Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Bóbr, cz. 3

usunięte

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • AlaOlaUla 25.02.2020
    Kolejna część zaliczona.
    I tutaj jest najwięcej błędów, ale to trzeba by usiąść przy lapku i wszystko wypisać.
    Może później...

    Liczyłam, że akcja nabierze tempa i z nerwów zacznę gryźć paznokcie, ale przeliczyłam się.
    Może następnym razem...
  • cos_ci_opowiem 25.02.2020
    Kombinuję z nowym sposobem dzielenia opowiadań na części, tj. krótsze, ale częściej wrzucane, wydaje mi się, że ludzie chętniej czytają krótkie formy. Serio rozkręcać zacznie się dopiero w następnej części.
  • AlaOlaUla 25.02.2020
    To prawda, że ludzie wolą czytać shoty, zwłaszcza gdy nie znają treści i nie wiedzą z czym mają do czynienia.

    Ale shoty są bardziej wymagające, są jak haiku.
    Mało słów, dużo treści...

    U Ciebie tego zabrakło.
    Ale to moja bardzo subiektywna opinia...
  • cos_ci_opowiem 25.02.2020
    AlaOlaUla To jest na razie część dłuższej formy, jedno z drugim się uzupełnia. Ale postaram się przyspieszyć trochę akcję.
  • AlaOlaUla 25.02.2020
    Zatem do zobaczenia przy kolejnej części ?
  • cos_ci_opowiem 25.02.2020
    AlaOlaUla Jeśli chcesz poświęcić chwilę czasu, to proszę, napisz, jakie błędy widzisz w tej części. Ja się dopiero uczę, więc na konstruktywną krytykę jestem otwarty, postaram się wyciągnąć wnioski i ulepszać mój warsztat. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania