...

...

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (37)

  • Żenada. Produkujesz się co i rusz i pleciesz bzdury. jeszcze po rozżarzonych węglach może. Jak na początku, nie było w tym poezji. Dałem pałę oczywiście. Taśmociąg wierszy, bez sensu. No może będziesz miała zachwytów wiele. Cóż!
  • MartynaM rok temu
    Jeżeli ci ulżyło, polepszył się nastrój, to choćby z tego powodu warto pisać... i nie pij za dużo, albo nie pisz, kiedy pijesz, żeby durnia z siebie nie zrobić, jak lubisz.

    Do miłego!
  • Powiedziała co wiedziała. Dlaczego kogoś można zaszufladkować, że źle ocenił utwór. Jestem trzeźwy jak świnia. Tylko ty masz o sobie wysokie mniemanie. Poetka!. Nadawałabyś się do komisji badania wpływów z putinem.
    Ty wszystko już wiesz. o mnie.. Poezji tutaj nie ma i to tyle na temat.
  • MartynaM rok temu
    Przecież napisałam, że nie ma... więc o co się wykłócasz?

    Spokojnej nocy... nerwusku!
  • Chcesz nabijać komentarze. Dla mnie treść jest bezpłciowa, jałowa. Też śpij spokojnie i nie oceniaj jak nie wierz dokładnie..
  • MartynaM rok temu
    Orta strzeliłeś... nieładnie.

    Jak by ci powiedzieć, żebyś znowu nie popadł w rozdrażnienie... na twoich komentarzach, to nie wiem komu mogłoby zależeć, chyba tylko upośledzonym.

    A teraz proszę stąd odejść i najlepiej nie wracać...
  • odchodzę już i niech się wypowiedzą znawcy poezyji twojej. A czy mam wracać, czy nie, to ty nie masz wpływu na to. Portal jest społecznościowy, darmowy. I każdy w ramach regulaminu może tutaj się wypowiadać. Jak widzisz jestem trzeźwy i mówię logicznie. brakuje mi tylko tego, że jestem psycholem i to zamyka dyskusję. .<A mnie tylko nie spodobał się wiersz> Spadaj.
  • MartynaM rok temu
    Masz tutaj dużo wierszy, lepszych i gorszych. Zaszczycaj więc i innych swoją ''elokwencją'' i ''kulturą'', za jakie grzechy ja mam tylko znosić to nawiedzanie?
    Poza tym ty nawet nie wiesz o czym ten wiersz, więc po jakie licho wypowiadasz się?

    Poszukaj wierszyków na swoim poziomie. Ja to się mam z takimi durniami. Lgnie to tałatajstwo do mnie, jak ćmy do światła... a co jeden, to jeszcze lepszy okaz.
  • Lotos rok temu
    Dobry wiersz, piszesz o specyficznym bólu, wyszło ciekawie.
  • Ciekawie, metaforycznie i nie pod linijkę;)
  • Piękny wiersz z ciekawym zakończeniem. Pełno w nim bólu; chociaż nie wiem czy dobrze się wyraziłem. Pozdrawiam 5
  • MartynaM rok temu
    Lotos, piszęwięcjestem, Marku - dziękuję za przeczytanie i komentarze.
    Pozdrawiam
  • kamińe rok temu
    zrób xxx, będzie lepsze
  • MartynaM rok temu
    Ty na wszystkich swoich powinieneś zrobić i to ze wszystkich nicków, Bogumił.
  • kamińe rok temu
    ze fszystkih osimnastu?
  • MartynaM rok temu
    Nie wszyscy sprzątają po swoich psach, jak widać niektórzy wybitnie niekumaci
    i zero kultury... przykre, szczególnie kiedy trzeba wyrzucić nowe buty...
  • kamińe rok temu
    hauhauhauhau
  • MartynaM rok temu
    Co ci innego pozostało...
  • kamińe rok temu
    mialmialmial
  • Noico1 rok temu
    Wiele raz powtarzali starsi i mądrzejsci, żebyś nie wycierała sobie otworu gębowego osobami, którym do pięt nie dorastasz.
  • MartynaM rok temu
    Weź, spuść z tonu, bo ci w tym nie do ''twarzy''
  • A po co mi przyboczny? Po co mi tło?

    tobie zapewne wydaje się, że zdobyłaś Mount Everest...
    Taka dumna ze swoich osiągnięć. Łojojoj!

    Ale gdzie są teraz twoi przyboczni?
    Co z nimi zrobiłaś? Zakopałaś w parku sztywnych?
    A tylu ich było...
    I to naprawdę nie jest powód do dumy, jak ci się wydaje, tylko powód do zadumy...
    Co się stało, że wszyscy odeszli?

    Takie achy i ochy! Takie komentarze i wtórowanie do komentarzy! Jak jedno ciało. Podłe. Durne. Prymitywne.

    Mnie sekty nie pociągają. Nigdy nie zależało mi na jakimkolwiek przybocznym.
    Miałabym iść w twoje ślady? Być taka, jak ty? O, nie nie!
    Mnie tam wojsko niepotrzebne do walki. Ani poklepywanie do osiągnięcia celów.

    To nie mój styl.
    Wolę iść sama przez wirtualny świat. Bo siebie jestem najbardziej pewna.
    A wirtualni przyboczni nie gwarantują czegokolwiek.

    Nie piszę romantycznych wierszyków.
    Nie wzdycham. Nie czekam. Nie pragnę.

    Piszę o tym, co jest WAŻNE!
    Co mnie dotyka.

    Tyle, cieciu😎
  • MartynaM rok temu
    Te tyrady świadczą jednak o wielkiej desperacji... ale mówią ''każda potwora znajdzie swego amatora'', stąd nie trać nadziei... cieciu!
  • Nie papuguj mnie cieciu opowijski.
    Zawsze byłaś pustakiem i mnie naśladowałaś.
    To jest dopiero zabawne🤣🤣🤣
  • MartynaM rok temu
    Desperacja, a kto ciebie naśladował? Toż tu nie ma nikogo w takim stanie... hahahaha
  • Despe-Racja, bo zawsze mam rację. W punkt😎
  • Od 6 lat jesteś moim przydupasem, cieciu opowijski, tylko podryw masz gimbazjalny🤣
  • MartynaM rok temu
    Chciałabyś... weź, przed obiadem jestem, nie obrzydzaj taką górą słoniny...

    Atakujesz moich panów... nieładnie Desperacjo. Rozumiem, w jakimś tam sensie, twoje upodobania, ale ja zdecydowanie wolę mężczyzn.
  • Aaa, twoi panowie! Czyli prowadzisz burdel z męskimi prostytutkami!
    Justeś chudą suką z krótkimi włosami, żółtymi zębami. Prawdziwa burdel matka i dlatego jesteś cieciem, bo pilnujesz swoich panów i interesu...
    🤣🤣🤣
  • Nie stać mnie na takie usługi😌
  • MartynaM rok temu
    Wpis iście kurewski... gratuluję!
  • misz_6 rok temu
    Co prawda ciężko to nazwać wierszem ale uważam że bardzo ładnie przekaz i uczucia ubrane w słowa. <33

    Na prawde nie wiem czemu ludzie którym sie coś nie podoba muszą się wypowiadać.
    Po pierwsze: piszemy wiersze głównie dla siebie. By coś wyrzucić z siebie, coś wyrazić.
    Po drugie: jak coś sie komuś nie podoba to po co obrażać drugą osobę, sprawiać jej przykrość lub psuć dzień. Nie podoba się to się nie podoba i tyle, nie trzeba od razu obrażać.
    Serio nie rozumiem, PO CO???

    Takie rzeczy trzeba przepuszczać przez palce i robić co się kocha, nie warto tracić czasu na 'mądrych inaczej' ;)
  • MartynaM rok temu
    A niby z jakiego powodu ciężko to nazwać wierszem?
  • misz_6 rok temu
    Nie chce nikogo urazić jak coś. Dla mnie to po prostu jest jak zdania z randomowo postawioną przerwą. Czyta mi sie to po prostu jak monolog. Oczywiście wiem że jest takie coś jak wiersz biały ale no wybacz nie umiem na to spojrzeć inaczej.
  • MartynaM rok temu
    misz_6, nawet nie pomyślałam, że mogłabyś chcieć mnie urazić, jak zauważyłam Ty posiadasz kulturę, tylko ciekawa byłam Twojego zdania.
    Dziękuję.
  • Dekaos Dondi rok temu
    MartynaM↔Szczególnie→środkowa. A co do tytułu, to człek też czasami rozbity na kawałki.
    Stopy depczące rozkruszają, ale jednocześnie są ranione.
    W jakimś tam półsensie→status qvo→zachowane. Gorzej, jak mają "buty"
    Pozdrawiam😌
  • MartynaM rok temu
    DD, pal licho rozbicia... trzeba cieszyć się każdą chwilą, tym bardziej że nikt nie wie co przyniesie jutro...

    Dzięki za przeczytanie i słowa wsparcia.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania