.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • detektyw prawdy 18.11.2016
    niestety 3
  • Niemampojecia96 18.11.2016
    : DDDDDDDD super
  • Niemampojecia96 18.11.2016
    to taki eksperyment rymowy. jest przeznaczony do rapowania. taki lezbijski hot rap. Mój miś na Karaibach mi będzie rapował to przez całe dwa tygodnie, jak będziemy wirować w oceanicznych wodach między żarłaczami. Nie mogę się doczekać.
  • KarolaKorman 18.11.2016
    Dałam 5, bo bardzo mi się spodobało. Było coś ze wspomnień, jakaś czułość i żal minionego. Co z tego, że lezbijski, ale gorący, kochać jest pięknie :)
  • ech 18.11.2016
    No na rap by się nawet nadawało.
  • Bbard 18.11.2016
    Ciekawy, ładnie ujęte uczucia i przyjemnie się czyta.
    $$$$$=5
  • Neurotyk 18.11.2016
    poszatkowane, ciężko się czyta, to gruntownej poprawy.
  • Pan Buczybór 18.11.2016
    55555
  • maga 18.11.2016
    Subtelne słowa ı wiele emocji. 5 )
  • Rasia 19.11.2016
    Oj, ja to niemampojęcia jak te Twoje teksty tak szybko wyparowują. Jeszcze kilka dni temu czaiłam się na Marzenia ściętej przez ludzi głowy (Mam nadzieję, że dobrze zapamiętałam tytuł), ale brak czasu trochę mnie ograniczył i proszę, już marzenia zniknęły :( No ale mam chociaż coś innego :) Ogólnie podoba mi się - tekst do myślenia, ale chociaż otwiera interpretacje (w miarę poprawne) dla przeciętnego czytelnika takiego jak ja :) Mam tutaj takie dwie wizje dotyczące tego tekstu, najbardziej intryguje mnie ta relacja łącząca podmiot i osobę, którą tak ciepło i zimno zarazem wspomina, powiedziałabym, że takie bardzo życiowe ma wobec niej odczucia, zamieniając każde nieprzyjemne skojarzenia na coś, za czym się tęskni. Dam 5, a co tam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania