złotych
  • fanthomas 29.11.2018
    sensol przelew w drodze
  • Zaciekawiony 28.11.2018
    To by mogła być pasta.
  • Amy 29.11.2018
    Standard w sumie. A ludzie i tak się nabierają.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania