bo on jej nie odsłonił

Przez okno widać

jaką mu ona herbatę podaje

pochyla głowę milczy i pije

słomkową lurę bez smaku i woni

bo on jej nie dogonił

 

ona wciąż jest daleko

we włosach ma zapach wiatru

biegnie doliną i płynie rzeką

twarz ukrywa swoją

bo on jej nie odsłonił

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Bożena Joanna 22.08.2020
    Zagadkowo, ale ładnie. Z przyjemnością przeczytałam. Pozdrowienia!
  • Castor 22.08.2020
    Kobieta jest zawsze zagadką. Na tym polega Jej magnetyzm. Nisko się kłaniam i dziękuję.
  • Ant 22.08.2020
    Miło się czytało ;)
  • Castor 24.08.2020
    Cieszę się ze mogłem sprawić przyjemność. :)
  • laura123 22.08.2020
    słomkowy napój ładniej by brzmiał, moim zdaniem,
  • Castor 24.08.2020
    "napój" nie pasuje do tej lury :) ale bardzo dziękuję za pochylenie się.
  • Castor 24.08.2020
    ooo - pomogło, będzie lura :)
  • Tjeri 24.08.2020
    Nie mogę odmówić uroku, czy wręcz pewnego rodzaju magnetyzmu tym frazom.
    Niestety nie potrafię podstawić tu jakiś logicznych algorytmów. Po prostu nie rozumiem "co autor miał na myśli". Oczywiście podkładam tam sobie jakieś motywy z niezrozumieniem, niedopasowaniem i związanym z tym smutkiem, ale tak to można i ogłoszenia w gazecie interpretować... Także mimo prób stwierdzam swą porażkę. ;)

    A co do zmiany na "lura". Brzmi znacznie lepiej, ale... dla moich niedoskonałych wyobrażeń to ferment dodatkowy. Bo owa "ona" ułożyła mi się jako ta niezrozumiana i samotna. A "on" (w domyśle) jakiś nieczuły czy z innej bajki, ale przedstawiający dominującą stronę. Ona bardziej ofiara... A tu lura spada i kontekst zmienia... Znaczy, że nici z eterycznej "onej", skoro pejoratywne lury parzy... ?

    Ot tak się pobawiłam słówkami...
    Pozdrawiam
  • Castor 24.08.2020
    Piękny dałaś komentarz. Wbrew pozorom trafiłaś w sedno. Rozczarowanie nieodkryciem piękna bywa trudne do zniesienia dla wielu kobiet (znawca ze mnie może ułomny ale coś w życiu doświadczyłem). Taka lura bywa małą karą. Bardzo dziękuję.
  • Tjeri 24.08.2020
    Castor
    Ha! Tom ukontentowana. Czasem dzwoni zbyt delikatnie by, być pewnym treści.
    A utwór jest tak uroczy jak przewrotny - i to jak najbardziej komplement. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania