Usunięto

Usunięto

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Widzę masz tzw. pierdolca na punkcie psów i wilków ? Druga historia którą czytam i druga przypomina mi baśnie. Właściwie personifikacja zwierząt to chyba element baśni. Język lekki i przyjemny. Historia mi się z Tatrami skojarzyła, Gerlach i jeziora górskie (Morskie Oko). Osobiście Border Collie nie lubię, ale to nic.
  • LaurazjanWolf rok temu
    Trafna ocena... Generalnie lubię pisać w tej tematyce. Na swoim koncie na Deviantart stworzyłem nawet całą planetę, na której trwa wojna pomiędzy kojotami, lisami i wilkami (Seria książek ,,Wilki z Laurazji"). Mogę cię również zapewnić, że tutaj pojawi się jeszcze kilka historii właśnie z takimi postaciami.

    Pozdrawiam ;)
  • Dekaos Dondi rok temu
    LaurazjanWolf↔?→Oj. Chyba się skuszę i na tą serię. Jak już rzekłem, płynnie się czyta i zaciekawia. "Wilki z Laurazji" ↔też ciekawie brzmi:)↔Pozdrawiam:~)?
  • LaurazjanWolf rok temu
    Dekaos Dondi Będę zaszczycony, jeśli ta seria również Cię zainteresuje ^^ Dziękuję i pozdrawiam :)
  • MKP rok temu
    "która władała magicznymi artefaktami potężnymi tak, że..." - tak potężnymi, że... Brzmi lepiej.

    "Psy zabrały się więc do pracy pilnując powierzonej im trzody, wypasając ją, chroniąc przed drapieżnikami oraz pomnażając" - z tego zdania wynika, że już pilnowały trzody i wypadały i chroniły itd... kiedy wzięły się do innej pracy. Imiesłowy współczesne opisują czynności zachodzące równocześnie w czasie, dlatego przykładowe zdanie "wchodząc, zamknął za sobą drzwi", jest błędne.

    "Gdy więc ich liczebności spadła wskutek działań Collie, wilcze watahy znów zaczęły głodować." - może mi umknęło, ale nie było wcześniej powiedziane, że wilki głodowały tylko psy.

    Ładna alegoria ludzkiego społeczeństwa?
  • LaurazjanWolf rok temu
    Dziękuję za tę konstruktywną ocenę oraz krytykę ze wskazaniem błędów logicznych. Takie uwagi bardzo ułatwią mi pracę w przyszłości :) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania