-

 

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • A. Hope.S 10.05.2019
    Я хочу эту книгу. у него так много боли и правды *****
  • yanko wojownik 11.05.2019
    Cпоко́йно, проявить незадолго y тебя.
  • A. Hope.S 11.05.2019
    yanko wojownik :)
  • konfiguracja 10.05.2019
    Byłeś u mnie z komentarzem, odwdzięczę się. Podobnym. Nie oceniającym poziomu powyższego utworu:)
    Jeżeli twoje teksty pokazują alter ego Autora, to masz około 65 lat, siostrę/siostry, jesteś narcystyczny, uzależniony od alkoholu i kobiet, z którymi nie potrafisz sobie poradzić (rozwód?), nie ukończyłeś studiów, ale szeroką wiedzę masz. Przeżyłeś traumę śmierci, udajesz prostaczka (ciekawe jak długo ten balon maski będziesz trzymał)...
    Mam nadzieję, że nie urażam tym wpisem.
  • yanko wojownik 10.05.2019
    konfiguracja, Analiza harmoniczna na poziomie psychologicznym.

    Chciałbym dożyć tego cudnego wieku emerytalnego. Zszedłem z linii produkcyjnej za czasów Edwarda Gierka, ale czuję się na 80+.

    Czy ktoś objawiał by więcej?:)

    "Mam nadzieję, że nie urażam tym wpisem"
    Krytyka mnie nie uraża, nie obraża. Może tak mylnie się wydawać przez to, że mam pecha zbiegania się okoliczności z zewnątrz niekiedy i tu coś trafia w ramach globalnego odreagowania.

    A to trochę się zdradzę studiów, to nawet nie zacząłem, kiedyś coś takiego jak zaświadczenie o dysleksji nie było znane i honorowane:)

    "Przeżyłeś traumę śmierci" - nie przeczę, nie spotkałem ani boga ani diabła, ale to może dlatego, ze jestem ateistą. Niemniej nie nastawiałbym się na miejscu mocno wierzących na spotkania... Co prawda śmierć mózgowa występuje po czasie do jakiego nie doszedłem, to nie wiem co później, ale wątpię w Jezusa Chrystusa i ojca jego - wykluczam ich istnienie, tak jak Lucyfera - przekonacie się przy zgonie - puki co możecie wierzyć.
    Śmierć nie była mi jedną, ale na krótko.

    "udajesz prostaczka" - jestem nim, nikim więcej.


    "ale szeroką wiedzę masz" - złudzenie - ot r\tylko obserwacje rzeczywistości i trochę własnych wniosków.
    ..................



    Ludzi czasem zdradza styl przez nawyki - pewnie z rozpędu, a edycji brak;) Choć mam wrażenie, że czasem pisze jeszcze ktoś inny z tego konta;) Może to przez zmęczenie usera tak się wydaje.

    Powodzenia w Donkiszoctwie:) Osobiście raczej nie wyjdę poza grafomanię - choć kto wie.
    Podsumowanie by się przydało - taka wieża rycerska np. co miesiąc jako podsumowanie walki, bo inaczej wszystko utonie pośród grafomanii (także mojej).

    Ja tam milczę, mam inny e-mail szyfrowany jak kurwa i mać - w zapewnieniach.
  • yanko wojownik 11.05.2019
    konfiguracja, A żeby już mnie nie przeceniać, to dodam, że i matury to też nie mam, ale może skończę dodawanie, bo się okaże, że w ogóle do szkoły nie chodziłem a to akurat byłaby nieprawda, bo jednak
    mnie zmuszano, by to robić - był chyba nawet przykaz prawny. Nauczyłem się z tego powodu pisać, czytać i liczyć, a więcej nie pamiętam - aha i chyba jeszcze dysleksji.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania