text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • zsrrknight dwa lata temu
    bardzo kreatywne. Fajnie byłoby usłyszeć na żywo recytację.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję. Chyba nic lepszego dotąd nie napisałem. Bogosłowie, czyli theo-logia będzie Biblią w świecie moich opowiadań o Weleborze.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wersja audio:

    https://youtu.be/jHNX5h5W_8M
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Pobóg Welebor↔Wszystko tu jakby współgra i wynika z owej, potrzebnej powtarzalności, by dopełnić resztą.
    Coś jak "wyplatanie koszyka"↔Pozdrawiam?:)
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Dziękuję, dokładnie tak.
    Pozdrawiam również ?
  • Poncki dwa lata temu
    Jest ten utwór dzwięczny owszem, ale ja niestety nie umiem się w nim odnaleźć nawet uwzględniając to, że ma to być swojego rodzaju pismo święte, czyli pisane w specyficzny, charakterystyczny sposób.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Trudno, myślę, że fragmenty umieszczę w Weleborze wraz z komentarzem. Będzie jaśniej. Możliwe nawet, że napiszę cały długi text egzegetyczny dla die-hard fanów przyszłych Welebora ?
    Pozdrawiam ?
  • Atriskel dwa lata temu
    Jakbym czytała pismo święte w połączeniu z wykładem na uczelni - ciekawa gra słów
    Plonem nocy jest dzień
    To zgadza się z biblią- bo na początku ciemność była
    "Znikąd przyszła Moc" jakaś moc stworzyła wszechświat ... jakaś Moc tworzy życie i teraz
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Pierwotnie chciałem uzyskać większą zgodność z Pismem Świętym, więc cieszę się, że nadal coś się zgadza. Tutaj decydentem jest sama mowa polska pozbawiona zbytnich naleciałości obcych, a Słowianie przecież mieli najwyższego Boga, tyle że ślad się zatarł. Tolkien był katolikiem, i ciekawe czy byli tacy, którzy się dzięki Niemu nawrócili. Rzeczywistość jest magiczna, religia jest fantasy... To, że złe duchy mogą opanować przedmioty, świadczy, że przedmioty mogą mieć rodzaj duszy – magiczne myślenie animistów jest zgodne z Nauką Świętą... Tak jak modlitwa św. Franciszka, "Bracie słońce, siostro wodo".
    Stać się jak dziecko, które wszędzie widzi czary...
    Pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania