text usunięty

?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • rozwiazanie ponad rok temu
    Bardzo mi się podoba Twój kalejdoskop rozważań. Pozdrawiam ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Jest mi niezwykle miło ?
    Najlepsze, że nie wiem zupełnie dokąd mnie to zaprowadzi. Mam nadzieję, że nie zaczniesz się przy tym nudzić. Postaram się urozmaicać.
    Pozdrawiam również ?
  • rozwiazanie ponad rok temu
    Weleborze, najlepsze urozmaicenie to wtedy kiedy jesteś sobą. Dobrze piszesz i pisz dalej ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    rozwiazanie, masz zupełną rację. Dziękuję ?
  • Maja2298 ponad rok temu
    Bardzo mi się podoba a z drugiej strony załamka, bo kiedy ja zdołam napisać taki tekst. Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dziękuję. A od dawna piszesz? Ważne, że jesteś ambitna. Ja na początku pisania, 5 lat temu, gdybym to zobaczył to też bym nie wierzył...
    Pozdrawiam ?
  • Maja2298 ponad rok temu
    Pobóg Welebor Od wczoraj. Myślisz, że pięć lat wystarczy, aby osiągnąć tak wysoki poziom?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Maja2298, jak na od wczoraj to myślę że jest świetnie.
    Nie wiem, ja po roku zorientowałem się, że umiem pisać. Po czterech i pół poczułem się pisarzem, najlepsze momenty, to gdy czyta się jakiś swój text, którego już się nie pamięta i autor sam się zachwyca ?
    Chociaż teraz większość tego, co napisałem już mi się nie podoba tak bardzo, niektóre przerabiam, o innych zapominam... Teraz to i tak proza najważniejsza, to Bogosłowie to ma być taka Biblia do mojego świata fantasy...
    Pozdrawiam ?
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Pobóg Welebor↔No zapewne, przy czytaniu, nie można być osowiałym, lub odwrotnie, właśnie się zaczyna nie być.
    Znowu splot. Nie tyle o mądrości, co dążeniu do niej, z nutką przestrogi jakby, by o własnych słabościach pamiętać
    i nie dać się wplątać. Mieć kontrolę nad "plecionką"↔Tak jakoś mnie się skojarzyło:)
    Trudno ogarnąć precyzyjnie:)↔Pozdrawiam☺️:)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    O właśnie, sowa była zwiastunem śmierci podobno, stąd "osowiały". Powinienem był to zawrzeć, ale nie wiem, czy u mnie będzie wyrażenie "osowiały". Muszę rozważyć, dzięki wielkie ?
    Pozdrawiam również ?
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Osowiały znaczy podobny do sowy – patrzacy w jeden punkt szeroko otwartymi oczami. Czyli jakby w natchnieniu jakimś. To pasuje, dzięki ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Dekaos Dondi "nie można być osowiałym lub odwrotnie" -podoba mi się to tworzenie słów ze słów :) Właśnie- bo sowy nocą widzą, to ptaki nocy - porównałabym to do kreta, który w tunelu też światełka nie ma, a dokładnie wie, gdzie podąża.
    Czasem trudno mi rozgryźć słowa Welebora i to właśnie pociąga, zastanawia... najbardziej ostatnie wersety- dziecko Księżyca-Książnica i Słońca-Słonia ...to Księga Życia o długiej trąbie i wielkich uszach- bo słychać ją w przeszłości i w przyszłości, gdy zaryczy.. w religii hinduskiej też słonie a w islamie księżyc i gwiazdy- gdyby te symbole razem
    połączyć to jakby puzzle istnienia świata układać, dla którego "Na początku było Słowo"
  • Atriskel ponad rok temu
    Powinieneś tomik poezji wydać :)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Mój debiut to będzie "Pobóg Welebor" nowela urban fantasy, pierwsza z cyklu. Napisane już jest, tylko chcę rozszerzyć i polepszyć. Może będzie jakiś dodatek bardziej poetycki, zobaczy się. Czekam na fundusze, w przyszłym roku powinno się ukazać ?
    Dostaniesz egzemplarz jeśli chcesz.
    Dzięki ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Pobóg Welebor Super! Bardzo się cieszę :-) Oczywiście, że kupię. Daj znać jak już będzie :)

    P. S. A tak poza tym, poezje tylko czytałam w szkole, czasem coś przeleciało przez oczy, coś tam też pisałam po trochu, ale dopiero tu na tym portalu zaczęłam czuć tę poezję, czasem wiersz piękniejszy niż niejeden film, gdy poeta potrafi słowami obraz wybudować i pozwoli odczuć to wszystkimi zmysłami. Rozumiem to teraz po swojemu, nie tak jak kiedyś mnie uczono. Każdy rozumie te same słowa nieco inaczej i to wciąga, by brnąć w to jeszcze bardziej.
    A Ty bawisz się słowami jakby to były instrumenty, a każda literka nutką w Twoich rękach :-)
    A wiesz, że mam trochę książek, ale żadnego tomiku poezji- więc Twój będzie pierwszy :)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Atriskel, oczywiście dam znać wraz listą osób, które otrzymają egzemplarz w prezencie ?
    W szkole tylko można się zniechęcić, to prawda. Ja sam kupiłem z poezji wszystko Peipera, Kochanowskiego, Staffa, Przybosia, Mickiewicza Dziady, Reja coś, i to chyba wszystko, no Szekspira w oryginale na przyszłość... Ale mam trochę poezji w domu poza tym. Jeszcze Leśmiana nie kupiłem wszystkiego, ale mam coś.
    Zanim wyjdzie jakiś tomik mój, na pewno będziesz już miała parę innych, bo mój projekt tomu "Słowiaśnie" z wierszami takimi jak "Szepca" i "Stary niebosiąg" odroczony jest.
    Pozdrawiam ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Pobóg Welebor Słowiaśnie- Jaśnie- Ja śnię- wiośnie- właśnie- Słowianie - Wianie - O wianie- O wiośnie- Słowa- Sławię- Sława- Ława- Łowi- ile słówek z jednego się uplągło :-) A wiesz, że ja też kiedyś bawiłam się rozbieraniem słówek, ale angielskich- a tam jedno słowo ma wiele znaczeń, a to czasem komedia co mi wychodziło.
    Za tomik zapłacę, gdy będziesz wszystkich obdarowywał to pewnie nazbiera się tego sporo.
    Co do szkoły .. hmm lektury też czytałam, bo musiałam, choć nie zawsze :) A czytanie polubiłam dopiero po szkole, gdy przeczytałam serie "Saga o ludziach lodu"-te książki tak mnie wciągnęły, że czasem w nocy czytałam, bo tak mnie ciekawiło co będzie dalej :) oh gdyby lektury też takie fajne były to dzieciaki chętniej by czytały, ale czego by się wtedy nauczyły? O kulturze, sztuce, swoich korzeniach, posługiwania się słowem...to wszystko potrzebne..
    No to masz nieźle tomików-ale to prawda- by dobrze pisać, trzeba też dużo czytać ;-)
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Atriskel, tylko że to nie będzie tomik, a książka prozą, dlatego mówię, że wcześniej pewnie będziesz miała inne. Obdarować tylko parę osób stąd zamierzałem, tych, co czytali pierwszą wersję w odcinkach tutaj.
    A, jeszcze słowiaśnie to trochę jak "baśnie" ?
  • Atriskel ponad rok temu
    Pobóg Welebor o rzeczywiście o baśniach nie pomyślałam a uwielbiam !

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania