```

`

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Grafomanka 7 miesięcy temu
    Ładnie Waść malujesz nie można zaprzeczyć, a może ja lubię taplać się w smutku, wchodzić pod skórę?
    Nie wiem, ale przekonujesz tymi obrazami...
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Który ładniejszy? Noc za plecami kota, czy ćmy świecidełka?
  • Dekaos Dondi 7 miesięcy temu
    Zenza↔Magia zwyczajności w tym jego życiu. W pewnym sensie, jeno pozazdrościć. Tekst jak namalowany obrazek:)↔Pozdrawiam😀:)
  • Zenza 7 miesięcy temu
    To się nazywa realizm magiczny :)
  • Joan Tiger 7 miesięcy temu
    Psychologiczne podejście do własnego ego przedstawionego gnoma. Czytając, doszłam do wniosku, że nie wiem, czy jest zadowolony z tego co ma, czy raczej przejawia skłonności do nowego i nieznanego. Ładnie napisane i dające do myślenia. :)
  • Zenza 7 miesięcy temu
    To bardzo dobre pytanie. Myślę, że jest zadowolony, ale brakuje mu wyzwań. Kryzys wieku średniego. A człowiek myślał, że wszystko już widział - jak głupek.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    No, koty to potrafią ściemniać, trzeba wybadać teren psem. Klimatyczne, pisane jak kobiecą ręką.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Jestem kobietą kochającą kobiety.
  • stereo_dream-dolby-C 7 miesięcy temu
    Zenza, Też miewałem takie fantazje, w młodości.
  • droga_we_mgle 7 miesięcy temu
    "Zarówno wygląd, markotna mina i fajka z cybuchem wielkości hutniczego pieca, wskazują na to, że jest gnomem z krwi i kości." - też znam jednego Gnoma😄 Ale to jeszcze młody gnom, więc wygląda nieco inaczej.

    "Nikt nie zna źródeł jego utrzymania. Na ulicy Pokątnej mówią, że handluje słowami. To oczywista bujda. " - może handluje ziołem... oczywiście smażonym😇

    Interesująca postać, w każdym razie. I w interesujący sposób opisana.
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Gnom to tylko pretekst do pokazania cech charakterystycznych dla melancholika. Twój młody gnom ma tendencje do zamyśleń? Oblej go kubłem zimnej wody.
  • droga_we_mgle 7 miesięcy temu
    Przemyślę 🙂
  • Charlotte41 7 miesięcy temu
    Ciekawy tekst, liczę na dalszy ciąg. Pozdrawiam ;).
  • Zenza 7 miesięcy temu
    Kto wie. Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania