...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • marok dwa lata temu
    Iskra nadziei tli się nikło. Czyli no - takie se za naciskiem na se :)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz.
  • marok dwa lata temu
    Abbie Faria a proszę bardzo. Jak lubisz w miniaturę to może drabble trzaśnij :)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    marok Nie umiem. Jestem przeciwnikiem wszelkich ograniczeń nakładanych na utwór. A drabble to chyba taka etiuda, choć nie twierdzę, że drabble to zło :)
  • marok dwa lata temu
    Abbie Faria no jest to pewne wyzwanie. Na upartego wtedy można jakiś krótszy potok myśli uskutecznić, ale kto tam bardziej ambitny to i by chciał coś więcej, a wtedy się napocić można bardziej niż przy normalnym tekście ;)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    marok A poza tym jestem przeciwnikiem systemu dziesiętnego. Liczby powinny się opierać na systemie szóstkowym. Sumerowie coś o tym wiedzieli, mimo że mieli system dziesiętny to opierali się na sześćdziesiątkach. Można je podzielić na 2, 3, 4, 5, 6, 10, 12, 15, 20, 30 - bez reszty. A setki tak nie podzielisz:)
  • marok dwa lata temu
    Abbie Faria niektórzy nie uznają też setek z innego powodu. Zawsze lepiej od razu wychylić ćwiartkę ;)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    marok Nie wiem. Nie pijam takich trunków.
  • marok dwa lata temu
    Abbie Faria a kto o trunkach mówi, syropy ino :)
  • Abbie Faria dwa lata temu
    marok No no... syropy z gumijagód.
  • marok dwa lata temu
    Abbie Faria jak sezon przyjdzie, czemu by nie? Potem na olimpiadę jechać i złote medale przywieść. To i emerytura olimpijska wpadnie przy okazji ;)
  • Marian dwa lata temu
    Czsem wyprowadzka jest najlepszym wyjściem.
  • Cara Virela dwa lata temu
    Abbie Faria, fajne to jest...
    Nie wiem czy ten komentarz ma sens, ale co tam...
  • Chuck Novarra dwa lata temu
    Kasiu... :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania