Ból

Umiera dusza

Rozdarta na pół

Bo w duszy od dawna

Jest tylko ból, ból...

Umiera serce

Przez nadmiar cierpienia

Złamane przez wiarę

W naiwne marzenia

Umierają uczucia

Kierowane ku Tobie

Chcę nadal kochać

Lecz nie mam sił w sobie

Umiera też miłość

Której nie było

Bo uczucie prawdziwe

Wciąż by się paliło

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Mała Maggie 06.04.2017
    Witaj!
    Kiedyś, zamieściłam tutaj tekst o takim samym tytule, był to rodzaj piosenki, coś na kształt bluesa. Ty prezentujesz ból w innym wydaniu, jakby ból psychiczny, rozdzierający duszę. Podoba mi się zwięzłość tego tekstu i jego konkretyzm. Z poprawek raczej nie będę tu wypisywała pojedynczych słów, bo są niepotrzebne. np.
    w ostatniej linijce "wciąż by się paliło". Niekoniecznie napisałabym by, choć mogłoby to zburzyć sens i zamysł zakończenia wiersza. Byłoby jednak bardziej rytmicznie.
    Pozdrawiam! )
  • Shara Online 06.04.2017
    Witam :) Odniosę się do tego co napisałaś o tej ostatniej linijce. To zakończenie może i wymaga poprawek, zresztą ten tekst pewnie ma parę błędów, gdyż jest dość stary, ale lubię jego przekaz :) Jednak zawsze słucham rad i konstruktywnej krytyki, dlatego jeśli są rzeczy które mogłaby poprawić A których ja nie wyłapałam przed publikacją to będę wdzięczna za napisanie mi co jest według Ciebie źle i wymaga poprawy ;)
    Również Pozdrawiam!
  • Mała Maggie 06.04.2017
    Shara Online
    Dzięki za tak miłe odebranie moich słów, też mam sentyment do niektórych tekstów, choć są stare i niedoskonałe, wiele by można w nich poprawić.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania