.

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • oldakowski2013 23.12.2018
    Piszemy = hamaki.
  • Oczywiscie.
    Zmeczenie.
    Najmocniej przepraszam, poprawione.
  • 00.00 23.12.2018
    Kruchość, poprzeplatana z brutalnością. Misternie poukładane zestawienia słów.
  • nimfetka 23.12.2018
    "Kto cię zabił i pozostawił pustą, w odrapanej piwnicy, otoczoną wnętrznościami ryb? Kto cię zalał czarnym oceanem szaleństwa i nie dał szansy na skrzela?

    Kto zrobił z ciebie świnię i kazał ci żreć gnój?

    Czy ten ktoś miał piękne oczy?" - I jest. Ta magia. Uwielbiam.
    Tak jak pisałam wcześniej. Ciężko, mózg napierdala, ale to coś tak typowego u Ciebie, że polubiłam ten stan, chcąc niechcąc.
    Piękno zawarte w nienawiści i okrucieństwie. Wiersz zawarty na końcu trochę mi się z noirami skojarzył.
    Nie kropkuj.
  • "Piękno zawarte w nienawiści i okrucieństwie. Wiersz zawarty na końcu trochę mi się z noirami skojarzył. "

    Niesamowicie celne spostrzeżenia i piekna intuicja.

    Pozdrawiam
  • Freya 23.12.2018
    Nie czytałem pierwszej części, ale wygląda tutaj wporzo poniekąd brandzlowatości zwyczajowego zachowania :) Pozdro
  • Freya 24.12.2018
    To nie było nieistotne, ale tak jakbym chciał - to zbyt mały format jest, kurwa, jakoś do zebrania tego. Ale pierdolę, tylko.
  • Freya, ja Cie czasem slabo rozumiem, co mnie intryguje xd
  • Canulas 24.12.2018
    "Kąciki jej ust drżały jak ręce umierających." - i znów słowa prowadzajace prosto do obrazu. Kurdex

    Nooo, tu już mroczniej, dziwaczniej, ale z sensem.
    Znów mi się pojawia obraz jakiejś wiktoriańskiej Anglii. Mgła, sznurki z praniem pomiędzy biedo-chałupami. Oficerowie policji na czarno z sumiastyki wąsami, w wysokich czapach i kolejarsko wyglądających uniformach.
    Cała masa lśniących złotem guzików i drewniane pałki pomalowane na czarno, żeby tłumić niepokój.

    "Amnezji ubranej w ból, lalki niezdolnej do niczego nad szklane spojrzenia." - zbieżne z czaymś, co ostatnio czytałem, tylko tam, gdzie czytałem, było mniej ciekawie zobrazowane.

    "Kto cię zabił i pozostawił pustą, w odrapanej piwnicy, otoczoną wnętrznościami ryb? Kto cię zalał czarnym oceanem szaleństwa i nie dał szansy na skrzela?" - i tutaj upiorność + końcowy wierszyk.

    Ślicznie niepokojące obrazki namalowałaś.
  • "Kąciki jej ust drżały jak ręce umierających." - i znów słowa prowadzajace prosto do obrazu. Kurdex"

    Tez bardzo lubie to zdanie.

    "Ślicznie niepokojące obrazki namalowałaś." - dziekuje <3
  • Adelajda 30.12.2018
    "Lusto pękało" - tu r uciekło

    Tu też ciekawie. Jakaś duszna atmosfera, Twoje specyficzne, lecz piękne pisanie (bardzo je lubię). Pięknie to wszystko gra, w literkach i w duszy.

    "seryjne morderstwa umilą ci jedwabne sny
    ze łzami w oczach zgięta w splot upokorzenia
    onanizować będziesz się do wspomnień gwałtów mych
    i zrobisz wszystko by mi z oczu poszły skry zadowolenia
    zrobisz wszystko by mi z oczu poszły skry" - to bardzo, bardzo mi się podoba

    Pozdrówki :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania