Usunięto

Usunięto

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Bettina rok temu
    systemie binarnym do zapisu liczb używa się cyfr 0 i 1. Stosuje się go w matematyce, informatyce i elektronice cyfrowej. W tym artykule chce Cię nauczyć, zamiany liczb zapisanych w systemie dziesiętnym na system binarny i odwrotnie.

    PRZYKŁADY
  • Bettina rok temu
    Dzień dobry. Czytając spróbowałam od podstaw, czyli zdanie prawdziwe, skomunikowane z komunikatem, który da się ustalić na podstawie zapisu gramatycznego.
    To moje kompletne początki, stąd w nieświadmości wkleiłam cytat u góry.
  • LaurazjanWolf rok temu
    OK. Nie specjalnie wiem, o co chodzi, ale dziękuję za komentarz. To miłe ;)
  • Bettina rok temu
    Symetria i asymetria w gramatyce?
  • Dekaos Dondi rok temu
    LaurazjanWolf↔Czekam na ciąg dalszy, gdyż jest na co:)↔Pozdrawiam?:)
  • LaurazjanWolf rok temu
    Jutro ostatnie dwa rozdziały tej opowieści ;)
  • Bettina rok temu
    Teatr cieni jest tym, co poznajemy z bliska.
    Hogwh!
  • Co Ci przeszkadza się odwrócić ? :)
  • Bettina rok temu
    IguanaOnTheStick
    Nie bardzo wiem o co pytasz.
    Wiem, co mnie zainteresowało w temacie. Psy generalnie pozwoliły się udomowić jak powiedzmy gatunek ludzi o laskach.
    Na przykład. Natomiast straciły swoje rodziny, żony, matki, córki, synów, żeby wejść w układ rodzinny z człowiekiem. Właściwie nie wiemy jakie psy były kiedyś, przed udomowieniem.
    Wyobraź sobie, że jest coś o czym nie mamy już zielonego pojęcia.
  • Bettina rok temu
    To mądre pytanie.
  • Z przyjemnością pragnę zaprosić do Bitwy, bo warto rozwijać wyobraźnię i dzielić się z innymi słowem. Myślę, że czas obudzić w sobie zachetę na opowiedzenie historii o kimś, kto nie jest człowiekiem, ale tak jak my myśli i ma serce, i pragnie żyć, potrzebuje przyjaźni, zrozumienia i miłości. Tak po prostu!
    Bohaterem naszych wyzwań ma być ktoś ze świata fauny. Może będzie to niebanalna opowieść, albo bajka, fantasy, albo prawdziwe zasłyszane zdarzenie, zadziwiające oryginalnością i zarazem chwytające czytelnika za serce.

    Gorąco zapraszam i liczę na zainteresowanie. Piszemy do końca marca, do północy. Liczę na ciebie!

    Literkowa
  • LaurazjanWolf rok temu
    Brzmi interesująco... :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania