-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • Anonim 21.08.2015
    Nat... :(
    Podoba mi się XD Ja sobie dopowiadam tak -dziecko Anki to dziecko Jakuba (ciekawe jakim cudem, ale oki) i żyli długo i szczęśliwie :D
  • NataliaO 21.08.2015
    to nie możliwe, ze by było ich dziecko, ale oki... Każdy ma inną fantazję. No pewnie żyli ;)
  • Anonim 21.08.2015
    Jakoś im się udało 8)
  • NataliaO 21.08.2015
    No hahaha
  • levi 21.08.2015
    dobre zakończenie :) ja wolę teorie, że Anka spotykała się z Kubą po kryjomu ale żeby było sprawiedliwie to jej mąż tesz niech ją zdradza i wszyscy zadowoleni :)
    wszystkie rozdziały mi się podobały:D szkoda, że to już koniec :(
    może napiszesz kolejną serie:)
  • Dominik 21.08.2015
    Scena seksu wyszła Ci dobrze, ze smakiem, nie była ordynarna. Dobrze, że się spotkali po czasie. Kuba był bardziej stanowczy, a Ania chyba popłynęła :) Szkoda, że to koniec, bo bardzo fajnie piszesz. Lubię Twoje prawdziwe emocje.
    Po tych słowach przytuliła mnie bardzo mocno, a ja zatopiłem swoje stęsknione ciało w jej kojące objęcia.
    Ja sobie dopowiedziałem, że zostali kochankami na bardzo długo... Długo.
    5
  • Majeczuunia 21.08.2015
    Troszkę mi żal Damiana. Bo mimo iż Anka jest jego żoną, ma z nią córkę i są rodziną, to ona wciąż kocha Kubę. To smutne. Moja teoria taka, że to, co zaszło w tym epilogu to tylko przygoda na jedną noc. O której Damian się dowiedział, ale wybaczył Ani. Okej, zostawiam 5 :) Powodzenia w dalszym pisaniu opowiadań, jak te ;)
  • Prue 21.08.2015
    No, doczekali się łózka, świetna scena ;) Bardzo dobrze napisane, i ja dopowiadam sobie, że zostali kochankami. Prędzej czy później zostali parą. Po rozłące znów się spotkali i mieli w stosunku do siebie uczucia, to była miłość.
    Ja nie znoszę jak kończysz, i co ja będę teraz czytać, romanse to tylko Ty takie dobre piszesz. Kocham Twoje uczucia.
    Dam 5
    i Dziękuje, że mnie wymieniłaś haha :*
  • NataliaO 21.08.2015
    Dziękuje Levi za towarzystwo w historii, fajnie wybrałeś zakończenie według siebie :)
    Dziękować Dominik, no dobrze dopowiadasz hihi :)
  • NataliaO 21.08.2015
    Majeczuunia dziękować bardzo, lubię Twoje komy i to jak nie lubisz moich postaci Hahaha :**

    Prue romantyczne wybrała zakończenie... Dzięki :))
  • Majeczuunia 21.08.2015
    Elo... A Remek? I Oliwia, i Gracjan? Ich lubiłam XD
  • Holly2004 21.08.2015
    Mi się zakończenie bardzo podobało, zostawiam 5 i czekam na kolejne opowiadania :* ;) :)
  • NataliaO 21.08.2015
    Dziękuje Holly, że dotrwałaś ze mną :**
  • NataliaO 21.08.2015
    Oki Majeczuunia :****
  • levi 21.08.2015
    wszystko się kończy, co ja będę czytała wieczorami :(
    super wyrażasz uczucia :)
  • NataliaO 21.08.2015
    Cieszę się, ze tak uważasz :)
    Znajdziesz cos do czytnięcia:*
  • Holly2004 21.08.2015
    Nie mogłam się oderwać, Natalia :) Jak tylko zobaczyłam, że jest nowy rozdział to od razu - O, jest!
    Hihi :***
  • MrJ 22.08.2015
    Trochę się zawiodłem, ale twoje zakończenie jest twoje. Nie podoba mi się tylko, że stworzyłaś wątek oparty o postać Agaty, ale on w sumie powoli znikał i nic z niego nie wynikło. Tyle skarg. Poza tym, 5.
  • KarolaKorman 22.08.2015
    Co ja tu będę gdybać, co by było gdyby. Wspaniałe zakończenie, nie będą chociaż nigdy żałować, że nie sprubowałi 5 :)*
  • KarolaKorman 22.08.2015
    Spróbowali Oczywiście :)
  • NataliaO 22.08.2015
    MrJ ja nie wiem czy Ty czasami myślisz czy nie MOJA AGATA z historii to NIE AGATA Z OPOWIADANIA!
  • NataliaO 22.08.2015
    no właśnie, spróbowali hihi Dzięki Karolcia:))*
  • Chris 22.08.2015
    Od wczoraj spokojnie czytałem wszystkie. Dobrze napisane, miałaś fajny pomysł, przez który popłynęłaś z klasą. Zakończenie bardzo dobre. No cóż, twórz więcej wieloczęściowych historii ;) 5
  • NataliaO 22.08.2015
    Dziękuje Chris :)*
  • Alistair 22.08.2015
    Nie rozumiem zarzutu, chyba nie złapałem jakiejś wielowątkowości. I po co odrazu takie emocje?
  • NataliaO 22.08.2015
    Lubię emocje, są tak naturalne jak oddychanie. A ja nie rozumiem słowa wielowątkowości, ale muszę z tym żyć.
  • Ronja 23.08.2015
    Ostatni rozdział mnie nie rozczarował, dobrze to wszystko zakończyłaś, realnie, z klasą, ciekawie. No super :). Mam nadzieję, że Ania będzie szczęśliwa, nawet jeśli to co czuje do Damiana to nie miłość, to miłością będzie darzyć swoje dzieciątko :) Co do epilogu to no cóż... musieli w końcu to zrobić, tak jak napisała Karola - nie będą żałować, że nie spróbowali i fiksować się na tym punkcie, chociaż mam do tego troszkę podobne odczucia co Majeczunia.
    No i z jednej strony smutek, że seria się skończyła, a z drugiej, dobrze, że nie zrobiłaś z tego telenoweli. Całość była naprawdę wciągająca, strasznie się cieszę, że zabrałam się za to opowiadanie :)
  • NataliaO 23.08.2015
    A ja się cieszę za towarzystwo Twoje w tym opowiadaniu, Dziękuje Bardzo :*
  • Galthar01 23.08.2015
    Chociaż to zdecydowanie nie moje klimaty, przebrnąłem przez wszystkie rozdziały bardzo gładko. Czytało się naprawdę lekko i przyjemnie, a przy tym można było zbliżyć się do bohaterów.
    Mi chyba najbardziej szkoda Damiana, bo to on był na każde zawołanie i pałał równie wielkim uczuciem do Ani. Ale jeżeli ona naprawę kocha Kubę, to prędzej czy później jej małżeństwo się rozpadnie. Taka moja myśl.
    Bardzo podobała mi się seria i z jednej strony szkoda, że to koniec, ale z drugiej, trzeba wiedzieć kiedy skończyć w dobrym stylu.
    Ocena chyba wiadoma :D
    Pozdrawiam, buziaczki :***
  • NataliaO 23.08.2015
    może dobra myśl, takie małżeństwa bez miłości długo nie trwają, nawet jak jedna osoba kocha; Dzięki, że dałeś radę wytrzymać :))
  • Marzycielka29 24.08.2015
    Przeczytałam wszysto po małej przerwie. Komentuje przy pstatniej części, ale wszędzie zostawiłam 5:) Bardzo dobre, mądre, romantyczne, smutne, ekscytujące i erotyczne. Pełne prawdy, uczuć bez owijania w bawełnę jaki świat jest cudowny 5 :D
  • NataliaO 24.08.2015
    Dziękuje, ze dotrwałaś :))
  • Marzycielka29 24.08.2015
    To była przyjemność:)
  • NataliaO 24.08.2015
    Oj, dziękuje Kochana jesteś :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania